nee... en dat wil ik zo houden ookquote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, heb je het al eens geprobeerd dan?
Dan weet je het dus ook niet. Misschien is diegene wel heel goed, precies de goede piemelmaat en heel handig met zijn handen en mond.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
nee... en dat wil ik zo houden ook
euh ja.. mischien wel..quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan weet je het dus ook niet. Misschien is diegene wel heel goed, precies de goede piemelmaat en heel handig met zijn handen en mond.
Hoe gaat het in je nieuwe thuis, al een beetje gesteld?quote:
Al vanaf dag 1quote:Op maandag 8 februari 2010 18:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hoe gaat het in je nieuwe thuis, al een beetje gesteld?
En als hij nou heul lang en gespierd is en daardoor 170 kilo weegt?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
maar ik zou al niet geil worden als iemand 170kg weegt...
Als hij heeeeeeeeel lief is en zijn vingers doen t geweldig en je hebt je rug naar hem toe, dan komt ook dat wel goedquote:Op maandag 8 februari 2010 18:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
maar ik zou al niet geil worden als iemand 170kg weegt...
Dan is ie lelijkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En als hij nou heul lang en gespierd is en daardoor 170 kilo weegt?
dat weet ik niet.. nog nooit gezienquote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En als hij nou heul lang en gespierd is en daardoor 170 kilo weegt?
Zij snapt het.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij heeeeeeeeel lief is en zijn vingers doen t geweldig en je hebt je rug naar hem toe, dan komt ook dat wel goed
das ook snelquote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh stop it! you're turning me on
Dat is bekendquote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet door dat ik ook vreemd BEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |