Tisser?quote:
Oh,quote:
ik zou maar een berenpak of olifantenpak ofzo kopen brrrrrr of een skipakquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:20 schreef zwartedoos het volgende:
Pfff slecht geslapenmaar zo lekker naar carnevalswierts
Zo, hop, volgende week 4 dagen vrij genomen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:50 schreef Thrackan het volgende:
Zo gaaaaaar... Toe aan weekend, drie weken lang of zo.
Staatsloterij?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
I R WINNNNNNERRRRRRRRRRR
En mn zak met m&m's is leeg.![]()
Was het zo erg op je oude stage?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee, vrij tot school of ik zelf een nieuwe stage heeft ^_^
jaquote:
Aww, lekker uitbuiten van stagiaires... Hopelijk stuurt jouw school hier dus geen mensen meer naar toe. En je hebt een zomer periode met voldoende uitloop mogelijkheden nu. Succes met het zoeken van een nieuwe stage!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
ja.. best wel. Een medestagiaire is zelfs ontslagen (ik koos ervoor om weg te gaan). De persoon die ons zou begeleiden was gewoon een behoorlijk nare vent. Alleen maar uit op winst, en wij moesten dan maar meteen begrijpen... sja geen gezonde basis voor een fijne samenwerking van vijf maanden. Gelukkig is het pas de derde week en niet de 3e maand ofzo :p haha, dan had het een groot probleem geweest.
Thanks, ik denk wel dat het goed komtquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:40 schreef Katth het volgende:
[..]
Aww, lekker uitbuiten van stagiaires... Hopelijk stuurt jouw school hier dus geen mensen meer naar toe. En je hebt een zomer periode met voldoende uitloop mogelijkheden nu. Succes met het zoeken van een nieuwe stage!
Ach, je hebt wel meteen praktijkervaring opgedaan met vervelende mensen in bedrijvenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
ja.. best wel. Een medestagiaire is zelfs ontslagen (ik koos ervoor om weg te gaan). De persoon die ons zou begeleiden was gewoon een behoorlijk nare vent. Alleen maar uit op winst, en wij moesten dan maar meteen begrijpen... sja geen gezonde basis voor een fijne samenwerking van vijf maanden. Gelukkig is het pas de derde week en niet de 3e maand ofzo :p haha, dan had het een groot probleem geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |