Facturen inboekenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Financieel-Administratief werk op een grote zorginstelling. Voornamelijk facturen inboeken.
als vrouw? neequote:Op maandag 8 februari 2010 17:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
maar ik zou echt niet klaar kunnen komen als ik een kerel van 170kg voor me zag staan hoor
je bent ook geen kerelquote:
Doe je ogen dicht.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
maar ik zou echt niet klaar kunnen komen als ik een kerel van 170kg voor me zag staan hoor
en dan zn vet tegen me aan voelen klotsenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Doe je ogen dicht.Of doggystyle.
Kom ik met een oplossing, is het weer niet goed.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
en dan zn vet tegen me aan voelen klotsen
je verzint al excuses om überhaupt niet tegen vrouwen te hoeven praten...ergo: je bent geen kerelquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je verzint al excuses om überhaupt niet tegen vrouwen te hoeven praten...ergo: je bent geen kerel
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als vrouw? nee
als man? natuurlijke voortplantingsdrift ftw
Dat je tieten hebt maakt je toch ook niet meteen een vrouw?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een piemel dus ik ben een kerel.
dat is geen oplossingquote:Op maandag 8 februari 2010 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kom ik met een oplossing, is het weer niet goed.
Je plast er alleen mee, nog niet helemaal een kerelquote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een piemel dus ik ben een kerel.
Ik heb geen tieten.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat je tieten hebt maakt je toch ook niet meteen een vrouw?
Helemaal niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je plast er alleen mee, nog niet helemaal een kerel
maar ik voel het dan tochquote:Op maandag 8 februari 2010 18:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan hoef je hem niet te zien en kun je je fantasie het werk laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |