Dat moet je even aan Martijn vragen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik!Ben ik nu ook Wilders stemmer?
![]()
Nou, ik kan me niet meer heugen dat het mis is gegaan. Dus zo vaak ligt het er niet uitquote:Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef martijn_AR het volgende:
Het is de internetverbinding vanaf de studio
*neem nooit een ONLINE abonnement*
A-als d-d-at Mm-ma-ar g-g-g-g-oo-oed g-a-a-a-at-t-t-t.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:25 schreef 9611Niels het volgende:
Gaan jullie de Bond tegen het Vloeken bellen?
Van Oasis naar het huidige bandje van de ex-zanger van Blur ja. Die door een Oasis-lid ooit een gruwelijke aids-dood zou zijn toegewenst.quote:
Tja, aan een offline internetabonnement heb je zo weinigquote:Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef martijn_AR het volgende:
Het is de internetverbinding vanaf de studio
*neem nooit een ONLINE abonnement*
Uhhu, martijn_AR zei het net ookquote:Op maandag 8 februari 2010 20:41 schreef flugeltje het volgende:
Probleem ligt volgens mij bij online, die verbinding ligt het hele weekend al te kutten...
Ik heb ook Online, maar de afgelopen week geen last gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:41 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig werkt het internet beneden nog wél...
Probleem ligt volgens mij bij online, die verbinding ligt het hele weekend al te kutten...
Ja, zo'n kutpiep door dat kutnummer heen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Dirkh het volgende:
Nu zit er een vervelende piep in de lijn Martijn en Nolius.
Dan zou ik pas eerst ná Carnaval problemen verwachten. Over een netwerkkabeltje gestruikeld tijdens de zoveelste dronken polonaise.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Hukkie het volgende:
Heb totaal geen problemen met Online internet. Carnaval staat zeker voor de deur?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |