das snel gedaanquote:Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef JoeBravo het volgende:
zo, eten is op, afwas gedaan en date geregeld![]()
En nu verder met m'n zoektocht naar ander werk.
da's wel een voordeel van weer bij pa en ma wonen: eten staat klaar als ik thuis komquote:
*jaloers is*quote:Op maandag 8 februari 2010 19:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
da's wel een voordeel van weer bij pa en ma wonen: eten staat klaar als ik thuis kom
heeft ook zo z'n nadelen hoor.quote:
Ik ben jongerquote:Op maandag 8 februari 2010 19:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
denk dat jij een van de jongste bent
Ik wil wel ruilen, dan zit ik dichter tegen mijn pensioen aanquote:
nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
hehe, nee, was het maar waar.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hehe, nee, was het maar waar.
duurt nog ruim 2 weken
Pfff..quote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hehe, nee, was het maar waar.
duurt nog ruim 2 weken
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hoorDan bedank ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
jup, en belangrijker, ik heb iets leuks gevonden om d'r mee naar toe te nemenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Pfff..![]()
Maar je hebt hem wel in ieder geval
Wat heb je gevonden dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, en belangrijker, ik heb iets leuks gevonden om d'r mee naar toe te nemen![]()
![]()
Daar was ze me al mee aan het sarren, dus blij dat ik dat heb opgelost
Klinkt positiefquote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, en belangrijker, ik heb iets leuks gevonden om d'r mee naar toe te nemen![]()
![]()
Daar was ze me al mee aan het sarren, dus blij dat ik dat heb opgelost
2 wekenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klinkt positiefal is het pas over 2 mnd (damn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |