Ik las elders dat die huwelijken illegaal zijn maar oogluikend worden toegestaan. Ook las ik op een blog dat de vrouwen ermee akkoord gaan en een zelfstandige indruk maken, maar dat kan gewoon niet waar zijn als het om tieners, bijna meisjes nog, gaat. Wat mij betreft mag daarop ingegrepen worden. De kinderen worden thuis onderwezen dus die hebben weinig vergelijkingsmateriaal met de normale gang van zaken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Ja, blijkbaar weegt dat zwaarder dan vrouwenrechten. We hebben in Nederland ook vrijheid van religie, maar gedwongen huwelijken van minderjarigen worden toch echt niet geaccapteerd. Polygamie ook niet, maar dat is een andere discussie wat mij betreft.
Aww, gemiste kans voor jou. Volgende keer beterquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
Anti-climax disana, nu krijg ik geen hopen stront meer over me heen.
Mee eens, vandaar ook mijn formulering. Polygamie vind ik nog tot daar aan toe als alle partijen ermee instemmen, maar jonge meisjes het huwelijk indwingen ...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las elders dat die huwelijken illegaal zijn maar oogluikend worden toegestaan. Ook las ik op een blog dat de vrouwen ermee akkoord gaan en een zelfstandige indruk maken, maar dat kan gewoon niet waar zijn als het om tieners, bijna meisjes nog, gaat. Wat mij betreft mag daarop ingegrepen worden. De kinderen worden thuis onderwezen dus die hebben weinig vergelijkingsmateriaal met de normale gang van zaken.
Wel opmerkelijk dat polygamie altijd mannen met meerdere vrouwen betreft en nimmer vice versa.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mee eens, vandaar ook mijn formulering. Polygamie vind ik nog tot daar aan toe als alle partijen ermee instemmen, maar jonge meisjes het huwelijk indwingen ...
Jij wilt gewoon elke keer de laatste post in een opleving hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:37 schreef du_ke het volgende:
Het tempo van de SC is weer aardig gedaald.
SC is ingekaktquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:37 schreef du_ke het volgende:
Het tempo van de SC is weer aardig gedaald.
Waarom?quote:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/18936quote:Veel inwoners van de Groningse gemeente Oldambt zijn ontevreden over het nieuwe gemeentelogo, dat ze een 'kutlogo' noemen. Dat komt doordat een onderdeel van het logo op een vagina lijkt. "Always met vleugeltjes", zegt een van de inwoners. Andere inwoners herkennen er juist helemaal niets in.
Het comité Plaatselijke Belangen Scheemda zei tegen RTV Noord dat ze bang zijn dat het gemeentewapen "net zo'n afzichtelijk ding" wordt, daarom hebben ze nu zelf een alternatief ingediend. Scheemda ligt in de streek het Oldambt.
Ja, dat gaat gebeuren jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:17 schreef Frutsel het volgende:
Friday, February 12th... 2010...
The day Curacao was struck by the tsunami
Altijd leuk d at soort voorspellingenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:28 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ja, dat gaat gebeuren ja
Ik heb het een keer gehad in mijn leven. Toen droomde ik erover dat er een vliegtuig zou neer storten....en de volgende dag lag er een in zee......quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Altijd leuk d at soort voorspellingen
Ik durf er geen meer te openenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:33 schreef Frutsel het volgende:
160 doden door lawines in Afghanistan... niet dat het boeit, er is geen enkel topic over
naja, alleen in DE dan
TRU is leuker daarvoor denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:34 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad in mijn leven. Toen droomde ik erover dat er een vliegtuig zou neer storten....en de volgende dag lag er een in zee......
Maar hiervoor ga ik wel naar BNW ofzoiets
want?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:34 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ik durf er geen meer te openen![]()
Ik heb ook wel eens zo'n bericht gepost, maar het probleem toch is dat je niet veel meer kunt zeggen dan 'wat erg'. Er komt geen discussie uit voort en dan blijft het maar een beetje hangen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:45 schreef Gourmetschotel het volgende:
Rus verdacht van minstens 13 moorden
Gewoon negeren en blijven posten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:45 schreef Gourmetschotel het volgende:
Rus verdacht van minstens 13 moorden
Jaa... maar er zitten ook wel wat zuurpruimen in NWS zeg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon negeren en blijven posten.
Ik post soms nieuws en dan krijg je niet één reactie
komt door de kutmodsquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Jaa... maar er zitten ook wel wat zuurpruimen in NWS zeg.
Vooral in de FB
Nou had ik hier net een constructieve bijdrage maar daar reageer je dan zelf ook weer niet opquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Jaa... maar er zitten ook wel wat zuurpruimen in NWS zeg.
Vooral in de FB
Ja, ik had hem over het hoofd gezienquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou had ik hier net een constructieve bijdrage maar daar reageer je dan zelf ook weer niet op
ja iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook hoor. Als het voor jou nieuws is dan is het dat. Ik vind het zelf nog steeds ongewoon dat er in Nederland mensen doodgeschoten worden, dus ik postte zo'n bericht, maar de meeste reacties waren heel laconiek.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:12 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ja, ik had hem over het hoofd gezien![]()
Maar je hebt wel een punt, er valt idd niet over te discussiėren, maar nieuws is nieuws
en als ik je topic dus sluit dan durf je geen NWS meer te posten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:12 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Ja, ik had hem over het hoofd gezien![]()
Maar je hebt wel een punt, er valt idd niet over te discussiėren, maar nieuws is nieuws
Jij hebt mijn topics nog niet gesloten !!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en als ik je topic dus sluit dan durf je geen NWS meer te posten?
Nee ik zei ook "als"...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:22 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Jij hebt mijn topics nog niet gesloten !!:D:D: D::!:! :!:@
Gaan we dreigenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee ik zei ook "als"...
Zat ff te kijken naar dat Muurtopic...maar ik laat het wel lopen. Maar zien wat er van komt, al had het ook in het centrale Israel topic gekunt
Jaa,,, maar dat is Fokquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Als het voor jou nieuws is dan is het dat. Ik vind het zelf nog steeds ongewoon dat er in Nederland mensen doodgeschoten worden, dus ik postte zo'n bericht, maar de meeste reacties waren heel laconiek.
Ondanks dat al wel een uitgesproken mening over FB... mmmmmm...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:27 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Gaan we dreigen![]()
![]()
Nee, ik weet nog niet zo goed hoe alles hier werkt enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |