Ach, jewel. Ik word langzamerhand steeds volwassener kwa leeftijd. Nu de rest nog...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een mooie leeftijd bereikt
Achja, wat is volwassenheidquote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
Ach, jewel. Ik word langzamerhand steeds volwassener kwa leeftijd. Nu de rest nog...
optreden van http://www.elpinoandthevolunteers.com/en/homequote:
Ziet er goed uitquote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
optreden van http://www.elpinoandthevolunteers.com/en/home
ah okequote:
Nu klinkt het net alsof je lichamelijk nog niet volwassen bentquote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jewel. Ik word langzamerhand steeds volwassener kwa leeftijd. Nu de rest nog...
och... als dat niet komt, is het ook geen probleemquote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
en het klinkt ook nog eens goedquote:
Vind jij misschienquote:Op maandag 8 februari 2010 19:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
och... als dat niet komt, is het ook geen probleem
ah nu snap ik hem pasquote:
Ik kan het als ik wil, en voor de rest vermaak ik me primaquote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij misschien
Geestelijk ben ik zo volwassen nog niet
Ik ook hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan het als ik wil, en voor de rest vermaak ik me prima
Nee, nadat jij zo vaak pretendeert een heel net meisje op het werk te zijn, zou ik niet durven je van iets anders te betichten.quote:
.quote:
mooi zoquote:Op maandag 8 februari 2010 19:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, nadat jij zo vaak pretendeert een heel net meisje op het werk te zijn, zou ik niet durven je van iets anders te betichten.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Daarvoor en daarna toch ook wel, teminste zo kom je best wel over
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:22 schreef krengetje het volgende:
[..]
ben je mu nu uit aan het lachen??
Dat die dag ooit mag komenquote:
Dat duurt nog heel erg lang. De rest van je levenquote:
ja duhquote:Op maandag 8 februari 2010 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Doe het niet, je hebt nog je hele leven voor je
de eerste en laatste keer hequote:Op maandag 8 februari 2010 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is genoeg serieusheid voor je hele leven
Wat is..... de oven in gaan....?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja duhmaar áls ik de oven in ga gedraag ik me volwassen
*proest*quote:Op maandag 8 februari 2010 19:27 schreef Cue_ het volgende:
Hier rust Krengel.. volwassen ging ze heen
Goed...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef krengetje het volgende:
[..]ja maar... ze weet gewoon wanneer ik iets in mn mond heb
Ze voelt dat idd goed aanquote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef krengetje het volgende:
jij fokt tijdens het pijpen? (of pijpt tijdens het fokken)quote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef krengetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |