abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77934669
Doorschuiven met mijsje... Goed idee!

Ja, het blijft lastig voor juffen in de mmm. Nu zijn ze bij mij nog erg meegaand, maar als het erg lang gaat duren... Ik vraag me af hoe lang dat duurt.
pi_77936432
nou, je slaat precies de spijker op z'n kop! dat is precies waarom ik het vervelend vind... (ik doe RTtaken en legevende taken bij ons op school, en van beide is het net zo vervelend als dat uitvalt/doorschuift...)

doorschuiven met PZE! als dat gebeurt, dan trotseer ik de kilometers en kom ik een stuk taart brengen om samen op te eten bij de thee!!!
pi_77937267
Deal!
pi_77940444
Mijsje, ik denk aan je!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_77947560
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef McLaura het volgende:
Mijsje, ik denk aan je!
lief van je!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 10:29:43 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77948108
mijsje en PzE, lopen jullie nu gelijk op?
Dus dan hebben jullie allebei een prachtige positieve test als ik ga bevallen op de 26e?
Mooi, dat is dan afgesproken...
pi_77948188
dan zijn we toch nog 2 weken samen zwanger geweest als dat allemaal zo uitkomt...
pi_77964532
Asy, wat een goed plan! Ik ben erg benieuwd naar je frummeltje.
pi_77973691
@droomvrouwtje; wat een heftig nieuws voor jullie, endometriose is niet niks. Begrijp het dubbele gevoel wel dat je enerzijds meteen actie wil, maar het ook fijn vindt om even te wachten. Geniet nu maar van de voorbereidingen op de bruiloft en van de bruiloft zelf om daarna de mmm in te gaan, het klinkt nog lang, mei, maar dat is al heel snel! Komt goed allemaal

@Islabonita; jullie hadden ook niet zo'n goede uitslag in het z'huis geloof ik me te herinneren. Hoe is het bij jullie? Ook voor jou een voor deze moeilijke tijd.

@MissCMS; wat vervelend dat je het vruchtje bent verloren, maar wel fijn dat er nu duidelijkheid is. Hoop dat er snel een vruchtje blijft plakken

@Mijsje; de 5e iui al voor jou, hopelijk zijn beide eitjes gesprongen en zit er nu minimaal of misschien wel zich in jouw buik te nestelen, spannend hoor! Mijn duimen draaien hier voor jou!

@PZE; een mooie ovulatietest, die ook nog eens goed benut is, ook voor jou draaien mijn duimen, jij en mijsje samen door naar z&g vind ik een goed plan!

@Hobbesje; ik weet niet precies of je wacht op de tp of dat je een tp hebt gehad en nu wacht op je NOD. Ik vermoed het laatste. Ook voor jou draaien mijn duimen, het is weer spannend hier!

Mocht ik iemand vergeten zijn, sorry, heb alleen dit topic doorgelezen...

Ik was jullie trouwens kwijt Heb de laatste tijd niet zoveel mee gelurkt, ben er tegenwoordig zo enorm veel mee bezig, sta er mee op en ga er mee naar bed, heel frustrerend, wordt er ook zo verdrietig van. Maar meer als afwachten kunnen we niet. Maar ik ben zo enorm bang dat er hier geen kindje komt en wat als dat niet zo is, dan stort mijn hele toekomstbeeld in en ik wil helemaal geen leven zonder een kindje, maar ja, zonder zaadcellen wordt het toch erg moeilijk
ik wil ook positief testen, zwanger zijn, iedereen verrassen dat er een baby komt, een baby in mijn buik voelen, een babykamer maken, spulletjes kopen en natuurlijk een kindje krijgen, opvoeden en zien opgroeien. Ik wil zelfs wel carnaval vieren als mijn kindje dat leuk vindt, terwijl ik hier een hekel aan heb, als ik maar een kindje krijg. Ik vind het zo verschrikkelijk oneerlijk.... En zit nu even in een enorme negatieve gevoelens flow, sorry
pi_77977101
Och Poezebeest, wat een verdrietig berichtje. Ik kan je verdriet voelen door het scherm heen, het lijkt me dat jullie je er nog niet helemaal bij neer hebben gelegd toch? Zijn er nog vervolgstappen nu? En is misschien adoptie een optie voor jullie? Het is gewoon moeilijk, een dip hebben we echt allemaal op zijn tijd. Hopelijk sta je er over een tijdje weer wat rustiger in.
pi_77977228
We hebben ons er nog niet bij neergelegd inderdaad, mijn is positiever dan dat ik ben. De uitslagen die we tot nu toe hebben gekregen zijn gewoon slecht en er is toch echt wel zaad nodig om zwanger te worden. En mijn grootste angst is dus ook dat er geen zaad is, want die kans is groot, 50% kans op wel zaad en 50% kans op geen zaad. Ik heb er weinig problemen mee dat we een icsi traject in moeten, maar geen zaad is echt zo enorm definitief. Andere opties zijn niet bespreekbaar momenteel. Ik wil absoluut niet adopteren of een pleegkindje, voor een donor houd ik wel de deur open, maar mijn staat hier nu niet voor open.
pi_77977489
Poezebeest, ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Ik denk dat we het hier allemaal wel kennen, want we zitten of zaten allemaal in hetzelfde schuitje; de wens naar een kindje, een grote wens die maar niet wordt vervuld.

In jullie geval en in het geval van mijn twee vriendinnen; het moet super zwaar voor jullie zijn... tegen mijn vriendinnen heb ik ook gezegd 'deels kan ik jullie hierin steunen, want ik weet hoe je je voelt als je maar niet zwanger raakt, maar ik zat wel in een totaal andere situatie...'. Daarom heb ik voorgesteld dat ze met elkaar kunnen mailen/bellen. Dit zagen ze allebei wel zitten. Zij hebben nu ook beiden even stilte voor de storm (ze wachten op verder onderzoek), maar zij zullen wel contact leggen met elkaar denk ik.
Ze zijn allebei realistisch, maar de ene is behoorlijk down en de andere is altijd zo positief... Heel bijzonder om te zien aangezien het om hetzelfde probleem gaat.

Maar oh, wat lijkt het me zwaar om in hun/jullie schoenen te staan.... Ik kan niet meer zeggen dan; heel veel sterkte... en die negatieve gevoelensl ik kan het me helemaal voorstellen... gooi het er maar uit, hopelijk lucht het je op .
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_77977618
He jakkes poezebeest.. ik kan me je verdrietige gevoelens zo goed voorstellen...
Het lijkt me zo moeilijk om om te gaan met de gedachte dat er misschien helemaal geen zaad is.. dat is inderdaad direct zo definitief... wanneer weten jullie daar meer over?

Dikke knuffel en heel veel sterkte!
pi_77977739
O, ik had niet door dat ik onder mijn oude account was ingelogd. Foutje!

[ Bericht 88% gewijzigd door sombie op 14-02-2010 11:43:08 ]
pi_77977774
Wanneer krijgen jullie een uitslag Poezebeest?
  zondag 14 februari 2010 @ 11:09:45 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77977802
Poezebeest toch, idd goed dat je het er gewoon uitgooit even. Het is ook gewoon allemaal heel erg klote!

Sterkte meis, ik leef met je mee....

Uiteraard ook een dikke voor alle andere dames hier. Mijn duimen blijven draaien.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77977821
Jullie zijn lief!

Ik ben over het algemeen wel redleijk positief, maar de laatste dagen voel ik me gewoon enorm klote, de kinderwens is hier groter dan dat ik dacht.

Wij moeten half maart terug naar de gyn voor de uitslag van een sperma-onderzoek en als daar echt helemaal niks wordt gevonden worden we doorgestuurd naar Nijmegen voor een tese traject, de onzekerheid zal de komende maanden wel blijven. Heb zelf de verwachting dat we pas in december meer zullen weten, helaas
pi_77978646
Nu even onder het juiste account:

Ach, lieve poezebeest, dat lijkt me ook heel moeilijk te verkroppen hoor. Het idee dat het misschien nooit gaat lukken, is zo zwaar. En dan de onzekerheid, bah. Wanneer krijgen jullie meer duidelijkheid? (Sorry, ben dat even kwijt.)

Goed van je, dat je je verdriet en al dat gevoel er even uitgooit. Ik hoop zo op goed nieuws voor jullie! Tot die tijd, heel veel sterkte.

edit: Inmiddels zie ik dat je half maar weer naar de gyn moet. Als dan blijkt dat er wel sperma is gevonden, hoeven jullie niet naar Nijmegen?

En je af en toe enorm klote voelen mag hoor! Hoe ging die uitspraak ook alweer van dat hangende kopje en hoop/moed? Orea?
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_77982707
Als er in maart zaadcellen worden gevonden hoeven we idd niet naar Nijmegen, maar die kans is echt zo enorm klein, er is tot nu toe niets gevonden en ook geen oorzaak waarom niet, dus ik verwacht dat we dan te horen krijgen hoe het vervolg traject er uit komt te zien.

Jose; jouw vriendinnen zijn ook verwezen naar Nijmegen of niet? Ook heftig voor hun deze onzekere periode. Als zij naar Nijmegen gaan, hoe lang moeten zij wachten tot een afspraak?
pi_77985893
Poezebeest, zij moeten inderdaad ook naar Nijmegen. Mijn ene vriendin is na de eerste zaadtest al direct verwezen. De tweede zaadtest hebben ze in Nijmegen gedaan. De uitslag kregen ze van het eigen ziekenhuis (begin december). De uitkomst was hetzelfde (geen zaadcellen dus). Zij moeten dacht ik 8 maart naar het Radboud. Ze krijgen dan een oriënterend gesprek, zoals ze dat zo mooi noemen. Er zit dus 3 maanden tussen.

Mijn andere vriendin krijgt hopelijk snel een oproep voor een afspraak daar. Voor zover ik weet heeft zij nog geen oproep gehad...

Het is zeker heftig... ik kan me goed voorstellen hoe jij/jullie te moet(en) voelen... jullie zitten alle drie in hetzelfde schuitje...
pi_78000201
jeetje wat heftig weer hier... Poezebeest, het is ook zo zwaar, die periode waar je nu in zit... Ik hoop echt dat er in maart goed nieuws komt meid!

Ik las net in het Z&G topic dat Orea in het ziekenhuis ligt met vermoedelijk een blinde darm ontsteking. morgen krijgt ze een mri-scan en dan weten ze of ze moeten opereren... ik begreep van Tessie dat ze wel kan meelezen, maar niet kan reageren... Orea, nogmaals sterkte meid! ik hoop dat het mee gaat vallen allemaal!

verder even een voor wie dat nodig heeft...
pi_78002874
Wat vervelend voor Orea! Wellicht lees je hier ook nog mee, dan wens ik je vanaf hier in ieder geval heel veel beterschap!
pi_78009303
Orea ook van mij een dikke knuffel.
  maandag 15 februari 2010 @ 11:55:43 #74
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78013625
hey poezebeest , het is heel logisch hoor meid dat je het niet meer ziet zitten en in een negatieve flow terecht komt. En dat wachten, dat helpt er natuurlijk niet aan mee. En dat je er nog niet bij hebt neer gelegd dat hoeft ook niet, maar de onzekerheid die je nu hebt is logisch, ik weet verder niet veel te zeggen de meiden voor mij hebben het al goed verwoord allemaal ....

Orea als je hier ook nog mee leest, heel veel beterschap
Be happy with the little things in life
pi_78021738
Lieve Poezebeest, het is zo herkenbaar..
Je mag je ook zo voelen, en je mag het hier kwijt, ik denk dat wij het allemaal heel goed begrijpen en ergens ook zo'n moment gehad hebben (en nog vaak zullen hebben) dat we bang zijn dat het helemaal nooit gaat lukken. Het is een rollercoaster zoals je zelf al zei, de ene keer ben je positief en de andere keer zie je het gewoon niet gebeuren.. We moeten hoop blijven houden, hoe moeilijk dan ook.. Dikke dikke knuffel!

Ik heb voor Valentijnsdag mijn vent een brief geschreven waarin ik een streep trek onder mijn verdriet en twijfels. Simpelweg omdat ik niet meer van maand tot maand wil leven en teleurgesteld wil zijn. En verdriet hebben waarom het nou niet gewoon lukt, en bij anderen wel. Ik heb hem geschreven dat dit waarschijnlijk een moeilijk jaar zal worden met ziekenhuisbezoeken, operaties, wie weet IVF, ICSI, teleurstellingen en kwetsende opmerkingen. Maar ik wil niet ongelukkig dit jaar door. Ik wil genieten van de tijd die we nog hebben samen zonder een kleintje-want ik heb nog steeds de hoop dat dat kleintje er komt. Dat wil niet zeggen dat ik niet meer verdrietig mag zijn van mezelf, maar ik wil wat meer "leven" dan afgelopen jaren. Dit zeg ik niet om jou zogenaamde wijze raad te geven Poezebeest, maar na het schrijven van die brief voelde ik me opgelucht, alsof het een nieuw begin was. Misschien heb je er wat aan..

Orea, heel veel sterkte!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 15 februari 2010 @ 19:12:06 #76
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78026871
Orea sterkte en beterschap!
pi_78030130
Wat fijn Isla, en knap van je. Erover praten/ schrijven is echt heel goed, maar ook moeilijk. Goed gedaan!
pi_78033930
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef mijsje het volgende:
Ik las net in het Z&G topic dat Orea in het ziekenhuis ligt met vermoedelijk een blinde darm ontsteking. morgen krijgt ze een mri-scan en dan weten ze of ze moeten opereren... ik begreep van Tessie dat ze wel kan meelezen, maar niet kan reageren... Orea, nogmaals sterkte meid! ik hoop dat het mee gaat vallen allemaal!
Het zit waarschijnlijk toch anders... geen blindedarmonsteking, maar waarschijnlijk toch haar eileider (hydrosalpinx) die op knappen staat. Orea moet blijven en morgen weer door de molen van de gyn...
Dit heeft ze vanavond ook in Z&G gepost...

Of te wel... het zit haar echt niet mee... stel je voor dat het eens 'zomaar' goed gaat..

Orea: heel veel beterschap en sterkte.. het zit je niet mee, zeg!! ]

[ Bericht 1% gewijzigd door Jose81 op 15-02-2010 22:06:20 ]
pi_78036484
Orea
pi_78046486
Jeetje Orea, wat heftig allemaal! Beterschap!
pi_78049346
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat fijn Isla, en knap van je. Erover praten/ schrijven is echt heel goed, maar ook moeilijk. Goed gedaan!
Thanks PZE!
Op de een of andere manier voel ik me echt beter, dus het van je af schrijven, in een brief/dagboek of op dit forum, werkt echt!

Orea, wat heftig en naar allemaal... Veel sterkte en beterschap! Dikke knuffels!
pi_78049502
Orea, jeetje, wat heftig zeg... heel veel sterkte!

Dames, mag ik hier mee komen schrijven?
Wij zijn inmiddels alweer anderhalf jaar bezig.. Wel zwanger geweest, maar helaas liep dit uit op een miskraam. Mijn mans zaad is niet super mijn mijn cyclus is niet super.. daarom ga ik vanaf deze cyclus aan de clomid. Kijken wat dat doet.. hopen dat dat binnen een paar maanden resultaat geeft, anders wordt het waarschijnlijk IUI.
pi_78049665
Ik lees deze berichtjes nu pas, wat lief!

Het blijft een soap ik weet het niet meer en de dokter ook niet. Eileider zou alleen klachten kunnen geven als ie gedraaid is of ontstoken. Zucht. Wachten op bloeduitslagen maar weer.

Allemaal een dikke knuffel van mij!
pi_78049782
Tierr ik had je net wat geschreven in het andere topic.. maar nu weet ik het weer. Jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat... Hopelijk is de clomid net wat je nodig hebt..
pi_78056757
Tierrr, ik hoop echt dat de clomid doet waar het voor bedacht is.
pi_78063537
Zo, weer lekgeprikt in het zkh. Pas 5 maart uitslagen van zaad, hsg en bloed. Duurt nog lang!
pi_78071784
Tierrr, wat waardeloos als je lijf niet wil doen wat het zou moeten kunnen... ik hoop dat de clomid net dat ene zetje is dat je nodig hebt om zwanger te worden meid! Fijn dat er dat soort middelen op de markt zijn om te kunnen helpen!
(dacht ik ook van de gonal die ik zelf gebruikt heb (en vanaf volgende week weer ga gebruiken als ik weer niet zwanger ben), fijn dat het er is, jammer dat ik het nodig heb...)
pi_78075759
PZE dat duurt inderdaad weer lang...bleh.. Iemand heeft het hier al eerder gezegd, eenmaal in de MMM aangekomen is het alleen maar wachten wachten wachten.... Je zit in ieder geval niet alleen te wachten.
pi_78079917
Tierr; wat vervelend dat je je hier komt melden, hopelijk doet de clomid waar die voor bestemd is.

PZE; wachten sucks....

Verder iedereen bedankt voor de lieve woorden, hier gaat het wel weer ok. Zat echt even in een enorme dip, maar heb er niets aan en zoals mijn zegt, ik moet niet treuren om dat wat ik niet heb, maar juist blij zijn met wat ik wel heb. Ergens vind ik het een enorme dooddoener, maar er zit wel iets van waarheid in. Daarnaast is het natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan en het zal met ups en downs gaan, maar voor nu is het wel weer ok
pi_78088939
Nou, Poezebeest, je kunt inderdaad veel kracht halen uit de dingen in je leven waar je gelukkig van wordt. Dus als het je lukt om dat te blijven zien, heb je daar zeker veel aan. Wat jij al zegt, dat zal niet altijd makkelijk gaan, maar het is fijn dat het nu weer beter met je gaat!

Tierr, welkom in dit topic. Ik hoop dat de clomid zijn werk doet voor je.

Vreselijk he, PZE, al dat wachten!

Orea, hier ook nog even een dikke .

Mijsje, hoe is het met je? Wanneer weet je weer meer? Ik ben er eventjes helemaal uit geweest dus ben de draad ook gelijk kwijt.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78091859
ik weet volgende week vrijdag meer, dus ik heb nog ruim een week te gaan
pi_78098492
Spannend Mijsje, de duimpjes gaan weer een tandje hoger...

PZE, fijn dat je je wat beter voelt.
pi_78098764
ik voel nog helemaal niks, en ik denk ook dat de kans dat het net deze keer wel gelukt is, niet zo heel groot is. ik ga er al vanuit dat ik volgende week vrijdag gewoon de gyn kan bellen om een afspraak over IVF, en hoe ons ziekenhuis dat doet samen met het AMC in Amsterdam... ik ben benieuwd... (en een beetje bang ook wel... als ik al denk aan een evt oogsting van eitjes, dan word ik helemaal misselijk en bang... lijkt me iets om wel te bespreken met de gyn...)
pi_78100733
Positief blijven hoor Mijsje, je weet maar nooit! Je zou zomaar zwanger kunnen zijn... oh ik hoop het zo voor je...
En aan dat eitjes-prikken gedoe moet ik ook niet denken.. Goed dat je het gaat bespreken. Wellicht zijn hier dames die je nog wat advies (en geruststelling?) kunnen geven. Al zul je er tegenop zien, en zal het best zwaar worden, het is wel fijn dat jij en Joene nu een stap verder kunnen toch? (ik neem aan dat jullie besloten hebben om er meteen mee door te gaan?)
pi_78100805
ps Mijsje mocht je nog eens tussendoor naar het AMC moeten, kom je dan even bij mij koffie drinken? Is bij mij in de buurt.....
pi_78101115
we willen er inderdaad toch maar meteen mee doorgaan, zodat we in de eerste poging zitten. na de eerste terugplaatsing willen we dan kijken of we pauze willen of meteen weer door willen. maar ik wil in ieder geval in die IVF-flow zitten, zodat we niet de drempel hebben om na een pauze niet door te durven voor IVF...
lijkt me leuk Isla! Woon je vlak bij Amsterdam? gezellig!
pi_78101322
Klinkt als een wijs besluit!

Ja, ik woon 10 min rijden van AMC! PM me maar als je een keer in de buurt moet zijn, gaan we afspreken, leuk!
pi_78101474
het was wel moeilijk, maar we hebben gekozen waarvoor we allebei wel willen gaan...

dat is goed, lijkt me erg gezellig!
pi_78101931
Doen we!
pi_78102168
Zo te horen hebben jullie er goed over nagedacht Mijsje, klinkt als een wijs besluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')