quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar jullie maken toch ALTIJD kutuitzendingen?
Gefeliciteerd. De scoren voor open doel award is de jouwe!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar jullie maken toch ALTIJD kutuitzendingen?
En waar is Fabrizio???quote:'Ge kunt de groeten uit Brabant krijge, KUT' of 'Ik heb een zachte G, maar ook een harde L'. Het zijn carnavalsliedjes die je de hele dag door hoort
Prima. Stuur maar op!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:13 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. De scoren voor open doel award is de jouwe!
nee dat is shmoops tegenwoordig.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef vosss het volgende:
Ik heb al jaren niet meer geluisterd.
Bellen jullie nog altijd met nikky?
Klopt, die spreekt in deze vloeiendquote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef dennistd het volgende:
Het hapert nogal, het stotteren van Erben Wennemars is er niks bij vergeleken
Al jaren niet meerquote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef vosss het volgende:
Ik heb al jaren niet meer geluisterd.
Bellen jullie nog altijd met nikky?
Ik kan het ook niet beluisteren idd.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef dennistd het volgende:
Ik kan er niet veel van maken wat jullie zeggenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef dennistd het volgende:
Op deze manier blijven er weinig overquote:Op maandag 8 februari 2010 20:09 schreef Bragi het volgende:
Hoe veel luisteraars hebben jullie nou wekelijks?
Zolang het gedrocht dat "we" naar Oslo, of eigenlijk een klein gehucht bij Oslo, uit gaan zenden maar niet wordt gedraaid.quote:En om geheel in stijl te blijven hebben we het ook nog over het Nationaal Songfestival. Dirkh ging er heen voor FOK! Deelt hij de mening van veel mensen dat het behoorlijk k*t was, of heeft hij ervan genoten? We gaan het hem vragen!
Het is een hel om dat gestotter aan te horen via de koptelefoon, krijg er bijna een epileptische aanval van.quote:
Ik heb het opgegeven, zo hard hapert het...quote:
Niet echt.....quote:
Hij hapert goed ja.quote:
Geeft niets, jij stemt toch Wildersquote:Op maandag 8 februari 2010 20:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is een hel om dat gestotter aan te horen via de koptelefoon, krijg er bijna een epileptische aanval van.
KUT!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, jij stemt toch Wilders
Heb ik!quote:
Dat moet je even aan Martijn vragen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik!Ben ik nu ook Wilders stemmer?
![]()
Nou, ik kan me niet meer heugen dat het mis is gegaan. Dus zo vaak ligt het er niet uitquote:Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef martijn_AR het volgende:
Het is de internetverbinding vanaf de studio
*neem nooit een ONLINE abonnement*
A-als d-d-at Mm-ma-ar g-g-g-g-oo-oed g-a-a-a-at-t-t-t.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:25 schreef 9611Niels het volgende:
Gaan jullie de Bond tegen het Vloeken bellen?
Van Oasis naar het huidige bandje van de ex-zanger van Blur ja. Die door een Oasis-lid ooit een gruwelijke aids-dood zou zijn toegewenst.quote:
Tja, aan een offline internetabonnement heb je zo weinigquote:Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef martijn_AR het volgende:
Het is de internetverbinding vanaf de studio
*neem nooit een ONLINE abonnement*
Uhhu, martijn_AR zei het net ookquote:Op maandag 8 februari 2010 20:41 schreef flugeltje het volgende:
Probleem ligt volgens mij bij online, die verbinding ligt het hele weekend al te kutten...
Ik heb ook Online, maar de afgelopen week geen last gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:41 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig werkt het internet beneden nog wél...
Probleem ligt volgens mij bij online, die verbinding ligt het hele weekend al te kutten...
Ja, zo'n kutpiep door dat kutnummer heen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Dirkh het volgende:
Nu zit er een vervelende piep in de lijn Martijn en Nolius.
Dan zou ik pas eerst ná Carnaval problemen verwachten. Over een netwerkkabeltje gestruikeld tijdens de zoveelste dronken polonaise.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Hukkie het volgende:
Heb totaal geen problemen met Online internet. Carnaval staat zeker voor de deur?
We waren al zo blij dat het netwerk eindelijk eens een paar maanden aan een stuk al stabiel was...quote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb ook Online, maar de afgelopen week geen last gehad.
*afklopt*
Jawel, doelde meer op die K*tplaat die net gedraaid werd. Struikelen over een kabeltje kan iedereen met een bakkie op overkomen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:45 schreef Ferdo het volgende:
Dan zou ik pas eerst ná Carnaval problemen verwachten. Over een netwerkkabeltje gestruikeld tijdens de zoveelste dronken polonaise.
Alsof je naar een aflevering van Jerry Springer zit te kijken.quote:
Steve! Steve! Steve!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alsof je naar een aflevering van Jerry Springer zit te kijken.
Of je er blij mee moet zijn is uiteraard een tweede.quote:
Dat jullie mij durven te bellen over dezelfde lijn als Paul.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef FOKradio het volgende:
ow Dirk, wij bellen straks via skype. Dus het kan zijn dat je ons slecht hoort met die k*t verbinding
Bedenk dan maar dat we jou goed horen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat jullie mij durven te bellen over dezelfde lijn als Paul.
haha jij bent niet poepbruin meerquote:
Als hij tenminste niet zijn polsen heeft doorgesneden met het muntje dat hij op wilde gooien natuurlijk.quote:
Wat moet jij met een PSV-avatar?quote:
May the Force be with her.quote:
Jep, na de dubbele faal van het verneukeratieve liedje en zijn eigenhandig verneuken van de televisie uitzending is die kans redelijk aanwezig inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als hij tenminste niet zijn polsen heeft doorgesneden met het muntje dat hij op wilde gooien natuurlijk.
STIL JIJ IK HEB EEN WEDDENSCHAP VERLOREN JA IK ZEI DAT UTRECHT GING WINNEN TEGEN PSVquote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat moet jij met een PSV-avatar?
Ben je weg bij FC Utrecht?
Of hij doet het wat creatiever en gaat in Slotervaart nog één keer zijn hard to find classic zingen: Wat Doen We Met Die Arabieren Hier.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, na de dubbele faal van het verneukeratieve liedje en zijn eigenhandig verneuken van de televisie uitzending is die kans redelijk aanwezig inderdaad.
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef Paul het volgende:
[..]
STIL JIJ IK HEB EEN WEDDENSCHAP VERLOREN JA IK ZEI DAT UTRECHT GING WINNEN TEGEN PSV
Dat zou wel top televisie opleveren.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of hij doet het wat creatiever en gaat in Slotervaart nog één keer zijn hard to find classic zingen: Wat Doen We Met Die Arabieren Hier.
Die opmerking hoorde ik vandaag wel op mn werk van een collega na het zien van een foto in de krant: 'Die ziet eruit als 40. Is die echt 17?'quote:Op maandag 8 februari 2010 21:05 schreef FOKradio het volgende:
* Vond jij ook dat Sieneke eruit ziet als 43?
Zag ook een foto, maar dat die 17 moet zijn...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Die opmerking hoorde ik vandaag wel op mn werk van een collega na het zien van een foto in de krant: 'Die ziet eruit als 40. Is die echt 17?'
En opeens heb je de rel-Marokkanen en de Wilders-fans weer aan één kant.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat zou wel top televisie opleveren.
Jep één voor allen, allen voor één.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En opeens heb je de rel-Marokkanen en de Wilders-fans weer aan één kant.
Ze gelooft waarschijnlijk in God. Die ondersteunt alles.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:11 schreef Hukkie het volgende:
Beetje vreemde foto van Jolanthe op de weblog. Dr tieten hangen ergens rond haar middel.
Oh, ik lees net dat ik kan stoppen met praten?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef FOKradio het volgende:
Fantastisch Dirk
Je hebt jezelf goed geïnterviewd
Jaquote:Op maandag 8 februari 2010 21:20 schreef NaatjeNaaitje het volgende:
wat een kutuitzending!
zal ik zometeen maar gewoon gaan lullen?
Ik heb gloeiende kut een cursus de komende 3 weken!!!quote:
Ik las dat je een gloeiende kut had.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb gloeiende kut een cursus de komende 3 weken!!!
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je kent mijn zwak voor brandweermannen?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las dat je een gloeiende kut had.
Ik heb voldoende bluswater... dus.
Ik ga ga je missen hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je kunt gewoon in je Winamp of media player zien wat er draait. Of anders op www.actionradio.nlquote:Op maandag 8 februari 2010 21:28 schreef Paul het volgende:
Wel goed nummer was dat trouwens![]()
Welke nummer was dat?
Hij was erg leuk!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:33 schreef NaatjeNaaitje het volgende:
Zo,was het een beetje kut genoeg?
De column komt vanavond om 23.00 uur online, voor het geval je het door de kutonlinverbinding hebt gemist.
*gaat snel op zoek naar iemand met scherpe mesjes*
Crew mag niet meedoen aan prijsvragen, dus misschien ben je nog in de race voor een Epiladyquote:Op maandag 8 februari 2010 21:43 schreef NaatjeNaaitje het volgende:
Iep Kramer, zo heet 'ie.
Wat heb ik nu gewonnen?
Een scheerapparaat?
Geen idee, ik heb het gemistquote:
Ahh okeequote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef Paul het volgende:
Jongens ik heb morgen m'n 1e saxofoonles !
Arme leraar.......quote:Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef Paul het volgende:
Jongens ik heb morgen m'n 1e saxofoonles !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |