Gefeliciteerd...quote:
Je gebruikt de 'quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gebruikt de '' tegen een persoon
![]()
PROBEER JIJ ZELF EERST MAAR EENS ZELF EEN FIPO TE PLAATSEN VOOR JE OVER ANDERE FIPOERS OORDEELT JA.
IK GOK DAT JIJ NOG GEEN PLAATSELIJK ZAALTJE VOLGEFIPOED KRIJGT JA
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gebruikt de '' tegen een persoon
![]()
PROBEER JIJ ZELF EERST MAAR EENS ZELF EEN FIPO TE PLAATSEN VOOR JE OVER ANDERE FIPOERS OORDEELT JA.
IK GOK DAT JIJ NOG GEEN PLAATSELIJK ZAALTJE VOLGEFIPOED KRIJGT JA
ja, nou, leg eerst dit eens uit:quote:
quote:
Je wilde het topic niet 24u open houdenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, nou, leg eerst dit eens uit:
[..]
wilde wel, maar t was sterker dan ik...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wilde het topic niet 24u open houden
zolang daar niet "Ik ben" voor staat ben ik al blij...quote:
Maak het maar goedquote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wilde wel, maar t was sterker dan ik...
een ijsnonniequote:Op maandag 8 februari 2010 17:31 schreef Nonneke het volgende:
tvp voor alsik straks bevroren terug kom![]()
Presentquote:
quote:
he bahquote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zolang daar niet "Ik ben" voor staat ben ik al blij...
Goed hoor, wat wil je van me?quote:
quote:
honderd wat???quote:
Ik ben er nu. Maar ik vrees dat ik binnenkort weer twaalf minuten moet wachten. Sowieso, dus waag het niet om te laat te komenquote:
Je he-le-maal vol fipoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, wat leuk dat het leuk was!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef Enfermera het volgende:
Zo, maar 1 topic gemist!
Was leuk vandaag, 1e dag!Een bevalling gezien, ook een dood kindje opgehaald van 22 weken
(niet gezien, zat ingepakt), veel zwangere dames aan het CTG (registratie van foetale harttonen en bewegingen) gelegd, en verder was het rustig
Veel rare afkortingen en andere termen geleerd
Ja, leuk! Wordt een leuk afdeling!
Greys rijdt, dus ik denk dat het er nu eerder 24 zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Maar ik vrees dat ik binnenkort weer twaalf minuten moet wachten. Sowieso, dus waag het niet om te laat te komen
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je he-le-maal vol fipoen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dan kan ik beter een busje later nemenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys rijdt, dus ik denk dat het er nu eerder 24 zijn![]()
oeh, word jij door busjes gebracht?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kan ik beter een busje later nemen
We moeten ook altijd opletten dat ze niet teveel kleurstoffen binnenkrijgt, anders word ze drukquote:Op maandag 8 februari 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, word jij door busjes gebracht?
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet off, komt een ouder thuis werken...![]()
Tot vanavond allen!
Ja, 1 busje voor mij alleen en twee ter begeleiding. Mét sirenesquote:Op maandag 8 februari 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, word jij door busjes gebracht?
Ja, zeker.. Helaas gebeurd het vaker daar, wat dat betreft is een academisch ziekenhuis geen goede representatie van de gemiddelde zwangere vrouw.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, wat leuk dat het leuk was!en wat sneu van dat kindje...
Fijn dat het leuk lijkt te worden!
Ja, volgensmij wel!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
Fijn dat het je leuk lijkt Enfermera, beetje goede begeleiding ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |