pffffquote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
is zo voorbij, beetje optimistisch blijven he!
Nog 2,5 dagquote:
Op wie?quote:
Ik ook gelukkig, maar tis alleen een beetje heel druk de laatste wekenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog 2,5 dag
Maar ik vind mijn werk gewoon leuk
wie niet?quote:
kunnen is wel wat anders dan willen hequote:
Waar ik dan op vrijwillige basis werk, is het ook wel druk. Maar ja de jaarrekening moet dan ook af. Maar daar heb ik als enige van de afdeling niks mee te maken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ook gelukkig, maar tis alleen een beetje heel druk de laatste weken
ja maar dan nog.. zou je het kunnen op een lelijk wijf van 170kg???quote:Op maandag 8 februari 2010 17:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kunnen is wel wat anders dan willen he
ja, het kan welquote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar dan nog.. zou je het kunnen op een lelijk wijf van 170kg???
Wat doe je voor werk dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar ik dan op vrijwillige basis werk, is het ook wel druk. Maar ja de jaarrekening moet dan ook af. Maar daar heb ik als enige van de afdeling niks mee te maken.
Financieel-Administratief werk op een grote zorginstelling. Voornamelijk facturen inboeken. En jij als ik vragen mag?quote:
je bent geen kerelquote:
Facturen inboekenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Financieel-Administratief werk op een grote zorginstelling. Voornamelijk facturen inboeken.
als vrouw? neequote:Op maandag 8 februari 2010 17:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
maar ik zou echt niet klaar kunnen komen als ik een kerel van 170kg voor me zag staan hoor
je bent ook geen kerelquote:
Doe je ogen dicht.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
maar ik zou echt niet klaar kunnen komen als ik een kerel van 170kg voor me zag staan hoor
en dan zn vet tegen me aan voelen klotsenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Doe je ogen dicht.Of doggystyle.
Kom ik met een oplossing, is het weer niet goed.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
en dan zn vet tegen me aan voelen klotsen
je verzint al excuses om überhaupt niet tegen vrouwen te hoeven praten...ergo: je bent geen kerelquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je verzint al excuses om überhaupt niet tegen vrouwen te hoeven praten...ergo: je bent geen kerel
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als vrouw? nee
als man? natuurlijke voortplantingsdrift ftw
Dat je tieten hebt maakt je toch ook niet meteen een vrouw?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een piemel dus ik ben een kerel.
dat is geen oplossingquote:Op maandag 8 februari 2010 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kom ik met een oplossing, is het weer niet goed.
Je plast er alleen mee, nog niet helemaal een kerelquote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een piemel dus ik ben een kerel.
Ik heb geen tieten.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat je tieten hebt maakt je toch ook niet meteen een vrouw?
Helemaal niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je plast er alleen mee, nog niet helemaal een kerel
maar ik voel het dan tochquote:Op maandag 8 februari 2010 18:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan hoef je hem niet te zien en kun je je fantasie het werk laten doen.
zuchtquote:
nee... en dat wil ik zo houden ookquote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, heb je het al eens geprobeerd dan?
Dan weet je het dus ook niet. Misschien is diegene wel heel goed, precies de goede piemelmaat en heel handig met zijn handen en mond.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
nee... en dat wil ik zo houden ook
euh ja.. mischien wel..quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan weet je het dus ook niet. Misschien is diegene wel heel goed, precies de goede piemelmaat en heel handig met zijn handen en mond.
Hoe gaat het in je nieuwe thuis, al een beetje gesteld?quote:
Al vanaf dag 1quote:Op maandag 8 februari 2010 18:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hoe gaat het in je nieuwe thuis, al een beetje gesteld?
En als hij nou heul lang en gespierd is en daardoor 170 kilo weegt?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
maar ik zou al niet geil worden als iemand 170kg weegt...
Als hij heeeeeeeeel lief is en zijn vingers doen t geweldig en je hebt je rug naar hem toe, dan komt ook dat wel goedquote:Op maandag 8 februari 2010 18:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan is ie lelijkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En als hij nou heul lang en gespierd is en daardoor 170 kilo weegt?
dat weet ik niet.. nog nooit gezienquote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En als hij nou heul lang en gespierd is en daardoor 170 kilo weegt?
Zij snapt het.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij heeeeeeeeel lief is en zijn vingers doen t geweldig en je hebt je rug naar hem toe, dan komt ook dat wel goed
das ook snelquote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh stop it! you're turning me on
Dat is bekendquote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet door dat ik ook vreemd BEN
Dat doet me denken aan een liedje van Jovink... Bleghquote:Op maandag 8 februari 2010 18:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef Cue_ het volgende:
Als hij heeeeeeeeel lief is en zijn vingers doen t geweldig en je hebt je rug naar hem toe, dan komt ook dat wel goed
De droom van iedere vrouwquote:
quote:
Nee, minstens 220quote:
265 dan?quote:
Niet? wel toch lang en gespierdquote:
quote:
Box de droom van iedere vrouw???quote:
CG.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeViel er ook maar midden in
Bengel![]()
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
CG.Ik spring dus even ertussen op het einde, mooi.
quote:
Dan weet ik het!quote:
Stevige blokhakkenquote:
Matig, woensdag eens kijken hoelang ik het volhoud met werken.quote:
Donders begin jij nu ookalquote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ben je zo geintreseerd in mijn pumps
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ben je zo geintreseerd in mijn pumps
Hoelang je het volhoudt?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Matig, woensdag eens kijken hoelang ik het volhoud met werken.![]()
En met jou? Hoe bevalt je nieuwe stekje.
Ik heb ze nog nooit gezienquote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]het viel me toen zo op.. en toen heb ik een uitgebreide omschrijving van zijn schoenenkast gehad.. Die dude heeft zelfs meer schoenen dan ik
quote:
Ja, ik zat nog te twijfelen over 327,5 ... Maar ik dacht dat 327 beter in de buurt zou komenquote:
Ja, ze zitten in een kast verstopt die achter de muur verscholen isquote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezienHeeft ie ze vast heel goed verstopt!
Je hebt er gevoel voor meisquote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, ik zat nog te twijfelen over 327,5 ... Maar ik dacht dat 327 beter in de buurt zou komen
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ze zitten in een kast verstopt die achter de muur verscholen is![]()
Je weet dat ene lampje? verplaats die maar eens
O nee, dat is het niet, mijn rug liet me weer in de steek, week thuis met rugklachten.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Cue_ het volgende:
Hoelang je het volhoudt?Bevalt het niet helemaal?
Bevalt wel goed, alleen eens binnenkort achter gordijnen aan
Post-id 77.777.777.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef Samzz het volgende:
??
quote:
Oww dat is ook irritantquote:Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O nee, dat is het niet, mijn rug liet me weer in de steek, week thuis met rugklachten.
Je hebt nog geen gordijnen? Iedereen kan meegenieten als jij naakt door het huis loopt?
Waarom krijgt die kat een sneeuwbal op z'n kop?quote:
Toch nog ergens gevoel voorquote:
Ja, ik hoorde het ook maar, dus pin me er niet op vast..quote:
And Again.quote:
Mag ik je post-id kopen?quote:
En wat je er allemaal niet mee kan doenquote:
Ik zal je hoogstens vastnietenquote:Ja, ik hoorde het ook maar, dus pin me er niet op vast..
anders heeft ie tegen me gelogen![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef Samzz het volgende:
Small thinks, keep ie toch.
quote:
Heb jij je geld al terug van je sexy piraterin pak ?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Toch nog ergens gevoel voor![]()
[..]
Ja, ik hoorde het ook maar, dus pin me er niet op vast..
anders heeft ie tegen me gelogen![]()
[..]
And Again.
Idd.. ik ga de wereld veranderenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat je er allemaal niet mee kan doen![]()
[..]
Ik zal je hoogstens vastnieten
En we hebben zaterdag niet eens gestapt!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww dat is ook irritantKusje
Hopelijk is het morgen beter.
Haha dat ongeveer ja![]()
Box![]()
Baby.. had je maar neit moeten stappen van het weekend![]()
Wat zijn je eerste stappen?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Idd.. ik ga de wereld veranderen![]()
Ach, een gaatje meer of minder
Kweenie. moek nog ff kijken. ben vandaag eerst achter die hoerebelastingdienst aangegaanquote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef mrbox het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Heb jij je geld al terug van je sexy piraterin pak ?![]()
Schandalig.. dat had je dan op z'n minst moeten doenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En we hebben zaterdag niet eens gestapt!
Mijn eerste stappen zijn euh,..quote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zijn je eerste stappen?![]()
Het zijn er wel twee tegelijk he
ow en dat is net zo sexy ?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kweenie. moek nog ff kijken. ben vandaag eerst achter die hoerebelastingdienst aangegaan
Maaaaar. Ik heb al een nieuw jurkje
quote:
En dan van iedereen raden hoe zwaar ze zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn eerste stappen zijn euh,..
Carnaval vieren en euh... Verhuizen met mn bedrijf in dezelfde week.
Och.. twee gaatjes meer of minder...
Uhm. Ik ga als tirolermeisje, met holdupsquote:
en dan de liters bier erbij schattenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan van iedereen raden hoe zwaar ze zijn
Oohquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef stbabylon het volgende:
Volgens mij vergeet ik iets heel belangrijks, maar ik kan er niet op komen...
Oh ja wacht, gefeliciteerd met je verjaardag Samzz!!!
Mits goed decolleté niet slecht wrsquote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm. Ik ga als tirolermeisje, met holdups![]()
[..]
en dan de liters bier erbij schatten
Och, en anders regel ik wel een paar tennisballenquote:
Wat een toekomst zal je tegemoet gaan zegquote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dan de liters bier erbij schatten
Ja. Ik ga rijk en beroemd wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat een toekomst zal je tegemoet gaan zeg![]()
mag ik je aanraken?![]()
Thanksquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef stbabylon het volgende:
Volgens mij vergeet ik iets heel belangrijks, maar ik kan er niet op komen...
Oh ja wacht, gefeliciteerd met je verjaardag Samzz!!!
Mary Poppins?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
OohSuperformiweldigfantakolosachtig Enorm Gefeliciflapstaart Samzz!!
Thnxquote:
En ik heb je ontdektquote:Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Ik ga rijk en beroemd worden
steekt pinkje uit
Wanneer?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik ga rijk en beroemd worden
steekt pinkje uit
Oeh Cue_ goes wildquote:Op maandag 8 februari 2010 18:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik heb je ontdekt
springt vol op GvsE![]()
sorry..![]()
Vast welquote:
Whoeiquote:Op maandag 8 februari 2010 18:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik heb je ontdekt
springt vol op GvsE![]()
sorry..![]()
Morgenquote:
Wat is er morgen dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vast wel
Dat is al vanaf ik 2 was ofzo![]()
[..]
Whoei
Vol overgave![]()
[..]
Morgen
Is dat niet wat overdreven, ping pong balletjes zijn miss beter in verhoudingquote:Op maandag 8 februari 2010 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, en anders regel ik wel een paar tennisballen
quote:
Dank beidequote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef Bos81 het volgende:
Samzz van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Niks speciaals, hoezo?quote:
* Good.vs.Evil kijkt bewonderend naar de lichtvoetige Cue_quote:Op maandag 8 februari 2010 18:49 schreef Cue_ het volgende:
* Cue_ huppelt want ze heeft GvsE aangeraakt..![]()
en hoe!
Ik denk toch aan sinaasappelsquote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat niet wat overdreven, ping pong balletjes zijn miss beter in verhouding
Voor de textuur bedoel je dan zekerquote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk toch aan sinaasappels
Ik zou ook best wel weer 23 willen zijnquote:
* Cue_ huppelt naar GvsE toe en haakt inquote:Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
* Good.vs.Evil kijkt bewonderend naar de lichtvoetige Cue_
idd![]()
Ja, iets minder behaardquote:
* Good.vs.Evil & Cue_ dansen samen een rondjequote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ huppelt naar GvsE toe en haakt in
meisje!!!quote:
cue is blijquote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ huppelt naar GvsE toe en haakt in
Huppelenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
* Good.vs.Evil & Cue_ dansen samen een rondje![]()
das snel gedaanquote:Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef JoeBravo het volgende:
zo, eten is op, afwas gedaan en date geregeld![]()
En nu verder met m'n zoektocht naar ander werk.
da's wel een voordeel van weer bij pa en ma wonen: eten staat klaar als ik thuis komquote:
*jaloers is*quote:Op maandag 8 februari 2010 19:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
da's wel een voordeel van weer bij pa en ma wonen: eten staat klaar als ik thuis kom
heeft ook zo z'n nadelen hoor.quote:
Ik ben jongerquote:Op maandag 8 februari 2010 19:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
denk dat jij een van de jongste bent
Ik wil wel ruilen, dan zit ik dichter tegen mijn pensioen aanquote:
nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
hehe, nee, was het maar waar.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hehe, nee, was het maar waar.
duurt nog ruim 2 weken
Pfff..quote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hehe, nee, was het maar waar.
duurt nog ruim 2 weken
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hoorDan bedank ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
jup, en belangrijker, ik heb iets leuks gevonden om d'r mee naar toe te nemenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Pfff..![]()
Maar je hebt hem wel in ieder geval
Wat heb je gevonden dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, en belangrijker, ik heb iets leuks gevonden om d'r mee naar toe te nemen![]()
![]()
Daar was ze me al mee aan het sarren, dus blij dat ik dat heb opgelost
Klinkt positiefquote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, en belangrijker, ik heb iets leuks gevonden om d'r mee naar toe te nemen![]()
![]()
Daar was ze me al mee aan het sarren, dus blij dat ik dat heb opgelost
2 wekenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klinkt positiefal is het pas over 2 mnd (damn)
Ach, jewel. Ik word langzamerhand steeds volwassener kwa leeftijd. Nu de rest nog...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een mooie leeftijd bereikt
Achja, wat is volwassenheidquote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
Ach, jewel. Ik word langzamerhand steeds volwassener kwa leeftijd. Nu de rest nog...
optreden van http://www.elpinoandthevolunteers.com/en/homequote:
Ziet er goed uitquote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
optreden van http://www.elpinoandthevolunteers.com/en/home
ah okequote:
Nu klinkt het net alsof je lichamelijk nog niet volwassen bentquote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jewel. Ik word langzamerhand steeds volwassener kwa leeftijd. Nu de rest nog...
och... als dat niet komt, is het ook geen probleemquote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
en het klinkt ook nog eens goedquote:
Vind jij misschienquote:Op maandag 8 februari 2010 19:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
och... als dat niet komt, is het ook geen probleem
ah nu snap ik hem pasquote:
Ik kan het als ik wil, en voor de rest vermaak ik me primaquote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij misschien
Geestelijk ben ik zo volwassen nog niet
Ik ook hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan het als ik wil, en voor de rest vermaak ik me prima
Nee, nadat jij zo vaak pretendeert een heel net meisje op het werk te zijn, zou ik niet durven je van iets anders te betichten.quote:
.quote:
mooi zoquote:Op maandag 8 februari 2010 19:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, nadat jij zo vaak pretendeert een heel net meisje op het werk te zijn, zou ik niet durven je van iets anders te betichten.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Daarvoor en daarna toch ook wel, teminste zo kom je best wel over
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:22 schreef krengetje het volgende:
[..]
ben je mu nu uit aan het lachen??
Dat die dag ooit mag komenquote:
Dat duurt nog heel erg lang. De rest van je levenquote:
ja duhquote:Op maandag 8 februari 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Doe het niet, je hebt nog je hele leven voor je
de eerste en laatste keer hequote:Op maandag 8 februari 2010 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is genoeg serieusheid voor je hele leven
Wat is..... de oven in gaan....?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja duhmaar áls ik de oven in ga gedraag ik me volwassen
*proest*quote:Op maandag 8 februari 2010 19:27 schreef Cue_ het volgende:
Hier rust Krengel.. volwassen ging ze heen
Goed...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef krengetje het volgende:
[..]ja maar... ze weet gewoon wanneer ik iets in mn mond heb
Ze voelt dat idd goed aanquote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef krengetje het volgende:
jij fokt tijdens het pijpen? (of pijpt tijdens het fokken)quote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef krengetje het volgende:
Venco heeft geen penisquote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij fokt tijdens het pijpen? (of pijpt tijdens het fokken)
Je mag niet fokken met je mond volquote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
heb ik net lekker wel gedaanquote:Op maandag 8 februari 2010 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mag niet fokken met je mond vol
Jij luistert sowieso al niet naar mij. Niemand trouwensquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:33 schreef stbabylon het volgende:
dat zou ook wel heel letterlijk aanvoelen zijn he
Zou daar een reden voor zijn?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij luistert sowieso al niet naar mij. Niemand trouwens
hoe weet jij dat?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja niemand neemt mij serieus.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dan wel
[..]
Zou daar een reden voor zijn?
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik raak haar met geen vinger aan
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef STING het volgende:
[..]
krengel houdt wel van een man met een beetje.... inlevingsvermogen
quote:
jawel.. doenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het kan raden, maar dat doe ik niet
Mooi, dan doe ik dat wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik raak haar met geen vinger aan
Niet met je vingersquote:Op maandag 8 februari 2010 19:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In my dreams raak ik haar niet aan?
Af en toe zou ik daar ook wel zin in hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
beter het topic dan 1 van de posters...
ik houdt je niet tegen. Zolang je mijn adres niet hebt, hoef ik nergens voor te vrezenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe zou ik daar ook wel zin in hebben
Namen wil ikquote:Op maandag 8 februari 2010 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe zou ik daar ook wel zin in hebben
Binnen is het zelfs koudquote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Is het dan zo koud buiten?
* Bos81 is vandaag nog niet buiten geweest
Okee, ik zit naast de verwarming, dus heb er eigenlijk geen last vanquote:
* mrbox geeft Cue_ een warme knufquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |