We waren al zo blij dat het netwerk eindelijk eens een paar maanden aan een stuk al stabiel was...quote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb ook Online, maar de afgelopen week geen last gehad.
*afklopt*
Jawel, doelde meer op die K*tplaat die net gedraaid werd. Struikelen over een kabeltje kan iedereen met een bakkie op overkomen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:45 schreef Ferdo het volgende:
Dan zou ik pas eerst ná Carnaval problemen verwachten. Over een netwerkkabeltje gestruikeld tijdens de zoveelste dronken polonaise.
Alsof je naar een aflevering van Jerry Springer zit te kijken.quote:
Steve! Steve! Steve!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alsof je naar een aflevering van Jerry Springer zit te kijken.
Of je er blij mee moet zijn is uiteraard een tweede.quote:
Dat jullie mij durven te bellen over dezelfde lijn als Paul.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef FOKradio het volgende:
ow Dirk, wij bellen straks via skype. Dus het kan zijn dat je ons slecht hoort met die k*t verbinding
Bedenk dan maar dat we jou goed horen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat jullie mij durven te bellen over dezelfde lijn als Paul.
haha jij bent niet poepbruin meerquote:
Als hij tenminste niet zijn polsen heeft doorgesneden met het muntje dat hij op wilde gooien natuurlijk.quote:
Wat moet jij met een PSV-avatar?quote:
May the Force be with her.quote:
Jep, na de dubbele faal van het verneukeratieve liedje en zijn eigenhandig verneuken van de televisie uitzending is die kans redelijk aanwezig inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als hij tenminste niet zijn polsen heeft doorgesneden met het muntje dat hij op wilde gooien natuurlijk.
STIL JIJ IK HEB EEN WEDDENSCHAP VERLOREN JA IK ZEI DAT UTRECHT GING WINNEN TEGEN PSVquote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat moet jij met een PSV-avatar?
Ben je weg bij FC Utrecht?
Of hij doet het wat creatiever en gaat in Slotervaart nog één keer zijn hard to find classic zingen: Wat Doen We Met Die Arabieren Hier.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, na de dubbele faal van het verneukeratieve liedje en zijn eigenhandig verneuken van de televisie uitzending is die kans redelijk aanwezig inderdaad.
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef Paul het volgende:
[..]
STIL JIJ IK HEB EEN WEDDENSCHAP VERLOREN JA IK ZEI DAT UTRECHT GING WINNEN TEGEN PSV
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |