quote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef kwiwi het volgende:
op het moment vrees ik voor m'n levenmaar ik laat me niet tegenhouden
sterkte?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef kwiwi het volgende:
op het moment vrees ik voor m'n levenmaar ik laat me niet tegenhouden
Idem dito maar:quote:
Lekker warm douchen?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:45 schreef Ilsjuhh het volgende:
Verkouden, moe en slapjes... Als ik een bad had, was ik daar nu in gaan liggen...
Wat zij zegtquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:44 schreef candygirl het volgende:
als hij dit toch doet vermoord ik hem, echt!!!
boos dus
te opgefokt om te slapenquote:
Als je je opgefok!t voelt, dan ben je op dit forum iig wel aan het goede adres..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 02:47 schreef candygirl het volgende:
[..]
te opgefokt om te slapen![]()
oeps zal maar even niet meer posten
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 05:02 schreef zwartedoos het volgende:
Dood geschrokken, zit nu nog te shaken
Zo dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:00 schreef Yuki het volgende:
Vroeg opstaan
College
Bah, ik heb geen zin vandaag
quote:
Ga je zo mee uiteten bij KFC?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:05 schreef WeirdlyWired het volgende:
Twijfels, twijfels, twijfels. En ik mis de romantiek
Sterkte. Hopelijk maak je je voor niets zo ongerust.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:20 schreef heavenstar het volgende:
fuck...!!!! krijg net een heel eng nieuws van een vriendin te horen......nu ben ik echt heeeel erg ongerust....
![]()
Wat naarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:20 schreef heavenstar het volgende:
fuck...!!!! krijg net een heel eng nieuws van een vriendin te horen......nu ben ik echt heeeel erg ongerust....
![]()
jammer genoeg is het niet voor niks maar thnx anyway...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:21 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Sterkte. Hopelijk maak je je voor niets zo ongerust.
Better luck next time!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Je bent net te laat. Heb al gegeten
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:12 schreef Miam het volgende:
wel oke. zometeen de nachtdienst in..
Mooi je hebt je icoontje weer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:14 schreef Ilsjuhh het volgende:
Koudkoudkoud, leuk hoor dat werken in de wijk!!!
quote:
* Yuki geeft een beetje rust aan Pisces29quote:
Nee, ik werk in een verzorgingshuis (:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werk jij in een ziekenhuis? Wat voor afdeling?
Ik wil zo ook wel mijn nummer geven hoor..quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:37 schreef Houniet het volgende:
Houniet nu doe je het weer![]()
. Waarom nou niet eens der nummer vragen (..)
Ik baal dus.
Dat wilde ik zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil zo ook wel mijn nummer geven hoor..
Nou, nu struikel ik net ook nog door duizrligheid en val ik op mijn nieuwe laptop,quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:47 schreef candygirl het volgende:
moe,
boos,
belogen,
bezorgd
in afwachting op positief nieuws
dat is wel heel veel pechquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:30 schreef candygirl het volgende:
[..]
Nou, nu struikel ik net ook nog door duizrligheid en val ik op mijn nieuwe laptop,
Kadung, ik een blauwe kin, en barstende hoofdpijn en mijn laptop is kapot
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef zwartedoos het volgende:
Raar...net op hyves gelezen dat een ex van me dood gaat, darmkanker...
Jaa, gezellig!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Kom we gaan met z'n allen samen alleen zitten zijn :p
We zouden moeten meeten met zn allen. Hele probleem opgelostquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:26 schreef heavenstar het volgende:
mja...sluit me bij de rest aan...beetje eenzaam enzulks...![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
We zouden moeten meeten met zn allen. Hele probleem opgelost
Waar dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmmz... that sucksquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:34 schreef heavenstar het volgende:
[..]
..moet over amper 5 uurtjes weer op dus dat schiet natuurlijk niet op...
...alhoewel dit een heeeeele lange nacht gaat worden vrees ik...
Lekker centraal... Utrecht ofzoquote:
UUUUUUTREEEGGGGGquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmmz... that sucks
[..]
Lekker centraal... Utrecht ofzo
Of iemand moet zn huis aanbieden
Maar dat is best ver op dit uur.quote:
Nee joh!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:47 schreef I.E.Mand het volgende:
[..]
Maar dat is best ver op dit uur.
Ik woon in Groningenquote:
Beter Groningen dan Middelburg....quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, wie gaat er dan ook in groningen wonen
Uithoekenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Beter Groningen dan Middelburg....
Mag ik er dan ook bijstaan? Heb het nogal koud nu enzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Groningen,quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:05 schreef laforest het volgende:
Ik voel me katatonisch, ben stil, weet het allemaal even niet meer.
