abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 19:12:06 #76
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_78026871
Orea sterkte en beterschap!
pi_78030130
Wat fijn Isla, en knap van je. Erover praten/ schrijven is echt heel goed, maar ook moeilijk. Goed gedaan!
pi_78033930
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef mijsje het volgende:
Ik las net in het Z&G topic dat Orea in het ziekenhuis ligt met vermoedelijk een blinde darm ontsteking. morgen krijgt ze een mri-scan en dan weten ze of ze moeten opereren... ik begreep van Tessie dat ze wel kan meelezen, maar niet kan reageren... Orea, nogmaals sterkte meid! ik hoop dat het mee gaat vallen allemaal!
Het zit waarschijnlijk toch anders... geen blindedarmonsteking, maar waarschijnlijk toch haar eileider (hydrosalpinx) die op knappen staat. Orea moet blijven en morgen weer door de molen van de gyn...
Dit heeft ze vanavond ook in Z&G gepost...

Of te wel... het zit haar echt niet mee... stel je voor dat het eens 'zomaar' goed gaat..

Orea: heel veel beterschap en sterkte.. het zit je niet mee, zeg!! ]

[ Bericht 1% gewijzigd door Jose81 op 15-02-2010 22:06:20 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_78036484
Orea
pi_78046486
Jeetje Orea, wat heftig allemaal! Beterschap!
pi_78049346
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat fijn Isla, en knap van je. Erover praten/ schrijven is echt heel goed, maar ook moeilijk. Goed gedaan!
Thanks PZE!
Op de een of andere manier voel ik me echt beter, dus het van je af schrijven, in een brief/dagboek of op dit forum, werkt echt!

Orea, wat heftig en naar allemaal... Veel sterkte en beterschap! Dikke knuffels!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_78049502
Orea, jeetje, wat heftig zeg... heel veel sterkte!

Dames, mag ik hier mee komen schrijven?
Wij zijn inmiddels alweer anderhalf jaar bezig.. Wel zwanger geweest, maar helaas liep dit uit op een miskraam. Mijn mans zaad is niet super mijn mijn cyclus is niet super.. daarom ga ik vanaf deze cyclus aan de clomid. Kijken wat dat doet.. hopen dat dat binnen een paar maanden resultaat geeft, anders wordt het waarschijnlijk IUI.
pi_78049665
Ik lees deze berichtjes nu pas, wat lief!

Het blijft een soap ik weet het niet meer en de dokter ook niet. Eileider zou alleen klachten kunnen geven als ie gedraaid is of ontstoken. Zucht. Wachten op bloeduitslagen maar weer.

Allemaal een dikke knuffel van mij!
pi_78049782
Tierr ik had je net wat geschreven in het andere topic.. maar nu weet ik het weer. Jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat... Hopelijk is de clomid net wat je nodig hebt..
pi_78056757
Tierrr, ik hoop echt dat de clomid doet waar het voor bedacht is.
pi_78063537
Zo, weer lekgeprikt in het zkh. Pas 5 maart uitslagen van zaad, hsg en bloed. Duurt nog lang!
pi_78071784
Tierrr, wat waardeloos als je lijf niet wil doen wat het zou moeten kunnen... ik hoop dat de clomid net dat ene zetje is dat je nodig hebt om zwanger te worden meid! Fijn dat er dat soort middelen op de markt zijn om te kunnen helpen!
(dacht ik ook van de gonal die ik zelf gebruikt heb (en vanaf volgende week weer ga gebruiken als ik weer niet zwanger ben), fijn dat het er is, jammer dat ik het nodig heb...)
pi_78075759
PZE dat duurt inderdaad weer lang...bleh.. Iemand heeft het hier al eerder gezegd, eenmaal in de MMM aangekomen is het alleen maar wachten wachten wachten.... Je zit in ieder geval niet alleen te wachten.
pi_78079917
Tierr; wat vervelend dat je je hier komt melden, hopelijk doet de clomid waar die voor bestemd is.

PZE; wachten sucks....

Verder iedereen bedankt voor de lieve woorden, hier gaat het wel weer ok. Zat echt even in een enorme dip, maar heb er niets aan en zoals mijn zegt, ik moet niet treuren om dat wat ik niet heb, maar juist blij zijn met wat ik wel heb. Ergens vind ik het een enorme dooddoener, maar er zit wel iets van waarheid in. Daarnaast is het natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan en het zal met ups en downs gaan, maar voor nu is het wel weer ok
pi_78088939
Nou, Poezebeest, je kunt inderdaad veel kracht halen uit de dingen in je leven waar je gelukkig van wordt. Dus als het je lukt om dat te blijven zien, heb je daar zeker veel aan. Wat jij al zegt, dat zal niet altijd makkelijk gaan, maar het is fijn dat het nu weer beter met je gaat!

Tierr, welkom in dit topic. Ik hoop dat de clomid zijn werk doet voor je.

Vreselijk he, PZE, al dat wachten!

Orea, hier ook nog even een dikke .

Mijsje, hoe is het met je? Wanneer weet je weer meer? Ik ben er eventjes helemaal uit geweest dus ben de draad ook gelijk kwijt.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78091859
ik weet volgende week vrijdag meer, dus ik heb nog ruim een week te gaan
pi_78098492
Spannend Mijsje, de duimpjes gaan weer een tandje hoger...

PZE, fijn dat je je wat beter voelt.
pi_78098764
ik voel nog helemaal niks, en ik denk ook dat de kans dat het net deze keer wel gelukt is, niet zo heel groot is. ik ga er al vanuit dat ik volgende week vrijdag gewoon de gyn kan bellen om een afspraak over IVF, en hoe ons ziekenhuis dat doet samen met het AMC in Amsterdam... ik ben benieuwd... (en een beetje bang ook wel... als ik al denk aan een evt oogsting van eitjes, dan word ik helemaal misselijk en bang... lijkt me iets om wel te bespreken met de gyn...)
pi_78100733
Positief blijven hoor Mijsje, je weet maar nooit! Je zou zomaar zwanger kunnen zijn... oh ik hoop het zo voor je...
En aan dat eitjes-prikken gedoe moet ik ook niet denken.. Goed dat je het gaat bespreken. Wellicht zijn hier dames die je nog wat advies (en geruststelling?) kunnen geven. Al zul je er tegenop zien, en zal het best zwaar worden, het is wel fijn dat jij en Joene nu een stap verder kunnen toch? (ik neem aan dat jullie besloten hebben om er meteen mee door te gaan?)
pi_78100805
ps Mijsje mocht je nog eens tussendoor naar het AMC moeten, kom je dan even bij mij koffie drinken? Is bij mij in de buurt.....
pi_78101115
we willen er inderdaad toch maar meteen mee doorgaan, zodat we in de eerste poging zitten. na de eerste terugplaatsing willen we dan kijken of we pauze willen of meteen weer door willen. maar ik wil in ieder geval in die IVF-flow zitten, zodat we niet de drempel hebben om na een pauze niet door te durven voor IVF...
lijkt me leuk Isla! Woon je vlak bij Amsterdam? gezellig!
pi_78101322
Klinkt als een wijs besluit!

Ja, ik woon 10 min rijden van AMC! PM me maar als je een keer in de buurt moet zijn, gaan we afspreken, leuk!
pi_78101474
het was wel moeilijk, maar we hebben gekozen waarvoor we allebei wel willen gaan...

dat is goed, lijkt me erg gezellig!
pi_78101931
Doen we!
pi_78102168
Zo te horen hebben jullie er goed over nagedacht Mijsje, klinkt als een wijs besluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')