Klopt, die spreekt in deze vloeiendquote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef dennistd het volgende:
Het hapert nogal, het stotteren van Erben Wennemars is er niks bij vergeleken
Al jaren niet meerquote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef vosss het volgende:
Ik heb al jaren niet meer geluisterd.
Bellen jullie nog altijd met nikky?
Ik kan het ook niet beluisteren idd.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef dennistd het volgende:
Ik kan er niet veel van maken wat jullie zeggenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef dennistd het volgende:
Op deze manier blijven er weinig overquote:Op maandag 8 februari 2010 20:09 schreef Bragi het volgende:
Hoe veel luisteraars hebben jullie nou wekelijks?
Zolang het gedrocht dat "we" naar Oslo, of eigenlijk een klein gehucht bij Oslo, uit gaan zenden maar niet wordt gedraaid.quote:En om geheel in stijl te blijven hebben we het ook nog over het Nationaal Songfestival. Dirkh ging er heen voor FOK! Deelt hij de mening van veel mensen dat het behoorlijk k*t was, of heeft hij ervan genoten? We gaan het hem vragen!
Het is een hel om dat gestotter aan te horen via de koptelefoon, krijg er bijna een epileptische aanval van.quote:
Ik heb het opgegeven, zo hard hapert het...quote:
Niet echt.....quote:
Hij hapert goed ja.quote:
Geeft niets, jij stemt toch Wildersquote:Op maandag 8 februari 2010 20:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is een hel om dat gestotter aan te horen via de koptelefoon, krijg er bijna een epileptische aanval van.
KUT!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, jij stemt toch Wilders
Heb ik!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |