@droomvrouwtje; wat een heftig nieuws voor jullie, endometriose is niet niks. Begrijp het dubbele gevoel wel dat je enerzijds meteen actie wil, maar het ook fijn vindt om even te wachten. Geniet nu maar van de voorbereidingen op de bruiloft en van de bruiloft zelf om daarna de mmm in te gaan, het klinkt nog lang, mei, maar dat is al heel snel! Komt goed allemaal
@Islabonita; jullie hadden ook niet zo'n goede uitslag in het z'huis geloof ik me te herinneren. Hoe is het bij jullie? Ook voor jou een

voor deze moeilijke tijd.
@MissCMS; wat vervelend dat je het vruchtje bent verloren, maar wel fijn dat er nu duidelijkheid is. Hoop dat er snel een vruchtje blijft plakken
@Mijsje; de 5e iui al voor jou, hopelijk zijn beide eitjes gesprongen en zit er nu minimaal

of misschien wel

zich in jouw buik te nestelen, spannend hoor! Mijn duimen draaien hier voor jou!
@PZE; een mooie ovulatietest, die ook nog eens goed benut is, ook voor jou draaien mijn duimen, jij en mijsje samen door naar z&g vind ik een goed plan!
@Hobbesje; ik weet niet precies of je wacht op de tp of dat je een tp hebt gehad en nu wacht op je NOD. Ik vermoed het laatste. Ook voor jou draaien mijn duimen, het is weer spannend hier!
Mocht ik iemand vergeten zijn, sorry, heb alleen dit topic doorgelezen...
Ik was jullie trouwens kwijt

Heb de laatste tijd niet zoveel mee gelurkt, ben er tegenwoordig zo enorm veel mee bezig, sta er mee op en ga er mee naar bed, heel frustrerend, wordt er ook zo verdrietig van. Maar meer als afwachten kunnen we niet. Maar ik ben zo enorm bang dat er hier geen kindje komt en wat als dat niet zo is, dan stort mijn hele toekomstbeeld in en ik wil helemaal geen leven zonder een kindje, maar ja, zonder zaadcellen wordt het toch erg moeilijk
ik wil ook positief testen, zwanger zijn, iedereen verrassen dat er een baby komt, een baby in mijn buik voelen, een babykamer maken, spulletjes kopen en natuurlijk een kindje krijgen, opvoeden en zien opgroeien. Ik wil zelfs wel carnaval vieren als mijn kindje dat leuk vindt, terwijl ik hier een hekel aan heb, als ik maar een kindje krijg. Ik vind het zo verschrikkelijk oneerlijk....
En zit nu even in een enorme negatieve gevoelens flow, sorry