Tisser?quote:
Oh,quote:
ik zou maar een berenpak of olifantenpak ofzo kopen brrrrrr of een skipakquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:20 schreef zwartedoos het volgende:
Pfff slecht geslapenmaar zo lekker naar carnevalswierts
Zo, hop, volgende week 4 dagen vrij genomen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:50 schreef Thrackan het volgende:
Zo gaaaaaar... Toe aan weekend, drie weken lang of zo.
Staatsloterij?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
I R WINNNNNNERRRRRRRRRRR
En mn zak met m&m's is leeg.![]()
Was het zo erg op je oude stage?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee, vrij tot school of ik zelf een nieuwe stage heeft ^_^
jaquote:
Aww, lekker uitbuiten van stagiaires... Hopelijk stuurt jouw school hier dus geen mensen meer naar toe. En je hebt een zomer periode met voldoende uitloop mogelijkheden nu. Succes met het zoeken van een nieuwe stage!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
ja.. best wel. Een medestagiaire is zelfs ontslagen (ik koos ervoor om weg te gaan). De persoon die ons zou begeleiden was gewoon een behoorlijk nare vent. Alleen maar uit op winst, en wij moesten dan maar meteen begrijpen... sja geen gezonde basis voor een fijne samenwerking van vijf maanden. Gelukkig is het pas de derde week en niet de 3e maand ofzo :p haha, dan had het een groot probleem geweest.
Thanks, ik denk wel dat het goed komtquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:40 schreef Katth het volgende:
[..]
Aww, lekker uitbuiten van stagiaires... Hopelijk stuurt jouw school hier dus geen mensen meer naar toe. En je hebt een zomer periode met voldoende uitloop mogelijkheden nu. Succes met het zoeken van een nieuwe stage!
Ach, je hebt wel meteen praktijkervaring opgedaan met vervelende mensen in bedrijvenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
ja.. best wel. Een medestagiaire is zelfs ontslagen (ik koos ervoor om weg te gaan). De persoon die ons zou begeleiden was gewoon een behoorlijk nare vent. Alleen maar uit op winst, en wij moesten dan maar meteen begrijpen... sja geen gezonde basis voor een fijne samenwerking van vijf maanden. Gelukkig is het pas de derde week en niet de 3e maand ofzo :p haha, dan had het een groot probleem geweest.
Of naar new york gaan met die sneeuwquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Detroit het volgende:
je zou maar carnaval moeten gaan vieren met dit weer
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:10 schreef DeBassist het volgende:
NOOO hoor net dat mn moeder maandag jarig is
nu moet ik en cadeau gaan verzinnen
Klinkt erg naar, heel veel sterkte vandaag,quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:32 schreef nateke het volgende:
Morgen naar de pijnpoli, vind ik altijd minder. Bij een arts binnen een x aantal minuten vertellen hoe het met de pijn is, terwijl ik daar in het dagelijkse leven overheen probeer te stappen. Heb wel geleerd dat ik het bij een arts niet weg moet wuiven of moet bagataliseren, maar gewoon de waarheid vertellen. Vind het erg moeilijk. Komt ook heel dicht bij me. Pijn is een onderdeel van mijn leven, maar bovenal wil ik de fulltime werkende vrouw zijn die collega's niet tot last is om meer werkdruk te geven. En ook om mijn familie en vrienden niet ongerust te maken. Plus, mijn leven niet door pijn te laten heersen. Het heeft een plek. Een plek die ik bescherm met humor en af ketsen. En dan ga je naar een arts waar je je bloot moet geven. Terwijl je bang bent dat hij je een zeur vindt. Ik hou in mijn gedachten dat hij er is om mij te helpen en dat ik wel duidelijk moet zijn.
Zo, dat was even mijn klaagzang. Sorry. Fijne avond voor iedereen.
Boos op wie?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:05 schreef Stuart het volgende:
Ben boos. Heb voor de 4e keer een keelontsteking in de afgelopen 3.5 maanden en heb weer antibiotica gekregen
Op wie moet ik anders boos zijn? Ben het zat dat ik altijd ziek ben en door de inhalers voor mijn kut astma krijg ik steeds keelontstekingenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:21 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Op Moeder Natuur. Als ik het niet dacht!
Ik ruik niksquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Yuki het volgende:
Lekker relaxed na een warme douche
En ik ruik lekker
tisser dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:37 schreef Houniet het volgende:
Vakantiegevoel, geil, lekker, sexy, goed en topfit.
edit/ maar ook een beetje dubbell
Jup, en dan ook nog Valentijnsdagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:57 schreef Twinkel84 het volgende:
Ik voel me een beetje alleen. Boring weekend :S.
Kleine Wielen tochtquote:
Vet relaxedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:13 schreef 78RPM het volgende:
Tikkie aangeschoten, maar lekker relaxed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |