Ik las elders dat die huwelijken illegaal zijn maar oogluikend worden toegestaan. Ook las ik op een blog dat de vrouwen ermee akkoord gaan en een zelfstandige indruk maken, maar dat kan gewoon niet waar zijn als het om tieners, bijna meisjes nog, gaat. Wat mij betreft mag daarop ingegrepen worden. De kinderen worden thuis onderwezen dus die hebben weinig vergelijkingsmateriaal met de normale gang van zaken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Ja, blijkbaar weegt dat zwaarder dan vrouwenrechten. We hebben in Nederland ook vrijheid van religie, maar gedwongen huwelijken van minderjarigen worden toch echt niet geaccapteerd. Polygamie ook niet, maar dat is een andere discussie wat mij betreft.
Aww, gemiste kans voor jou. Volgende keer beterquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
Anti-climax disana, nu krijg ik geen hopen stront meer over me heen.
Mee eens, vandaar ook mijn formulering. Polygamie vind ik nog tot daar aan toe als alle partijen ermee instemmen, maar jonge meisjes het huwelijk indwingen ...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las elders dat die huwelijken illegaal zijn maar oogluikend worden toegestaan. Ook las ik op een blog dat de vrouwen ermee akkoord gaan en een zelfstandige indruk maken, maar dat kan gewoon niet waar zijn als het om tieners, bijna meisjes nog, gaat. Wat mij betreft mag daarop ingegrepen worden. De kinderen worden thuis onderwezen dus die hebben weinig vergelijkingsmateriaal met de normale gang van zaken.
Wel opmerkelijk dat polygamie altijd mannen met meerdere vrouwen betreft en nimmer vice versa.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mee eens, vandaar ook mijn formulering. Polygamie vind ik nog tot daar aan toe als alle partijen ermee instemmen, maar jonge meisjes het huwelijk indwingen ...
Jij wilt gewoon elke keer de laatste post in een opleving hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:37 schreef du_ke het volgende:
Het tempo van de SC is weer aardig gedaald.
SC is ingekaktquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:37 schreef du_ke het volgende:
Het tempo van de SC is weer aardig gedaald.
Waarom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |