Midden ook goed? Die had je nou net niet genoemd...quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:31 schreef mijsje het volgende:
je huis te koop?super om weer naar je roots terug te gaan! is dat noord, zuid, oost of west in het land?
en een tweede, dat komt dan tzt wel weer...
Midden, ook prima!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:49 schreef Jose81 het volgende:
Hobbes, hoe is het? Hou je het nog een beetje vol?![]()
PZE, toch weer een eigen ei! Nou, hup! Je weet wat je te doen staat, en nu al helemaal na die HSG! Ik hoop echt dat het verschil gaat maken voor jullie!![]()
Oh Mijsje, wat fijn dat het er goed uitzag!! En nu maar hopen inderdaad dat het allemaal goed gaat dit keer. Een tweeling? Ook leuk,"ben je gelijk klaar"(zou mijn
zeggen)...
Ik ga in ieder geval héééééél hard duimen dat dit 'm gaat worden...!!
[..]
Midden ook goed? Die had je nou net niet genoemd...Woon nu in 'refoland' en schuif een kilometertje of 13 op...
Ja, dat ken ik... ik had precies dezelfde gedachte toen wij door het spuiten van de hormonen meer kans hadden op een meerling. Ik wil(de) ook graag vaker dan één keer zwanger zijn... en dat is nog steeds zo. Maar ik besef telkens weer -onder andere door het hier posten en door mijn twee vriendinnen waar ik het soms wel eens over heb- dat ik al in mijn handen mag knijpen dat het in ieder geval één keer gelukt is...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:43 schreef mijsje het volgende:
enneh... dat zei mijn man ook meteen zachtjes tegen mij toen de gyn het had gezegd en naar zijn kamertje tegenover de echokamer liep...maar dat is dan wel zo, en dat zou ik op zich wel jammer vinden, zoals ik er nu tegenaan kijk. (ik denk dat ik graag vaker een zwangerschap mee wil maken, maar dat weet ik pas als ik het een keer echt helemaal heb meegemaakt... anders is het gewoon nog eens afzien...
)
Precies. Of het nu een eerste/tweede zwangerschap betreft, het is een wens die heel diep zit. En als dat niet lukt doet het pijn...quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik... ik had precies dezelfde gedachte toen wij door het spuiten van de hormonen meer kans hadden op een meerling. Ik wil(de) ook graag vaker dan één keer zwanger zijn... en dat is nog steeds zo. Maar ik besef telkens weer -onder andere door het hier posten en door mijn twee vriendinnen waar ik het soms wel eens over heb- dat ik al in mijn handen mag knijpen dat het in ieder geval één keer gelukt is...
En misschien zeg ik het niet vaak genoeg, maar ik leef heel erg met iederéén hier mee. We weten allemaal hoe kl*te het is als zo'n grote wens niet zomaar in vervulling gaat. Dat doet pijn en het maakt je verdrietig en soms jaloers... Dus daarom even voor iedereen een
Je kunt gewoon echt doodmoe worden van opmerkingen van mensen die er gewoon niks van weten. Ik had ooit een discussie met de lompe hork (lees 'man') van een oude vriendin van mij. Wij waren toen bijna 2 jaar bezig en ik vertel het hoe of wat. Zegt hij doodleuk 'ik weet zeker dat je er dan gewoon mee bezig bent' en dan ook echt met zo'n dominante en stalen uitdrukking... mèn... ik kon 'm wel aanvliegen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef mijsje het volgende:gelijk opgaan DOORSCHUIVEN met PZE is
!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |