Gefeliciteerd...quote:
Je gebruikt de 'quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gebruikt de '' tegen een persoon
![]()
PROBEER JIJ ZELF EERST MAAR EENS ZELF EEN FIPO TE PLAATSEN VOOR JE OVER ANDERE FIPOERS OORDEELT JA.
IK GOK DAT JIJ NOG GEEN PLAATSELIJK ZAALTJE VOLGEFIPOED KRIJGT JA
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gebruikt de '' tegen een persoon
![]()
PROBEER JIJ ZELF EERST MAAR EENS ZELF EEN FIPO TE PLAATSEN VOOR JE OVER ANDERE FIPOERS OORDEELT JA.
IK GOK DAT JIJ NOG GEEN PLAATSELIJK ZAALTJE VOLGEFIPOED KRIJGT JA
ja, nou, leg eerst dit eens uit:quote:
quote:
Je wilde het topic niet 24u open houdenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, nou, leg eerst dit eens uit:
[..]
wilde wel, maar t was sterker dan ik...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wilde het topic niet 24u open houden
zolang daar niet "Ik ben" voor staat ben ik al blij...quote:
Maak het maar goedquote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wilde wel, maar t was sterker dan ik...
een ijsnonniequote:Op maandag 8 februari 2010 17:31 schreef Nonneke het volgende:
tvp voor alsik straks bevroren terug kom![]()
Presentquote:
quote:
he bahquote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zolang daar niet "Ik ben" voor staat ben ik al blij...
Goed hoor, wat wil je van me?quote:
quote:
honderd wat???quote:
Ik ben er nu. Maar ik vrees dat ik binnenkort weer twaalf minuten moet wachten. Sowieso, dus waag het niet om te laat te komenquote:
Je he-le-maal vol fipoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, wat leuk dat het leuk was!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef Enfermera het volgende:
Zo, maar 1 topic gemist!
Was leuk vandaag, 1e dag!Een bevalling gezien, ook een dood kindje opgehaald van 22 weken
(niet gezien, zat ingepakt), veel zwangere dames aan het CTG (registratie van foetale harttonen en bewegingen) gelegd, en verder was het rustig
Veel rare afkortingen en andere termen geleerd
Ja, leuk! Wordt een leuk afdeling!
Greys rijdt, dus ik denk dat het er nu eerder 24 zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Maar ik vrees dat ik binnenkort weer twaalf minuten moet wachten. Sowieso, dus waag het niet om te laat te komen
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je he-le-maal vol fipoen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dan kan ik beter een busje later nemenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys rijdt, dus ik denk dat het er nu eerder 24 zijn![]()
oeh, word jij door busjes gebracht?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kan ik beter een busje later nemen
We moeten ook altijd opletten dat ze niet teveel kleurstoffen binnenkrijgt, anders word ze drukquote:Op maandag 8 februari 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, word jij door busjes gebracht?
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet off, komt een ouder thuis werken...![]()
Tot vanavond allen!
Ja, 1 busje voor mij alleen en twee ter begeleiding. Mét sirenesquote:Op maandag 8 februari 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, word jij door busjes gebracht?
Ja, zeker.. Helaas gebeurd het vaker daar, wat dat betreft is een academisch ziekenhuis geen goede representatie van de gemiddelde zwangere vrouw.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, wat leuk dat het leuk was!en wat sneu van dat kindje...
Fijn dat het leuk lijkt te worden!
Ja, volgensmij wel!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
Fijn dat het je leuk lijkt Enfermera, beetje goede begeleiding ook?
Ik dacht dat er wat ergs met mij aan de hand was ofzo.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik constateer slechts je begroeting
Que?quote:
oh er is zo veel met jou aan de hand, maar dan blijf ik typenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wat ergs met mij aan de hand was ofzo.
Nee Mips is nog te licht, ze moet nog wat aankomen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Loveless eet vers vlees vanavond?
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de konijnenhokken volgepropt met purschuim tegen de vorst?
ahwz er lag hier vanmorgen een dood hert langs de wegquote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Loveless eet vers vlees vanavond?
je hebt het toch wel aan ze vastgeniet he, dat plasticquote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
knijn en cavia's zelf ingepakt in van dat bubbeltjesplastic, ze zijn er helemaal klaarvoor
ofcoursequote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt het toch wel aan ze vastgeniet he, dat plastic![]()
anders gaat het los vannacht, en dan hebben ze het nog koud
bambiquote:Op maandag 8 februari 2010 18:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ahwz er lag hier vanmorgen een dood hert langs de weghelemaal aan flarden het arme ding, groot bruin oog open natuurlijk toen ik ging kijken of ze het nog deed
![]()
![]()
Haske dood natuurlijk, dus toen de dierenambulance maar gebeld dat ze dr ff moesten ophalen
Oh, wat leuk!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt leuk Enfermera![]()
Ik heb zelf op de poli gyn./obstetrie/transport IVF gewerkt, dus op die verpleegafdelingen kwam ik ook regelmatig.
Heel veel tegenstrijdigheid soms...
en anders zijn ze in iedergeval al goed ingepakt en ingevroren, blijven ze in ieder geval versquote:Op maandag 8 februari 2010 18:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ofcoursevoor de zekerheid heb ik er ook nog wat van dat bruine tape om gedaan, gaat helemaal goed komen
nou dan kunnen we BBQen van de weekquote:Op maandag 8 februari 2010 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en anders zijn ze in iedergeval al goed ingepakt en ingevroren, blijven ze in ieder geval vers
Als ze goed diepgevroren zijn wacht ik liever tot een mooie meidag ofzo. Weet je hoe koud het nu is!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nou dan kunnen we BBQen van de week
Nah als het zo blijft vriezen komt dat wel goedquote:Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze goed diepgevroren zijn wacht ik liever tot een mooie meidag ofzo. Weet je hoe koud het nu is!
en een goed warme BBQ / kampvuur / terrasverwarmerquote:Op maandag 8 februari 2010 18:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah als het zo blijft vriezen komt dat wel goed![]()
in de winter BBQen is ook leuk hoor, mits veel sneeuw en alcohol
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah als het zo blijft vriezen komt dat wel goed![]()
in de winter BBQen is ook leuk hoor, mits veel sneeuw en alcohol
En daarna m'n winterjas in de fik steken zeker. Geloof me, dat lukt me.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en een goed warme BBQ / kampvuur / terrasverwarmer![]()
of heeeeeeeel veel alcohol
Just another day at the office?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Zooooooooo wereld weer gered enzulks
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef Cat22 het volgende:
JJHtje!![]()
![]()
![]()
Enfermera, fijn dat je eerste dag zo goed is bevallen. Tja.. bij academische ziekenhuizen maak je natuurlijk vaker dan gemiddeld dat zwaardere casussen mee. Heel leerzaam maar zal soms ook best zwaar zijn.
Oh-oh, ik ben het niet eens met je oordeel over Terry Pratchett.![]()
En nu ga ik een therapeutische pint B&J naar binnen lepelen. Wordt mijn keel wellicht blijer van als van spruitjes met rookworst.
Moet je oefenen. Ik kon dat eerst ook niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Lekker B&J. Ik krijg dat alleen nooit op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zag trouwens net dat Lassie vanavond op TV komt.![]()
Vanaaf is Fesjon night.Eens kijken hoe ver ik kom, de afgelopen dagen rolde ik rond 10 uur naar bed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Speelt meneer Ingetje een grote rol in het creeëren van die geuren?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb hongerrrr![]()
Helaas nog steeds geen zicht op voedsel....ze zijn nog steeds bezig.
Het ruikt wel goddelijk daar
Lekker warm.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
knijn en cavia's zelf ingepakt in van dat bubbeltjesplastic, ze zijn er helemaal klaarvoor
Yup...al staat die meer met de videocamera erbij te hupsenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speelt meneer Ingetje een grote rol in het creeëren van die geuren?
The amazing adventures of "Blaadje"quote:Op maandag 8 februari 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Yoko is haar nepmuizen fettish nieuw leven aan het inblazen. Er wordt gejaagd, rondgeslopen en gegromd alsof haar leven er vanaf hangt.
Zoonlief amuseert zich ook: met een verdord blaadje. Wat op één of andere mysterieuze wijze van de tuin naar de woonkamer is gereisd.
Ah gos....quote:Op maandag 8 februari 2010 18:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ahwz er lag hier vanmorgen een dood hert langs de weghelemaal aan flarden het arme ding, groot bruin oog open natuurlijk toen ik ging kijken of ze het nog deed
![]()
![]()
Haske dood natuurlijk, dus toen de dierenambulance maar gebeld dat ze dr ff moesten ophalen
Ze wordt een aktieheld, "The Iron Woman", daar zit een partij metaal in die enkel, niet te zuinig.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Einde v/d maand nieuw telefoontje uitzoeken
Het gaat de goede kant op dus? Geen gekke complicaties en dergelijke?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze wordt een aktieheld, "The Iron Woman", daar zit een partij metaal in die enkel, niet te zuinig.Ik zal de foto's niet inscannen, geen zorgen.
Er is een soort gipsen spalk aangemeten, met veel verbandspul op zijn plek gezet. Door al dat gerammel aan dat pootje heeft ze nu veel pijn, op 17:00 kreeg ze een fijn shotje van het een of ander. Dat helpt wel.
Ligt het aan mij of heb ik al dagen niets van Nokwanda gehoord?
Ja denk 't wel. Neem altijd maar 1jr abo, en ik wilde deze keer niet veel bijbetalen, maar ze zijn flink aan het downsizen met die kortingen op toestellen zegquote:
Dus richting de blackberry's en dergelijke telefoons? Ik heb op het moment een 5800, ik was er een jaar geleden heel blij mee. Nu niet meer echt. Ook ik wil van het touchscreen af. Maakt me verder niet uit of het een slider is of niet, ik wil wel qwerty ivm met internet.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja denk 't wel. Neem altijd maar 1jr abo, en ik wilde deze keer niet veel bijbetalen, maar ze zijn flink aan het downsizen met die kortingen op toestellen zeg![]()
Maar heb nu HTC Touch Pro, en das best leuk, maar ik wist wel dat ik geen slide-toestel en géén touchscreen meer wilde...![]()
Wel QWERTY, GPS, HSDPA en WiMo (liefst 6.5)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |