Donders begin jij nu ookalquote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ben je zo geintreseerd in mijn pumps
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ben je zo geintreseerd in mijn pumps
Hoelang je het volhoudt?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Matig, woensdag eens kijken hoelang ik het volhoud met werken.![]()
En met jou? Hoe bevalt je nieuwe stekje.
Ik heb ze nog nooit gezienquote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]het viel me toen zo op.. en toen heb ik een uitgebreide omschrijving van zijn schoenenkast gehad.. Die dude heeft zelfs meer schoenen dan ik
quote:
Ja, ik zat nog te twijfelen over 327,5 ... Maar ik dacht dat 327 beter in de buurt zou komenquote:
Ja, ze zitten in een kast verstopt die achter de muur verscholen isquote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezienHeeft ie ze vast heel goed verstopt!
Je hebt er gevoel voor meisquote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, ik zat nog te twijfelen over 327,5 ... Maar ik dacht dat 327 beter in de buurt zou komen
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ze zitten in een kast verstopt die achter de muur verscholen is![]()
Je weet dat ene lampje? verplaats die maar eens
O nee, dat is het niet, mijn rug liet me weer in de steek, week thuis met rugklachten.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef Cue_ het volgende:
Hoelang je het volhoudt?Bevalt het niet helemaal?
Bevalt wel goed, alleen eens binnenkort achter gordijnen aan
Post-id 77.777.777.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef Samzz het volgende:
??
quote:
Oww dat is ook irritantquote:Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O nee, dat is het niet, mijn rug liet me weer in de steek, week thuis met rugklachten.
Je hebt nog geen gordijnen? Iedereen kan meegenieten als jij naakt door het huis loopt?
Waarom krijgt die kat een sneeuwbal op z'n kop?quote:
Toch nog ergens gevoel voorquote:
Ja, ik hoorde het ook maar, dus pin me er niet op vast..quote:
And Again.quote:
Mag ik je post-id kopen?quote:
En wat je er allemaal niet mee kan doenquote:
Ik zal je hoogstens vastnietenquote:Ja, ik hoorde het ook maar, dus pin me er niet op vast..
anders heeft ie tegen me gelogen![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef Samzz het volgende:
Small thinks, keep ie toch.
quote:
Heb jij je geld al terug van je sexy piraterin pak ?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Toch nog ergens gevoel voor![]()
[..]
Ja, ik hoorde het ook maar, dus pin me er niet op vast..
anders heeft ie tegen me gelogen![]()
[..]
And Again.
Idd.. ik ga de wereld veranderenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat je er allemaal niet mee kan doen![]()
[..]
Ik zal je hoogstens vastnieten
En we hebben zaterdag niet eens gestapt!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww dat is ook irritantKusje
Hopelijk is het morgen beter.
Haha dat ongeveer ja![]()
Box![]()
Baby.. had je maar neit moeten stappen van het weekend![]()
Wat zijn je eerste stappen?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Idd.. ik ga de wereld veranderen![]()
Ach, een gaatje meer of minder
Kweenie. moek nog ff kijken. ben vandaag eerst achter die hoerebelastingdienst aangegaanquote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef mrbox het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Heb jij je geld al terug van je sexy piraterin pak ?![]()
Schandalig.. dat had je dan op z'n minst moeten doenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En we hebben zaterdag niet eens gestapt!
Mijn eerste stappen zijn euh,..quote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zijn je eerste stappen?![]()
Het zijn er wel twee tegelijk he
ow en dat is net zo sexy ?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kweenie. moek nog ff kijken. ben vandaag eerst achter die hoerebelastingdienst aangegaan
Maaaaar. Ik heb al een nieuw jurkje
quote:
En dan van iedereen raden hoe zwaar ze zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn eerste stappen zijn euh,..
Carnaval vieren en euh... Verhuizen met mn bedrijf in dezelfde week.
Och.. twee gaatjes meer of minder...
Uhm. Ik ga als tirolermeisje, met holdupsquote:
en dan de liters bier erbij schattenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan van iedereen raden hoe zwaar ze zijn
Oohquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef stbabylon het volgende:
Volgens mij vergeet ik iets heel belangrijks, maar ik kan er niet op komen...
Oh ja wacht, gefeliciteerd met je verjaardag Samzz!!!
Mits goed decolleté niet slecht wrsquote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm. Ik ga als tirolermeisje, met holdups![]()
[..]
en dan de liters bier erbij schatten
Och, en anders regel ik wel een paar tennisballenquote:
Wat een toekomst zal je tegemoet gaan zegquote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dan de liters bier erbij schatten
Ja. Ik ga rijk en beroemd wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat een toekomst zal je tegemoet gaan zeg![]()
mag ik je aanraken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |