Ik hou hem even in gedachten. Ik heb eigenlijk het liefst een 80 GB nodig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:14 schreef klabbakus het volgende:
IBM travelstar 40gb heb ik voor je, praktisch ongebruikt.
Wat bied je?
Je was me voorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:25 schreef Flurry het volgende:
Deze werd net geplaatst:
[TK] Seagate Momentus 5400.6 2.5" 500 GB HDD
Niet goedkoper, wel lekker groot
mijn max is 50 euro voor een nieuwequote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:25 schreef Flurry het volgende:
Deze werd net geplaatst:
[TK] Seagate Momentus 5400.6 2.5" 500 GB HDD
Niet goedkoper, wel lekker groot
Wil je ervoor?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb nog een hitachi van 80 denk ik, mocht het niet doorgaan met klabbakus
inc of ex verzenden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zie nu dat het er eentje van 60GB is (wel van hitachi en 7200rpm) ide aansluiting 25 euro en hij is van jou.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, exclusief, maar ik dacht dat jij in de buurt woonde.
en hoeveel gebruikt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar woon je?
En wat gaat het kosten aan postzegels?
Nijmegen, geen idee hoeveel dat aan verzenden kost. Maar HD's verzenden vind ik sowieso niets, god weet hoe ze aankomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar woon je?
En wat gaat het kosten aan postzegels?
Nijmegen is niet in de buurt hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nijmegen, geen idee hoeveel dat aan verzenden kost. Maar HD's verzenden vind ik sowieso niets, god weet hoe ze aankomen.
Hoe lang die aan is gewest weet ik ook niet, ik schat een jaar ofzo in een laptop die een paar keer per week gebruikt werd.
welgemeende excuus, om een of andere reden dacht ik dat je in de buurt van Nijmegen woondequote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nijmegen is niet in de buurt hoorIk woon in Den Helder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |