Jij kan hem ook vragenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:00 schreef IslaBonita het volgende:
Jeetje Droomvrouwtje, wat heftig allemaal....kan me voorstellen dat dit heel moeilijk voor jullie is. Weet je al wat het vervolgtraject wordt? Is IUI mogelijk of wordt het IVF of ICSI? Nouja misschien staat je hoofd er helemaal niet naar om hier nu over na te denken... je hebt in ieder geval iets geweldigs om naar uit te kijken: je bruiloft! (wou dat ik dat had, mijn vent vraagt me maar niet.....)
Sterkte in ieder geval.
Dat is het denk inderdaad ook, als je ziet hoe hard de medische wetenschap gaat, 20/25 jaar geleden had je gewoon pech als het niet lukte om zwanger te worden. Nu is er al zoveel wat kan helpen, maar nog is het een complex iets dat hele zwanger raken proces. En ondanks de medisch wetenschap en hulp die men krijgt zijn er stellen die geen kindje krijgen ondanks alle pogingen, en dan sta je als gyn volgens mij ook wel tegen een muur, je kunt niet uitleggen waarom het niet lukt...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:07 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik neem het bij deze nog even op voor mijn nieuwe gyn hoor. Hij bedoelde het volgens mij niet zo kwaad. Maar hij bedoelde denk ik te zeggen wat jullie ook zeggen: ze weten nog heel veel niet. Helaas.
geeft niet hoor, het zaad was bij ons goed, dus moesten we hier een tijdje mee door... maar gelukkig de volgende ronde alweer de laatste. sluit ook weer een periode af en brengt weer een nieuwe periode met zich mee... toch wel weer moeilijk, maar ook wel weer fijn...quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:36 schreef Hobbesje het volgende:
Mijsje, dat zijn hele mooie berichten! Duim dat ze allebei springen en dat er iig eentje blijft plakken.
Hoop dat de gonal-f 'het trucje' doet wat nodig is.
Ik was 'vergeten' dat je voor de verzekering idd 6 keer iui moet doen... daar zijn wij met 1 poging al doorheen geschoten omdat er zo goed als geen zwemmers waren
Midden ook goed? Die had je nou net niet genoemd...quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:31 schreef mijsje het volgende:
je huis te koop?super om weer naar je roots terug te gaan! is dat noord, zuid, oost of west in het land?
en een tweede, dat komt dan tzt wel weer...
Midden, ook prima!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:49 schreef Jose81 het volgende:
Hobbes, hoe is het? Hou je het nog een beetje vol?![]()
PZE, toch weer een eigen ei! Nou, hup! Je weet wat je te doen staat, en nu al helemaal na die HSG! Ik hoop echt dat het verschil gaat maken voor jullie!![]()
Oh Mijsje, wat fijn dat het er goed uitzag!! En nu maar hopen inderdaad dat het allemaal goed gaat dit keer. Een tweeling? Ook leuk,"ben je gelijk klaar"(zou mijn
zeggen)...
Ik ga in ieder geval héééééél hard duimen dat dit 'm gaat worden...!!
[..]
Midden ook goed? Die had je nou net niet genoemd...Woon nu in 'refoland' en schuif een kilometertje of 13 op...
Ja, dat ken ik... ik had precies dezelfde gedachte toen wij door het spuiten van de hormonen meer kans hadden op een meerling. Ik wil(de) ook graag vaker dan één keer zwanger zijn... en dat is nog steeds zo. Maar ik besef telkens weer -onder andere door het hier posten en door mijn twee vriendinnen waar ik het soms wel eens over heb- dat ik al in mijn handen mag knijpen dat het in ieder geval één keer gelukt is...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:43 schreef mijsje het volgende:
enneh... dat zei mijn man ook meteen zachtjes tegen mij toen de gyn het had gezegd en naar zijn kamertje tegenover de echokamer liep...maar dat is dan wel zo, en dat zou ik op zich wel jammer vinden, zoals ik er nu tegenaan kijk. (ik denk dat ik graag vaker een zwangerschap mee wil maken, maar dat weet ik pas als ik het een keer echt helemaal heb meegemaakt... anders is het gewoon nog eens afzien...
)
Precies. Of het nu een eerste/tweede zwangerschap betreft, het is een wens die heel diep zit. En als dat niet lukt doet het pijn...quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik... ik had precies dezelfde gedachte toen wij door het spuiten van de hormonen meer kans hadden op een meerling. Ik wil(de) ook graag vaker dan één keer zwanger zijn... en dat is nog steeds zo. Maar ik besef telkens weer -onder andere door het hier posten en door mijn twee vriendinnen waar ik het soms wel eens over heb- dat ik al in mijn handen mag knijpen dat het in ieder geval één keer gelukt is...
En misschien zeg ik het niet vaak genoeg, maar ik leef heel erg met iederéén hier mee. We weten allemaal hoe kl*te het is als zo'n grote wens niet zomaar in vervulling gaat. Dat doet pijn en het maakt je verdrietig en soms jaloers... Dus daarom even voor iedereen een
Je kunt gewoon echt doodmoe worden van opmerkingen van mensen die er gewoon niks van weten. Ik had ooit een discussie met de lompe hork (lees 'man') van een oude vriendin van mij. Wij waren toen bijna 2 jaar bezig en ik vertel het hoe of wat. Zegt hij doodleuk 'ik weet zeker dat je er dan gewoon mee bezig bent' en dan ook echt met zo'n dominante en stalen uitdrukking... mèn... ik kon 'm wel aanvliegen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef mijsje het volgende:gelijk opgaan DOORSCHUIVEN met PZE is
!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zit waarschijnlijk toch anders... geen blindedarmonsteking, maar waarschijnlijk toch haar eileider (hydrosalpinx) die op knappen staat. Orea moet blijven en morgen weer door de molen van de gyn...quote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef mijsje het volgende:
Ik las net in het Z&G topic dat Orea in het ziekenhuis ligt met vermoedelijk een blinde darm ontsteking. morgen krijgt ze een mri-scan en dan weten ze of ze moeten opereren... ik begreep van Tessie dat ze wel kan meelezen, maar niet kan reageren... Orea, nogmaals sterkte meid!ik hoop dat het mee gaat vallen allemaal!
![]()
Thanks PZE!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat fijn Isla, en knap van je. Erover praten/ schrijven is echt heel goed, maar ook moeilijk. Goed gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |