Gefeliciteerd...quote:
Je gebruikt de 'quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gebruikt de '' tegen een persoon
![]()
PROBEER JIJ ZELF EERST MAAR EENS ZELF EEN FIPO TE PLAATSEN VOOR JE OVER ANDERE FIPOERS OORDEELT JA.
IK GOK DAT JIJ NOG GEEN PLAATSELIJK ZAALTJE VOLGEFIPOED KRIJGT JA
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gebruikt de '' tegen een persoon
![]()
PROBEER JIJ ZELF EERST MAAR EENS ZELF EEN FIPO TE PLAATSEN VOOR JE OVER ANDERE FIPOERS OORDEELT JA.
IK GOK DAT JIJ NOG GEEN PLAATSELIJK ZAALTJE VOLGEFIPOED KRIJGT JA
ja, nou, leg eerst dit eens uit:quote:
quote:
Je wilde het topic niet 24u open houdenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, nou, leg eerst dit eens uit:
[..]
wilde wel, maar t was sterker dan ik...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wilde het topic niet 24u open houden
zolang daar niet "Ik ben" voor staat ben ik al blij...quote:
Maak het maar goedquote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wilde wel, maar t was sterker dan ik...
een ijsnonniequote:Op maandag 8 februari 2010 17:31 schreef Nonneke het volgende:
tvp voor alsik straks bevroren terug kom![]()
Presentquote:
quote:
he bahquote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zolang daar niet "Ik ben" voor staat ben ik al blij...
Goed hoor, wat wil je van me?quote:
quote:
honderd wat???quote:
Ik ben er nu. Maar ik vrees dat ik binnenkort weer twaalf minuten moet wachten. Sowieso, dus waag het niet om te laat te komenquote:
Je he-le-maal vol fipoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, wat leuk dat het leuk was!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef Enfermera het volgende:
Zo, maar 1 topic gemist!
Was leuk vandaag, 1e dag!Een bevalling gezien, ook een dood kindje opgehaald van 22 weken
(niet gezien, zat ingepakt), veel zwangere dames aan het CTG (registratie van foetale harttonen en bewegingen) gelegd, en verder was het rustig
Veel rare afkortingen en andere termen geleerd
Ja, leuk! Wordt een leuk afdeling!
Greys rijdt, dus ik denk dat het er nu eerder 24 zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Maar ik vrees dat ik binnenkort weer twaalf minuten moet wachten. Sowieso, dus waag het niet om te laat te komen
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je he-le-maal vol fipoen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dan kan ik beter een busje later nemenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys rijdt, dus ik denk dat het er nu eerder 24 zijn![]()
oeh, word jij door busjes gebracht?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kan ik beter een busje later nemen
We moeten ook altijd opletten dat ze niet teveel kleurstoffen binnenkrijgt, anders word ze drukquote:Op maandag 8 februari 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, word jij door busjes gebracht?
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet off, komt een ouder thuis werken...![]()
Tot vanavond allen!
Ja, 1 busje voor mij alleen en twee ter begeleiding. Mét sirenesquote:Op maandag 8 februari 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, word jij door busjes gebracht?
Ja, zeker.. Helaas gebeurd het vaker daar, wat dat betreft is een academisch ziekenhuis geen goede representatie van de gemiddelde zwangere vrouw.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, wat leuk dat het leuk was!en wat sneu van dat kindje...
Fijn dat het leuk lijkt te worden!
Ja, volgensmij wel!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
Fijn dat het je leuk lijkt Enfermera, beetje goede begeleiding ook?
Ik dacht dat er wat ergs met mij aan de hand was ofzo.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik constateer slechts je begroeting
Que?quote:
oh er is zo veel met jou aan de hand, maar dan blijf ik typenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wat ergs met mij aan de hand was ofzo.
Nee Mips is nog te licht, ze moet nog wat aankomen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Loveless eet vers vlees vanavond?
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de konijnenhokken volgepropt met purschuim tegen de vorst?
ahwz er lag hier vanmorgen een dood hert langs de wegquote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Loveless eet vers vlees vanavond?
je hebt het toch wel aan ze vastgeniet he, dat plasticquote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
knijn en cavia's zelf ingepakt in van dat bubbeltjesplastic, ze zijn er helemaal klaarvoor
ofcoursequote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt het toch wel aan ze vastgeniet he, dat plastic![]()
anders gaat het los vannacht, en dan hebben ze het nog koud
bambiquote:Op maandag 8 februari 2010 18:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ahwz er lag hier vanmorgen een dood hert langs de weghelemaal aan flarden het arme ding, groot bruin oog open natuurlijk toen ik ging kijken of ze het nog deed
![]()
![]()
Haske dood natuurlijk, dus toen de dierenambulance maar gebeld dat ze dr ff moesten ophalen
Oh, wat leuk!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt leuk Enfermera![]()
Ik heb zelf op de poli gyn./obstetrie/transport IVF gewerkt, dus op die verpleegafdelingen kwam ik ook regelmatig.
Heel veel tegenstrijdigheid soms...
en anders zijn ze in iedergeval al goed ingepakt en ingevroren, blijven ze in ieder geval versquote:Op maandag 8 februari 2010 18:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ofcoursevoor de zekerheid heb ik er ook nog wat van dat bruine tape om gedaan, gaat helemaal goed komen
nou dan kunnen we BBQen van de weekquote:Op maandag 8 februari 2010 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en anders zijn ze in iedergeval al goed ingepakt en ingevroren, blijven ze in ieder geval vers
Als ze goed diepgevroren zijn wacht ik liever tot een mooie meidag ofzo. Weet je hoe koud het nu is!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nou dan kunnen we BBQen van de week
Nah als het zo blijft vriezen komt dat wel goedquote:Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze goed diepgevroren zijn wacht ik liever tot een mooie meidag ofzo. Weet je hoe koud het nu is!
en een goed warme BBQ / kampvuur / terrasverwarmerquote:Op maandag 8 februari 2010 18:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah als het zo blijft vriezen komt dat wel goed![]()
in de winter BBQen is ook leuk hoor, mits veel sneeuw en alcohol
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah als het zo blijft vriezen komt dat wel goed![]()
in de winter BBQen is ook leuk hoor, mits veel sneeuw en alcohol
En daarna m'n winterjas in de fik steken zeker. Geloof me, dat lukt me.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en een goed warme BBQ / kampvuur / terrasverwarmer![]()
of heeeeeeeel veel alcohol
Just another day at the office?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Zooooooooo wereld weer gered enzulks
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef Cat22 het volgende:
JJHtje!![]()
![]()
![]()
Enfermera, fijn dat je eerste dag zo goed is bevallen. Tja.. bij academische ziekenhuizen maak je natuurlijk vaker dan gemiddeld dat zwaardere casussen mee. Heel leerzaam maar zal soms ook best zwaar zijn.
Oh-oh, ik ben het niet eens met je oordeel over Terry Pratchett.![]()
En nu ga ik een therapeutische pint B&J naar binnen lepelen. Wordt mijn keel wellicht blijer van als van spruitjes met rookworst.
Moet je oefenen. Ik kon dat eerst ook niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Lekker B&J. Ik krijg dat alleen nooit op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zag trouwens net dat Lassie vanavond op TV komt.![]()
Vanaaf is Fesjon night.Eens kijken hoe ver ik kom, de afgelopen dagen rolde ik rond 10 uur naar bed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Speelt meneer Ingetje een grote rol in het creeëren van die geuren?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb hongerrrr![]()
Helaas nog steeds geen zicht op voedsel....ze zijn nog steeds bezig.
Het ruikt wel goddelijk daar
Lekker warm.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
knijn en cavia's zelf ingepakt in van dat bubbeltjesplastic, ze zijn er helemaal klaarvoor
Yup...al staat die meer met de videocamera erbij te hupsenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speelt meneer Ingetje een grote rol in het creeëren van die geuren?
The amazing adventures of "Blaadje"quote:Op maandag 8 februari 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Yoko is haar nepmuizen fettish nieuw leven aan het inblazen. Er wordt gejaagd, rondgeslopen en gegromd alsof haar leven er vanaf hangt.
Zoonlief amuseert zich ook: met een verdord blaadje. Wat op één of andere mysterieuze wijze van de tuin naar de woonkamer is gereisd.
Ah gos....quote:Op maandag 8 februari 2010 18:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ahwz er lag hier vanmorgen een dood hert langs de weghelemaal aan flarden het arme ding, groot bruin oog open natuurlijk toen ik ging kijken of ze het nog deed
![]()
![]()
Haske dood natuurlijk, dus toen de dierenambulance maar gebeld dat ze dr ff moesten ophalen
Ze wordt een aktieheld, "The Iron Woman", daar zit een partij metaal in die enkel, niet te zuinig.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Einde v/d maand nieuw telefoontje uitzoeken
Het gaat de goede kant op dus? Geen gekke complicaties en dergelijke?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze wordt een aktieheld, "The Iron Woman", daar zit een partij metaal in die enkel, niet te zuinig.Ik zal de foto's niet inscannen, geen zorgen.
Er is een soort gipsen spalk aangemeten, met veel verbandspul op zijn plek gezet. Door al dat gerammel aan dat pootje heeft ze nu veel pijn, op 17:00 kreeg ze een fijn shotje van het een of ander. Dat helpt wel.
Ligt het aan mij of heb ik al dagen niets van Nokwanda gehoord?
Ja denk 't wel. Neem altijd maar 1jr abo, en ik wilde deze keer niet veel bijbetalen, maar ze zijn flink aan het downsizen met die kortingen op toestellen zegquote:
Dus richting de blackberry's en dergelijke telefoons? Ik heb op het moment een 5800, ik was er een jaar geleden heel blij mee. Nu niet meer echt. Ook ik wil van het touchscreen af. Maakt me verder niet uit of het een slider is of niet, ik wil wel qwerty ivm met internet.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja denk 't wel. Neem altijd maar 1jr abo, en ik wilde deze keer niet veel bijbetalen, maar ze zijn flink aan het downsizen met die kortingen op toestellen zeg![]()
Maar heb nu HTC Touch Pro, en das best leuk, maar ik wist wel dat ik geen slide-toestel en géén touchscreen meer wilde...![]()
Wel QWERTY, GPS, HSDPA en WiMo (liefst 6.5)
Ja zat daar naar te kijken, maar de enige Blackberry die dan nog leuk qua prijs zou zijn had geen 3G/HSDPA en alleen EDGE, wat flinke achteruitgang is.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus richting de blackberry's en dergelijke telefoons? Ik heb op het moment een 5800, ik was er een jaar geleden heel blij mee. Nu niet meer echt. Ook ik wil van het touchscreen af. Maakt me verder niet uit of het een slider is of niet, ik wil wel qwerty ivm met internet.
De wonden zijn dik en rood, dit wordt zorgvuldig in de gaten gehouden. De operatie zelf is goed gegaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op dus? Geen gekke complicaties en dergelijke?
Of had je al een uitgebreid verhaal gepost, if so. Me bad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ziet er leuk uit, misschien neem ik die ook nog wel mee in de overweging.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zat daar naar te kijken, maar de enige Blackberry die dan nog leuk qua prijs zou zijn had geen 3G/HSDPA en alleen EDGE, wat flinke achteruitgang is.
Dus het word deze wss:
[ afbeelding ]
HTC Snap, we hebben 'm ook op 't werk. Erg fijn toestelletje
Heavy boots of leadquote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze wordt een aktieheld, "The Iron Woman", daar zit een partij metaal in die enkel, niet te zuinig.Ik zal de foto's niet inscannen, geen zorgen.
Er is een soort gipsen spalk aangemeten, met veel verbandspul op zijn plek gezet. Door al dat gerammel aan dat pootje heeft ze nu veel pijn, op 17:00 kreeg ze een fijn shotje van het een of ander. Dat helpt wel.
Ligt het aan mij of heb ik al dagen niets van Nokwanda gehoord?
Als je die in de etalage zet mag je me wel PM'en, Strega heeft nu een GW520, en scrollen daarmee is niet te doen, lees je alleen de headers van de mail, ook niet handig.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja denk 't wel. Neem altijd maar 1jr abo, en ik wilde deze keer niet veel bijbetalen, maar ze zijn flink aan het downsizen met die kortingen op toestellen zeg![]()
Maar heb nu HTC Touch Pro, en das best leuk, maar ik wist wel dat ik geen slide-toestel en géén touchscreen meer wilde...![]()
Wel QWERTY, GPS, HSDPA en WiMo (liefst 6.5)
Ja, het journaal, brrrrrr.quote:
Hij is echt niks meer waard hoor, rijp voor ZonZoo.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als je die in de etalage zet mag je me wel PM'en, Strega heeft nu een GW520, en scrollen daarmee is niet te doen, lees je alleen de headers van de mail, ook niet handig.
Ik ga koken,.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heavy boots of lead
Fills her victims full of dread
Running as fast as they can
Iron Woman lives again!
en volgens mij is Nokwanda inderdaad helemaal afwezig, of erg stil de laatste paar dagen
Ja ik wil geen 2jr, die telefoons zijn na 1jr nl. bij mij al versleten.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:09 schreef Enfermera het volgende:
TelefoonsIk heb laatst ook nog een nieuwe gekocht, Nokia N97 mini
met 2jr abbo van Hi (kon 'm verlengen) voor maar 80 euries
En de fone is geweeeeeeldig
Vind Strega vast heel leuk.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, had ze ook niks gemeld of zo?
Ik kan t me niet voor de geest halen...
Pagan, ik heb trouwens vorige week een leuk boekje meegepakt bij de kringloop van TS Elliot over katten, hebben????
Ah. Ja das niet handigquote:Op maandag 8 februari 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik wil geen 2jr, die telefoons zijn na 1jr nl. bij mij al versleten.
En ik ben al sinds m'n 18e bij de Hi klant en ze hebben werkelijk duizenden euro's aan me verdient, dus ik weiger meer dan 4 á 5 tientjes voor een toestel te dokken
ja doe maarquote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vind Strega vast heel leuk.Wil je het rechtstreeks naar het ZKH sturen? Dan PM ik je even.
Nee het word die HTC wel. Het sloot wel aardig aan bij m'n wensen. Die Touch Pro was leuk maar wilde toch wat simpelers, touchscreen is gewoon toch net nog niet handig genoeg als je je tel veel gebruikt vind ik. En die Touch Pro was écht te groot ook gewoon.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah. Ja das niet handig![]()
Zo ist!
Dus die HTC wordt het? Maar is te duur? (ofzo?)![]()
Over de N96 hoorde je veel slechte verhalen, is dat een beetje redelijk opgelost bij deze?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:09 schreef Enfermera het volgende:
TelefoonsIk heb laatst ook nog een nieuwe gekocht, Nokia N97 mini
met 2jr abbo van Hi (kon 'm verlengen) voor maar 80 euries
En de fone is geweeeeeeldig
De losse toestelprijs van dat ding viel me alles mee inderdaad!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het word die HTC wel. Het sloot wel aardig aan bij m'n wensen. Die Touch Pro was leuk maar wilde toch wat simpelers, touchscreen is gewoon toch net nog niet handig genoeg als je je tel veel gebruikt vind ik. En die Touch Pro was écht te groot ook gewoon.
Die snap is volgens mij gratis of 40,- ofzo bij mijn abo 1jr
Nice!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het word die HTC wel. Het sloot wel aardig aan bij m'n wensen. Die Touch Pro was leuk maar wilde toch wat simpelers, touchscreen is gewoon toch net nog niet handig genoeg als je je tel veel gebruikt vind ik. En die Touch Pro was écht te groot ook gewoon.
Die Snap is volgens mij gratis of 40,- ofzo bij mijn abo 1jr
Nja, ik ga dr maar vanuit dat het niet heel lang duurt , jammer genoeg zijn de Pfaffs niet ondertiteldquote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk is da altijd he. Succes oh-oh
Die hebben wel een stuk relaxtere bediening en beter touchscreen. Ik weet 't niet, bij HTC kwam het gewoon niet uit de verf, en vond 'm te groot, en te traag en log.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb alleen maar nokia's gehad. En ik denk ook dat dat zo blijft. Vriend heeft een Iphone dat is dus niks voor mij he.
HTC is altijdquote:Op maandag 8 februari 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nooit Nokia gehad, eigenlijk altijd Sony-Ericsson, en nu een HTC.
Ik wil ook eigenlijk geen Neukia
Ik heb jaren geleden een MDA (T-mobile HTC rip off) Compact gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nooit Nokia gehad, eigenlijk altijd Sony-Ericsson, en nu een HTC.
Ik wil ook eigenlijk geen Neukia
en het komt niet door windows mobile?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die hebben wel een stuk relaxtere bediening en beter touchscreen. Ik weet 't niet, bij HTC kwam het gewoon niet uit de verf, en vond 'm te groot, en te traag en log.
Dus nu lekker wat kleiners en die trackball werkt erg handig en snel (als je even gewend ben, dat wel)
Nexus One wil ik. Maar die is nog niet in Nederland.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HTC is altijd
ik wil er ook een![]()
of een google Nexus, maar das stiekem ook een HTC natuurlijk
poolse chicks zijn goedkoperquote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens weer keihard tegen een aloud probleem aan het aanlopen. Alles wat ik mooi vind, is te duur.
En doorsparen?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens weer keihard tegen een aloud probleem aan het aanlopen. Alles wat ik mooi vind, is te duur.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
oh en een gouden tip, koop nooit een technisch product wat is gekoppeld aan een modenaam, dat werkt nooit![]()
telefoons en horloges zijn het duidelijkste voorbeeld
Ja klopt, hij heeft sowieso geen capacatief TC, en al hadtie dan werkte het niet met WM6.1quote:Op maandag 8 februari 2010 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en het komt niet door windows mobile?
en WM heeft heel lang geen capacatieve screens ondersteund, en die werken lekkerder
(zoals op de aaifoon dus)
maar ik ben pro android
natuurlijk, want het is gewoon een lgquote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
la prada werkt prima hoor
hij doet het na 2 jr nog.
Alleen ben ik gewoon geen type voor dat touchscreen dus ik zou nu de prada II wel willen.
Nee, want ik wil NU!quote:
quote:Inleiding
De BlackBerry Curve 8520 is een BlackBerry in een enigszins goedkoper segment dan de gemiddelde high-end BlackBerry. Het ontbreekt dit model dan ook aan 3G/HSDPA ondersteuning
Wel of geen HSDPA?quote:Bel- & datafuncties
De BlackBerry 8520 Curve ondersteunt GSM 900, 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de 8520 Curve kan je razendsnel mobiel internetten dankzij de HSDPA en UMTS ondersteuning.
Die zag ik ook volgens mijquote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, want ik wil NU!
[/kleinkind]
Trouwens, wat is het nu? http://www.portablegear.nl/reviews/BlackBerry_8520-Curve.htm
[..]
[..]
Wel of geen HSDPA?
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zag ik ook volgens mij![]()
Aldus de Hi en Kieskeurig site géén 3G/HSDPA, alleen maar EDGE
http://nl.blackberry.com/(...)e_specifications.jspquote:Draadloze netwerken
Quad-Band: 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz GSM/GPRS-netwerken
Quad-Band: 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz EDGE-netwerken
Dat klopt hoor maarja zolang hij "gratis" bij mijn abbo zit is het primaquote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
na natuurlijk, want het is gewoon een lg
maar wel een lg die nu minimaal 50% duurder is dan dat hij zou zijn zonder prada logootje er op
zelfde met horloges, maar daar is eht nog erger, al die modemerken die horloges uitbrengen, maken natuurlijk niet zelf de behuizingen en mechanieken, dus die halen ze bij een ander merk
zijn ze alsnog veel duurder, dan wat ze normaal kosten, en echt alleen voor het logootje
Mijn zus heeft volgens mij ook zo'n prada apparaat. Zit op die ook een Qwerty toetsenbodrje?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
eejjj telefoons
Heb vanmiddag ook zitten kijken
Voor mij geen enkel touchscreen meer (heb nu de LG Prada)
[ afbeelding ]
En volgens de specs op portablegear, wel HSDPA.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zag ik ook volgens mij![]()
Aldus de Hi en Kieskeurig site géén 3G/HSDPA, alleen maar EDGE
Trusten!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:47 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker pittenDe wekker gaat morgen weer aardig vroeg
En 't was een enerverende dag vandaag!
Trusten!
Hihi wat is de toegevoegde waarde van die telefoon?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, want ik wil NU!
[/kleinkind]
Trouwens, wat is het nu? http://www.portablegear.nl/reviews/BlackBerry_8520-Curve.htm
[..]
[..]
Wel of geen HSDPA?
Valt weer af.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
http://nl.blackberry.com/(...)e_specifications.jsp
Trusten!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:47 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker pittenDe wekker gaat morgen weer aardig vroeg
En 't was een enerverende dag vandaag!
Trusten!
Dat was er eentje die wel te betalen was.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi wat is de toegevoegde waarde van die telefoon?
quote:
Hij staat hier nog met WiMo 6.1 maar hij werd op werk al geleverd met 6.5, en sowieso kan je gratis een ROM met 6.5 downloaden bij HTC en upgraden mocht je nog een 6.1 versie krijgenquote:Specs van de Snap:
Processor Qualcomm® MSM 7225™, 528 MHz
Besturingssyteem Windows Mobile® 6.1 Standard
Geheugen ROM: 256 MB
RAM: 192 MB
Afmetingen 116.5 X 61.5 X 12.0 mm
Gewicht 120 grams met batterij
Scherm 2.4-inch TFT-LCD met LED back light en QVGA resolutie
Netwerk
HSDPA/WCDMA:
Europa/Azië: 900/2100 MHz
Tot 7.2 Mbps downloaden
Quad-band GSM/GPRS/EDGE:
Europe/Azië: 850/900/1800/1900 MHz
(Band frequentie en data snelheden zijn afhankelijk van operator.)
Toestel bediening Trackball met Enter knop
Toetsenbord 4-rijen QWERTY toetsenbord
GPS Internal GPS antenna
Connectiviteit Bluetooth® 2.0 met Enhanced Data Rate en A2DP voor draadloze stereo headsets
Wi-Fi®: IEEE 802.11 b/g
HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB 2.0 en audio jack in-een)
Camera 2.0 megapixel camera met fixed focus
Audio AAC, AAC+, eAAC+, AMR, AWB, QCP, MP3, WMA, WAV, MIDI
Video WMV, ASF, MP4, 3GP, 3G2, M4V, AVI
Batterij
Oplaadbare Lithium-ion batterij
Capaciteit 1500 mAh
Gesprekstijd:
Maximaal tot 300 minuten met WCDMA
Maximaal tot 510 minuten met GSM
Stand-by tijd:
Maximaal tot 480 uur met WCDMA
Maximaal tot 380 uur met GSM
(Bovenstaande is afhankelijk van netwerk en telefoongebruik.)
Uitbreidingsslot microSD™ geheugenkaart (compatibel met SD 2.0)
AC Adapter Voltage bereik/frequentie: 100 ~ 240V AC, 50/60 Hz
DC output: 5V en 1A
De nieuwe heeft een toetsenbordje en touch screen ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn zus heeft volgens mij ook zo'n prada apparaat. Zit op die ook een Qwerty toetsenbodrje?
Die ben ik nog niet tegengekomen op de T-mobile site. Sowieso maar een klein aanbod daar.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Hij staat hier nog met WiMo 6.1 maar hij werd op werk al geleverd met 6.5, en sowieso kan je gratis een ROM met 6.5 downloaden bij HTC en upgraden mocht je nog een 6.1 versie krijgen
Ja maar wat is er zo speciaal aan die telefoon qua functies?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was er eentje die wel te betalen was.
Hiquote:Op maandag 8 februari 2010 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen op de T-mobile site. Sowieso maar een klein aanbod daar.
Mobiel internet, en ik ben er het laatste jaar achter gekomen dat ik daarbij een qwerty toetsenbordje wil.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja maar wat is er zo speciaal aan die telefoon qua functies?
Ik bedenk me dan altijd wat ik ervan gebruik en stap over op een gewone
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hi![]()
Belachelijk eigenlijk. Vroeger was je helemaal de bom met je Pentium II 233mhz en 64mb RAM pc.
Nu zit er het dubbele in de gemiddelde GSM![]()
inderdaad, afgezien van een 386 en een atari, was mijn eerste computer een pentium met 100 mhzquote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hi![]()
Belachelijk eigenlijk. Vroeger was je helemaal de bom met je Pentium II 233mhz en 64mb RAM pc.
Nu zit er het dubbele in de gemiddelde GSM![]()
Ja in de Heroquote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, afgezien van een 386 en een atari, was mijn eerste computer een pentium met 100 mhz
en nu vliegen de snapdragon chipsets met 1ghz je al om de oren
Ow ja daar kan ik ook niets tegenin brengenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Mobiel internet, en ik ben er het laatste jaar achter gekomen dat ik daarbij een qwerty toetsenbordje wil.
Een ex collega van mij is er helemaal lyrisch over.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja in de Hero![]()
En dualcore ARM setjes al in de maak e.d.
Het is geen porum inderdaad, ik heb het idee dat dat dan altijd in je bovenbeen drukt, of een nogal vreemde bobbel maakt als ie andersom in je broekzak zit.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind dat knikje wat er in zit zo raar. Gaat volgens mij zo stuk dan![]()
Iig niks voor mij
Inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is geen porum inderdaad, ik heb het idee dat dat dan altijd in je bovenbeen drukt, of een nogal vreemde bobbel maakt als ie andersom in je broekzak zit.
Ziet er wel gaaf uit, maar ik ben absoluut geen Windows mobile fan. (Heb het al sinds de 2003 versie niet meer gebruikt, maar goed.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu deze: samsung omnia pro.
Ik zal morgen eens in de winkel vragen of ik het mag uitproberen. Als zelfs een Mac gebruiker een Windows mobile phone heeft!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben ook niet zo van de windows hoor, ik heb zelfs een macbook.
Maar deze werkt echt heerlijk, internet is snel, opstarten gaat vlot. Nog helemaal geen problemen mee gehad.
6.5 schijnt wel lekker te zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef JJH het volgende:
Ik kijk nog eens goed op de t-mobile homepage en zie daar een Blackberrye 9700 bold staan voor 26,90 in de maand. Dat is dan alleen inclusief onbeperkt mailen, maar zonder internet. En dat op een blackberry. Dat gaat niet door dus.
[..]
Ik zal morgen eens in de winkel vragen of ik het mag uitproberen. Als zelfs een Mac gebruiker een Windows mobile phone heeft!
Ik vond dat deze veel meer mogelijkheden had dan een blackberry voor minder geld, dus heb ik deze gekozen. Batterij gaat ook behoorlijk lang mee en alles draait soepel.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef JJH het volgende:
Ik kijk nog eens goed op de t-mobile homepage en zie daar een Blackberrye 9700 bold staan voor 26,90 in de maand. Dat is dan alleen inclusief onbeperkt mailen, maar zonder internet. En dat op een blackberry. Dat gaat niet door dus.
[..]
Ik zal morgen eens in de winkel vragen of ik het mag uitproberen. Als zelfs een Mac gebruiker een Windows mobile phone heeft!
Jij komt alleen maar ff je eigen subforumpje spammen?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Voor de geinteresseerden nog een verslag van gisteravond:
[NSF] #7: Shaladraama
Zakelijk heb ik een Nokia 6700, met onbeperkt bellen met collega's. Meer dan genoeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Blackberry privé is inderdaad vrij duur. Je gebruikt hem het beste als je gewoon lekker zakelijk er eentje hebt met Blackberry Server e.d. eraan gekoppeld
Bij ons heeft ook alleen de Raad van Bestuur en een clubje van Energy Trade Blackberry's, omdat het gewoon vrij duur is (al heb je daar dus als prive-persoon geen boodschap aan als je hem via de baas hebt). En verder de managers of key-users HTC Snap's of Motorola Q9's, maar die laatste is dus vervangen voor de Snap bij ons, maar is nog wel in roulatiequote:Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij komt alleen maar ff je eigen subforumpje spammen?![]()
[..]
Zakelijk heb ik een Nokia 6700, met onbeperkt bellen met collega's. Meer dan genoeg.
Want? Wat kan de Snap niet wat die anderen wel kunnen en vind je doorslaggevend?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
Ik heb net de Snap, Omnia Pro en de E72 eens naast elkaar gelegd op zo'n vergelijkingssite. En de Snap valt dan toch als eerste af. Plat gezegd: Je kunt er minder mee. Dus dan gaat het de E72 worden als ik daar een goeie deal op kan krijgen en anders de Omnia pro.
Vorige jaar heb ik mijn huidige telefoon ook gratis gekregen terwijl ik normaal 6 tientjes ofzo had moeten bijleggen.
Denk ik.
Vanzelfquote:Op maandag 8 februari 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Ff een hele domme vraag he![]()
Als je je gmail open hebt, en je krijgt mail, zie je dat dan vanzelf, of moet je telkens refreshen???
Gmail refresht zichzelf geloof ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Ff een hele domme vraag he![]()
Als je je gmail open hebt, en je krijgt mail, zie je dat dan vanzelf, of moet je telkens refreshen???
Oh, de kans op dat laatste zit dr natuurlijk wel in, maar dan stop ik ff met refreshen, dank uquote:Op maandag 8 februari 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vanzelf![]()
Tenzij je een of andere antieke browser hebt
wat is je browser dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, de kans op dat laatste zit dr natuurlijk wel in, maar dan stop ik ff met refreshen, dank u
Je weet toch wel dat je zulke dingen niet aan mij moet vragenquote:
De Snap heeft een touchscreen?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Wat kan de Snap niet wat die anderen wel kunnen en vind je doorslaggevend?
Touchscreen?
géén touchscreen nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
De Snap heeft een touchscreen?
En wat minder softwarefunctionalities.
Ik ben hier echt zo slecht in.![]()
En ik merk nu dat ik mezelf richting de E72 zit te praten. Ik zit namelijk een paar youtube filmpjes over die Omnia Pro te kijken en daar is ie al twee keer vergeleken met de E71. En de E72 is echt een stuk beter dan de E71 en is dus ook beter dan de Omnia Pro.
ja maar een browser is vrij simpelquote:Op maandag 8 februari 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je zulke dingen niet aan mij moet vragen?
Sorry, maar ik kan het echt niet laten.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar een browser is vrij simpel![]()
oke, babysteps, als je gaat internetten, klik je dan op een blauwe E of op een wereldbolletje met een oranje flubber? of nog iets anders?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of misschien zelfs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een kutbrowser dusquote:Op maandag 8 februari 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Een mooie blauwe e met een oranje aureool![]()
Ik heb mn foto's
Mensen die IE gebruiken.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een kutbrowser dus![]()
![]()
internet explorer 7 dus
geen antieke browser overigens
Maar het is toch een telefoon met Windows Mobile? En hij draait geen IE mobile?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef DanseMacabre het volgende:
IE werkt overigens niet op de samsung omnia pro.
Ik gebruik skyfire.
dus lekker op zoek naar een andere browser.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat zit er wel op, maar het is ontzettend sloom.
Ik had al lang achter de pc uit willen zijn maar ik zal er ff een paar uppenquote:
opera is ook best relaxed voor mobiel gebruik, je kan zelfs opera al de websites laten resizen op de servers van opera zelf, voor dat jij ze laadt, dan zijn ze sneller binnen, en kost je minder dataquote:Op maandag 8 februari 2010 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
dus lekker op zoek naar een andere browser.
Ik heb nu naar alle tevredenheid Opera voor mijn 5800.
Die van Sjon op de trap.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx en slaap lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik was alleen maar aan het lurken, maar ik meld me toch maar even af
Ik ga slapen!
Wat een mooie foto's Oh-Oh!
Ach ja, je bent een snotneus of je bent het niet.quote:
nou ik ben een snotneus want het helpt dus geen reetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ach ja, je bent een snotneus of je bent het niet.
Beterschap!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou ik ben een snotneus want het helpt dus geen reet
Beterschap!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben ook aan het snotneuzen, samen met de logeerkat, die is dat ook aan het doen.
Truste.quote:
Ook dag, net begonnen die nieuwe dag.quote:
1 vrouwtje, 5 kruikjes, het is me wat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Wow, tis echt tering koud buiten zeg![]()
Echt KOUD KOUD![]()
Dus ik kruip nu mn warme bedje in met de levende kruikjes, trusten allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Vandaag ff nietquote:
Nee, het wordt een fijne dag. Zeker weten!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vandaag ff niet![]()
Laat naar bed, nóg later slapen, té laat er weer uit.
Kortom, het word een kutdag, ik voel het nu al
Hier hetzelfde...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vandaag ff niet![]()
Laat naar bed, nóg later slapen, té laat er weer uit.
Kortom, het word een kutdag, ik voel het nu al
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
Wordt letterlijk en figuurlijk een lange dag...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al ruzie met de boekhoudster.
Of ik het even kan doen want ik kan dat veel beter dan zij.
Ja dikke lul drie bier, ik ben geen boekhoudster![]()
Dus ik vraag of ik dan ook haar salaris erbij krijg, ligt ze in een deuk van het lachen
Had ik vorige week of zo wel ergens verteld. We waren uitgenodigd door mijn mams en man voor een weekend Cochem, Duitsland. met badkuip en Lush Ballisticsquote:
Oh jij vindt t ook al zo grappigquote:
Jaaaaaaaa maar ik had vorige week einde maand en heb amper gelezen dus dat kon ik heul nie weten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had ik vorige week of zo wel ergens verteld. We waren uitgenodigd door mijn mams en man voor een weekend Cochem, Duitsland. met badkuip en Lush Ballisticsvan Cat en Elies.
Leuk stadje, mooie burcht en lekker eten. Geen bier und bratwurst, aber wel kartoffelpurree, gemussen en ander lekkers.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa maar ik had vorige week einde maand en heb amper gelezen dus dat kon ik heul nie weten.
Cochem aan de Moesel?
Daar gingen wij vroeger ook altijd heen, daar had ik dus echt wel een magneet van gewild![]()
![]()
Ja die blauwe daar werd ik ook zo feestelijk door verrast.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:00 schreef nokwanda het volgende:
en owwww, ik had er zo'n blauwe Ballistic bij. Lagen er opeens allemaal kruidjes en spul in het bad
Dat zag je er van de buitenkant niet aan af. Was wel gaaf om er een blauwe en een roze tegelijk in te gooien zodat het bad aan de ene kant blauw en aan de andere kant roze was. Dat vloeide dan zo mooi langzaam in elkaar over. De ene kant rook ook anders dan de andere kant
We zijn er wel lekker met z'n tweeen in gedoken.
We kwamen er vroeger echt vaak, maar dat was vooral wandelen en zo, de burcht kan ik me nog wel herinneren, heb je daar foto's van?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]Geen magneet gezien. Alle gewone winkels waren open, maar de toeristische niet. Maar troost je... we komen er nog wel een keer.
We zijn ook nog naar Idar-Oberstein geweest. Edelsteenmuseum en zo. Ook geen magneten.
Ik heb wel van mijn lief een heel mooi amethisten scarabeetje gekregen. Hansje Pansje Kevertje
Foto's worden in de loop van de week wel opgeladen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We kwamen er vroeger echt vaak, maar dat was vooral wandelen en zo, de burcht kan ik me nog wel herinneren, heb je daar foto's van?
En ik weet dat we daar een keer ergens brennend Fleisch gegeten hebben
Op zn lief denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:18 schreef Bamba het volgende:
Mogguh!
Waar is Subtle eigenlijk? Die heb ik na zijn reis hier ook niet veel meer gezien?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op zn lief denk ik![]()
En op zn werk, al dan niet tegelijkertijd
Om een speciale reden?quote:
OKquote:
Wat een overload aan onfo hè.quote:
Oh das altijd leuk jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een overload aan onfo hè.
Ik ga vandaag een nieuwe telefoon halen en een koffiezetter kopen.
Gotta love payday.
dat klinkt alsof je alleen voor de koffiezettert daadwerkelijk gaat betalenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een overload aan onfo hè.
Ik ga vandaag een nieuwe telefoon halen en een koffiezetter kopen.
Gotta love payday.
Zo vond ik het leuker.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh das altijd leuk ja
Zeg dat dan gewoon meteen joh![]()
Ik weet niet of ik bij moet gaan leggen voor die telefoon anders klopt dat inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat klinkt alsof je alleen voor de koffiezettert daadwerkelijk gaat betalen
Dat had je nog niet gezegd en ze voelden zich onwijs genegeerd maar dank jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
oh en ik weet niet of ik het al gezegd had, maar oh-oh de hondjes zijn prachtig
Sneeuw?quote:
Cochem! Da's hetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had ik vorige week of zo wel ergens verteld. We waren uitgenodigd door mijn mams en man voor een weekend Cochem, Duitsland. met badkuip en Lush Ballisticsvan Cat en Elies.
Leuk stadje, mooie burcht en lekker eten. Geen bier und bratwurst, aber wel kartoffelpurree, gemussen en ander lekkers.
Acherrum!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |