abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 00:19:14 #1
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77754771
* Het is een melodieus arrangement
* Een blije, nietszeggende, onschuldige tekst
* Heel Europa kan dit refrein meezingen
* Draaiorgelintro --> buiten Nederland ook herkenbaar
*Geen homo's, getinte zangers, dus krijgen we nu misschien ook wat stemmen van Oost-Europese landen.
*Refrein blijft lekker hangen

Ik persoonlijk vind het een baggernummer en met mij wellicht ook velen, maar dat is niet relevant. Het is een bijzonder gewiekst in elkaar gezet lied. Vader Abraham weet waar hij de mosterd vandaan haalt.

Misschien vergeet ik nog wat redenen, voeg ze hier dan maar toe.

Dit is een goed Songfestivallied.

Maar meer ook niet
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_77754940
Jaren 70 deuntje met jaren 50 draaiorgeltje... kweenie of het Oostblok daar zo van houdt
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_77754941
- Zangeres zingt duidelijk, redelijk goed en heeft een aangenaam stemgeluid
- Zangeres ziet er goed uit; zal qua uiterlijk wel in de smaak vallen

(Maar ik blijf het een bagger-nummer vinden en dicht het heel weinig kansen toe)
  maandag 8 februari 2010 @ 00:24:39 #4
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77754944
*Omdat er misschien wel kometen vallen op de rest van europa behalve belgië en wij die bedreigen en chanteren zodat ze toch op ons stemmen ondanks dit grafnummer.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77754965
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:19 schreef blonchi het volgende:
*Geen homo's, getinte zangers, dus krijgen we nu misschien ook wat stemmen van Oost-Europese landen.
*Refrein blijft lekker hangen

Ik persoonlijk vind het een baggernummer en met mij wellicht ook velen, maar dat is niet relevant. Het is een bijzonder gewiekst in elkaar gezet lied. Vader Abraham weet waar hij de mosterd vandaan haalt.

Misschien vergeet ik nog wat redenen, voeg ze hier dan maar toe.

Dit is een goed Songfestivallied.

Maar meer ook niet
Yes ,klopt simpel maar goed in elkaar gezet.
pi_77754976
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
*Omdat er misschien wel kometen vallen op de rest van europa behalve belgië en wij die bedreigen en chanteren zodat ze toch op ons stemmen ondanks dit grafnummer.
België mag niet eens op ons stemmen.
  maandag 8 februari 2010 @ 00:26:35 #7
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77755003
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef Boldface het volgende:
- Zangeres zingt duidelijk, redelijk goed en heeft een aangenaam stemgeluid

(Maar ik blijf het een bagger-nummer vinden en dicht het heel weinig kansen toe)
De lieve schat moet wel nog wat zanglessen gaan nemen, ze is niet echt stemvast.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
  maandag 8 februari 2010 @ 00:28:32 #8
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77755065
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:25 schreef Boldface het volgende:

[..]

België mag niet eens op ons stemmen.
Een kenner.

Kun je dit even toelichten?
pi_77755148
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef Boldface het volgende:

Hebben wij dezelfde zangeres zien optreden? Dat meisje van 17 wat er uit ziet als een vrouw van 47?
(op de rimpels na dan...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77755171
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef blonchi het volgende:

[..]

Een kenner.

Ik gok dat het te maken heeft met de verdeling van de halve finales. Wanneer Belgie in de andere halve finale zit dan die van Nederland mogen ze niet stemmen
(als land mag je alleen stemmen op de nummers uit de finale waar je zelf in zit)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77755460
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef blonchi het volgende:
Een kenner.
Heeft niks te maken met kenner-zijn, maar gewoon met nieuwsberichten lezen:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Songfestival__.html
quote:
In de tweede voorronde treft Nederland onder andere Zweden, Israël en Turkije. Jammer voor Nederland is dat Duitsland en België niet mogen stemmen tijdens de tweede voorronde.

België zit in de eerste voorronde op dinsdagavond en Duitsland, die rechtstreeks voor de finale op zaterdagavond is geplaatst, mag alleen op dinsdag stemmen.
pi_77755520
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:26 schreef blonchi het volgende:

De lieve schat moet wel nog wat zanglessen gaan nemen, ze is niet echt stemvast.
Dat idd ook

Maar het nummer is kneuterig knus Hollandsch, dus wie weet verrast het ons nog.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 februari 2010 @ 01:03:09 #13
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77755853
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef Knipoogje het volgende:
Jaren 70 deuntje met jaren 50 draaiorgeltje... kweenie of het Oostblok daar zo van houdt
Als je bekijkt dat 90% van het Oostblok nog steeds in die tijd leeft, maken we wellicht nog meer kans.
(nóg een argument )
pi_77757227
quote:
Op maandag 8 februari 2010 01:03 schreef blonchi het volgende:

[..]

Als je bekijkt dat 90% van het Oostblok nog steeds in die tijd leeft, maken we wellicht nog meer kans.
(nóg een argument )
Je zou er op het weblog een Oostblog over kunnen openen.

Ik lach graag om mezelf, narcist die ik er ben
Fighting for peace is like screwing for virginity.
pi_77758367
Ik moest het een keer luisteren, maar kom nog niet eens tot de helft.

Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
  maandag 8 februari 2010 @ 12:53:01 #16
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77765180
quote:
Op maandag 8 februari 2010 07:35 schreef Votz het volgende:
Ik moest het een keer luisteren, maar kom nog niet eens tot de helft.

Vind het ook een kutlied, maar de formule is goed genoeg om hoge ogen te gooien.

Eurovision Song Contest:

grap zal vast wel ergens al gemaakt zijn
  FOK!fossiel maandag 8 februari 2010 @ 13:13:57 #17
8443 cptmarco
it's captain...
pi_77765747
ik ga bij deze even gek doen: ik voorspel dat wij de finale gaan halen met dit nummer...
-edit- sterker nog we komen in de top 10...
  maandag 8 februari 2010 @ 13:15:24 #18
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77765790
Boh gek!
Hoogachtend,
Erik.
pi_77766081
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:13 schreef cptmarco het volgende:
ik ga bij deze even gek doen: ik voorspel dat wij de finale gaan halen met dit nummer...
-edit- sterker nog we komen in de top 10...
  maandag 8 februari 2010 @ 17:49:10 #20
16874 creno
born this way
pi_77776022
Waarom deze inzending gaat scoren:

Rusland had een instrument in de hoofdrol bij het nummer in 2008, Noorwegen ook in 2009, als het draaiorgel een hoofdrol krijgt bij de act, dan gaat dit nummer scoren.

En bovendien heeft de nederlandse kijker zich er niet mee kunnen bemoeien, want dat bleek niet goed te werken (denk aan de toppers, glennis grace, treble). De afgelopen jaren werd een typisch songfestival-nummer gestuurd, maar dat werkt niet, is gebleken. Dit is origineel en hollands en zou dus wel kunnen werken.

[ Bericht 43% gewijzigd door creno op 08-02-2010 18:10:28 ]
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_77776785
Geen flikkers of kleurlingen er meer bij levert sowieso al meer punten op maar het wordt pas serieus als Sieneke de adviezen van Tatjana opvolgt en zich hoerig kleedt en blondeert tijdens de halve finale.
Wie dit leest is gek
  maandag 8 februari 2010 @ 18:15:00 #22
16874 creno
born this way
pi_77776908
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen flikkers of kleurlingen er meer bij levert sowieso al meer punten op maar het wordt pas serieus als Sieneke de adviezen van Tatjana opvolgt en zich hoerig kleedt en blondeert tijdens de halve finale.
en de wimpers van Marlous leent.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
pi_77783663
-Als Sieneke zich goed laat adviseren qua styling en ze er een niet al te achterlijke podiumact van maken kon het nog wel eens meevallen.
* lezzer blijft positief denken.

Ik denk echt dat Shine vernaaid werd door de uiteindelijke act.
pi_77785085
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef lezzer het volgende:
-Als Sieneke zich goed laat adviseren qua styling en ze er een niet al te achterlijke podiumact van maken kon het nog wel eens meevallen.
* lezzer blijft positief denken.

Ik denk echt dat Shine vernaaid werd door de uiteindelijke act.
Hmmm, positief? Positief is het als dit laatste wordt. Dan halen ze het niet in hun hoofd om nog eens zoiets te doen. Zouden ze sowieso niet moeten doen ongeacht het resultaat, maar je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen...
pi_77785502
Ik heb het liedje net weer een paar keer gedraaid, en ik vind het gewoon echt een heel leuk nummer
pi_77785963
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:05 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Hmmm, positief? Positief is het als dit laatste wordt. Dan halen ze het niet in hun hoofd om nog eens zoiets te doen. Zouden ze sowieso niet moeten doen ongeacht het resultaat, maar je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen...
En waarom ben je er zo zeker van dat dit gaat falen?
Shine werd ook compleet afgezeken van te voren, en wij waren toch allemaal overtuigd dat het wat kon worden.

Er is de afgelopen jaren van alles geprobeerd, van serieus, tot arabisch, tot vrolijk, en het is allemaal niet gelukt. Het is nou ook niet zo dat we de afgelopen jaren 5e rangs artiesten gestuurd hebben. Toch heeft dat allemaal bar weinig opgeleverd.
Een keer over een andere boeg, "waarom niet" denk ik dan.
pi_77786115
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef lezzer het volgende:

[..]

Shine werd ook compleet afgezeken van te voren, en wij waren toch allemaal overtuigd dat het wat kon worden.

Er is de afgelopen jaren van alles geprobeerd, van serieus, tot arabisch, tot vrolijk, en het is allemaal niet gelukt. Het is nou ook niet zo dat we de afgelopen jaren 5e rangs artiesten gestuurd hebben. Toch heeft dat allemaal bar weinig opgeleverd.
en dat bleek achteraf terecht, we hadden maar van twee landen punten gekregen.
Sorry, maar met dit gedrocht gaan we echt een pleefiguur slaan. Leuk liedje voor het Tros muziekfeest en that's it...
Juin uit Eigen Tuin!
pi_77786340
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Sorry, maar met dit gedrocht gaan we echt een pleefiguur slaan. Leuk liedje voor het Tros muziekfeest en that's it...
Ik wil alleen maar zeggen, dat we elke keer van alles van te voren vinden, en dat het eigenlijk nog nooit uitgekomen is... Tenminste, niet in de afgelopen 25 jaar dat ik me herinner.
pi_77786729
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:29 schreef lezzer het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen, dat we elke keer van alles van te voren vinden, en dat het eigenlijk nog nooit uitgekomen is... Tenminste, niet in de afgelopen 25 jaar dat ik me herinner.
Ik vond het vorig jaar poep en dat vond de jury ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77786936
Vorige jaar was de viool het geheime wapen van Noorwegen, en dit jaar hebben we hij het draaiorgel als geheim wapen. Daarom was Sieneke ook de enige die serieus kan scoren in Noorwegen.

Zo'n groepje als Loekz wordt zo vergeten na een Oostblokse drumband, maar dat meisje en het draaiorgel...dat blijft hangen
  maandag 8 februari 2010 @ 21:54:31 #31
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77787598
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Je reageert te emotioneel, laat je smaak eens varen en kijk naar het lied zelf.
Met slecht voetbal zijn al meer landen wereldkampioen geworden.
  maandag 8 februari 2010 @ 21:55:25 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77787639
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond het vorig jaar poep en dat vond de jury ook.
Shine was geweldig. Dit "lied" is drama.

Zoals ik al in een ander topic heb geschreven, het kan nog wel wat worden als oa. ook de blokfluit en de trekharmonica een plaatsje krijgen in het arrangement en als het één en ander wordt omkleed met klederdracht, kaas, molens, tulpen, haring, drop, wiet en vlaggetjes.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77787888
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Shine was geweldig.
De versie die ze op het Nationaal Songfestival zongen, met dat John Marks sausje was het bagger
pi_77787916
Sleep gewoon een Amsterdammer met een draaiorgel het podium op, eventueel gesteund door een wietrokende hippie en het wordt nog wel wat
  maandag 8 februari 2010 @ 22:04:47 #35
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77788024
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Shine was geweldig. Dit "lied" is drama.

Zoals ik al in een ander topic heb geschreven, het kan nog wel wat worden als oa. ook de blokfluit en de trekharmonica een plaatsje krijgen in het arrangement en als het één en ander wordt omkleed met klederdracht, kaas, molens, tulpen, haring, drop, wiet en vlaggetjes.

En onze export-trots XTC uitdelen aan het publiek...
  maandag 8 februari 2010 @ 22:08:53 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77788196
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:01 schreef Urquhart het volgende:

[..]

De versie die ze op het Nationaal Songfestival zongen, met dat John Marks sausje was het bagger
Ik zei dan ook was. De uiteindelijke versie was ruk. Maar dat maakt niet uit: de van gelukzaligheid compleet van de wereld zijnde Gordon maakte alles goed
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77788421
is dat wijf 17? en ze ziet er helemaal niet goed uit.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:14:19 #38
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77788473
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef Salinero het volgende:
Nee, jouw berijdster is een playmate
pi_77788729
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zei dan ook was. De uiteindelijke versie was ruk. Maar dat maakt niet uit: de van gelukzaligheid compleet van de wereld zijnde Gordon maakte alles goed
Dat is waar, Gordon was echt een held op die avond
pi_77789979
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef Salinero het volgende:
Kijk maar uit.
Ze komt uit een beruchte kampersfamilie in Nijmegen en haar opa zit nog vast omdat hij iemand omgelegd heeft.
Wie dit leest is gek
  maandag 8 februari 2010 @ 22:49:20 #41
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77790321
Vader Abraham wist het Smurfenlied de hele wereld aan te smeren, daarom.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_77796401
De enigste reden waarom Shalalie toch nog kan gaan scoren is dat het nu al heel omstreden is (ook op de Europese weblogs) en er veel over gepraat wordt. Misschien gunt men ons toch nog een plaats in de finale hiervoor (werkte ook met Verduce, die slettebak van Ukraine vorig jaar en vele anderen die met een lachwekkende act op het ESC-podium zijn verschenen in het verleden).

En de reden dat wij Nederlanders het liedje beginnen te waarderen omdat het 'toch wel echt in je kop blijft hangen' is dat wij verpest zijn door Jan Smit, Frans Bauer en Marianne Weber. We zijn gehersenspoeld in de loop der jaren...
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:13:09 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_77798821
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef Sachertorte het volgende:
En dan vergeet je het kleine café nog
pi_77800456
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef Nieuwschierig het volgende:

Oh ja hoera Ons Oostblok-playboy-hoertje-Tatjana, met d'r pruik op d'r bakkes
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:11:39 #45
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_77800521
here god, wat een nummer, hiermee zouden we nog niet winnen als er een festival zou zijn voor jostibands
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_77808320
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ja hoera Ons Oostblok-playboy-hoertje-Tatjana, met d'r pruik op d'r bakkes
En om de 5 zinnen zegt: Jullie weten wel dat ik uit Kroatië kom....
pi_77808913
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En om de 5 zinnen zegt: Jullie weten wel dat ik uit Kroatië kom....
Komt zij uit Kroatië????
pi_77809726
quote:
I agree with Luke and Heine. This song was all day in my head and I couldn't help feeling to dance to it lolol It is so simple, so easy-going, so old fashioned that it hurts.
I think the dutch broadcaster was, despite what many people think, very wise: they knew they will drive all Europe crazy, during 3 months, with "Ik ben verliefd" so that in May everyone is kinda hypnotized and will vote for Netherlands
pi_77809800
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:18 schreef Mestras het volgende:

[..]
quote:
From Finland and I actually like this a lot
Er is hoop
pi_77810736
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef blonchi het volgende:

[..]

Nee, jouw berijdster is een playmate
pi_77810807
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef lezzer het volgende:

[..]

Er is inderdaad de afgelopen jaren van alles geprobeerd, behalve het sturen van een goed liedje.
Misschien is dat eens een optie.....
  FOK!fossiel dinsdag 9 februari 2010 @ 15:46:13 #52
8443 cptmarco
it's captain...
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:55:21 #53
16874 creno
born this way
pi_77811210
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:18 schreef Mestras het volgende:

[..]
waar vind je die buitenlandse reacties ?
pi_77812335
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:55 schreef creno het volgende:

[..]

waar vind je die buitenlandse reacties ?
http://pierrekartnerfans.com/forums

There's a frood who really knows where his towel is.
  woensdag 10 februari 2010 @ 01:36:28 #55
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77833775
quote:
Ik durf niet op die link te klikken
pi_77835671
stiekem.. vind ik het toch een grappig nummer
pi_77838345
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:44 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Er is inderdaad de afgelopen jaren van alles geprobeerd, behalve het sturen van een goed liedje.
Misschien is dat eens een optie.....
Daar ben ik het mee eens... de liedjes van Edsilia, Glennis en Hind waren het net niet...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_77838875
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens... de liedjes van Edsilia, Glennis en Hind waren het net niet...
nee, clickclack was een goed nummer wil je zeggen?
daar wonnen 'we' ook mee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77839277
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:15 schreef x_nienkex het volgende:

[..]

nee, clickclack was een goed nummer wil je zeggen?
daar wonnen 'we' ook mee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
clickclack was een heel slim liedje verwerkt in een pakkende act, daar schort het bij de volwassen inzendingen echt vaak aan....

Glennis had een erg Amerikaans aandoende ballad met veel theatatrale gebaartjes en het publiek koos op de beslissende avond voor een andere puurdere ballad, namelijk die van Israel. (neemt niet weg dat ze het wel verdiende om door te gaan)

Edsilia had een toch wel 13-in-een-dozijn uptempoliedje met een act die eigenlijk compleet los stond van het liedje zelf... ik kan me nog een flikflakkende danser voor de geest halen die echt totaal niet op zijn plaats was... en Hind had behalve twee dansers ook niet speciaals in petto en werd volledig ondergesneeuwd door Armenie met een identiek liedje vlak voor haar....
pi_77839471
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

door Armenie met een identiek liedje vlak voor haar....
Van dat probleem hebben we dit jaar geen last
pi_77840576
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:37 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Van dat probleem hebben we dit jaar geen last
Da's waar... en daarom zeg ik... als we het echt 100% op de folklore gooien... dan zie ik het nog wel goed komen!
  FOK!fossiel woensdag 10 februari 2010 @ 12:22:41 #62
8443 cptmarco
it's captain...
pi_77841043
het zou verrassend zijn als Turkmenistan ook de plaatselijk vader Abraham gevraagd heeft om een deuntje te componeren...
pi_77841134
Het zou best weleens kunnen scoren omdat het simpel is. Voor simpelen, door simpelen. Dat is een trend. Volks en simpel. Het is de tijd van terug naar kneuterig en klein, niet de tijd van "pak maar uit met Glitter and Glamour".
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:07:58 #64
139770 Miasan
Roemer has it
pi_77842369

In dit compilatiefilmpje van de eerste 8 inzendingen steekt ons liedje er wel uit. Het is heel wat anders dan de andere inzendingen. Nu maar hopen dat dat iets positiefs is.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_77842489
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:07 schreef Miasan het volgende:

In dit compilatiefilmpje van de eerste 8 inzendingen steekt ons liedje er wel uit. Het is heel wat anders dan de andere inzendingen. Nu maar hopen dat dat iets positiefs is.
Denemarken springt er uit, zeker een kanshebber. De rest vind ik niet echt bijzonder.

Sieneke valt inderdaad wel op door met een totaal ander soort liedje te komen, dus we vallen sowieso op.
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:08:20 #66
16874 creno
born this way
pi_77866897
Haar schoenen:
pi_77867005
Die schoenen!

(Helaas valt Sieneke met zulk soort schoenen vast en zeker van het podium af en kan ze haar twee-stapjes-rechts-twee-stapjes-links-met-handjes niet doen! )
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:20:30 #68
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_77873390
het is een echt oer hollands nummer, landen laten de laatste jaren steeds meer van hun eigen cultuur zien
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_77873471
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Kijk maar uit.
Ze komt uit een beruchte kampersfamilie in Nijmegen en haar opa zit nog vast omdat hij iemand omgelegd heeft.
Ja zo ziet ze er ook wel uit. En die naam Sieneke voorspelt ook niet veel goeds .
pi_78128138
Shalalie Shala *kick*
pi_78138137
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef creno het volgende:
Haar schoenen: [ afbeelding ]
Ja, die móet ze gewoon aan!
Geniaal
Screw them.
We're going home.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 februari 2010 @ 16:12:31 #72
163650 Greys
pi_78142675
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:07 schreef Miasan het volgende:

Het is best 'apart' om Shalalie zo in die echte compilatie te horen tussen de andere nummers

Denmark
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:44:04 #73
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78155787
Finland
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_78161200
Finland klinkt wel leuk. Wel grappig dat in de comment sectie van dat filmpje de Nederlanders vooral hun eigen song afkraken terwijl andere mensen hun eigen land juist bovenaan zetten...typisch NL
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:27:58 #75
16874 creno
born this way
pi_78165349
nog een reden waarom onze inzending gaat scoren: Sieneke staat morgen op 1 in de top100 ! De Toppers is dat niet gelukt !
  zaterdag 20 februari 2010 @ 12:22:41 #76
16874 creno
born this way
pi_78224873
Gewoon op deze poll nederland (12 points ) bovenaan zetten: http://www.kolumbus.fi/jarpen/
pi_78830757
In het engels....
....laat maar weer
- Hey! Listen!
pi_78865230
Ik werk in spanje en deze mensen vinden het een geweldig liedje. Daarom denk ik dat ze best hoog gaat eindigen.
pi_78882191
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is best 'apart' om Shalalie zo in die echte compilatie te horen tussen de andere nummers

Denmark
Valt me inderdaad behoorlijk mee. Op zichzelf staand vind ik het vreselijk, maar zo in deze compilatie gaat het best wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  FOK!fossiel maandag 8 maart 2010 @ 19:01:18 #80
8443 cptmarco
it's captain...
pi_78901089
quote:
inderdaad allemaal erg verschillende soorten liedjes...
het is in ieder geval wel het meest vrolijke deuntje van deze acht...
pi_78921566
In kroegen doet hij het best goed moet ik zeggen
pi_78940389
Beetje sexy aankleden die Sieneke, draaiorgels er achter (met wel een stel knappe draaiorgelmeisjes) en winnen maar.
Scoop! De nieuwe jurk van Sieneke.

of

pi_78940408
Zie je nou wel dat het liedje lekker in de oren ligt!
pi_78949717
Jij durft de woorden "SEXY" en "SIENEKE" in 1 zin te gebruiken?
pi_78950343
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:06 schreef Bartjebart het volgende:
Jij durft de woorden "SEXY" en "SIENEKE" in 1 zin te gebruiken?
Ik durf nog wel een stapje verder te gaan door mijn naam en sexy in een zin te gebruiken. Dirkh
Kut, mislukt.
Maar serieus, ze heeft best een leuke kop. Ze heeft een oudbollig kapsel en zal ff een kilo of 10 kwijt moeten raken, samen met wat babyvet en ik zou het er op kunnen, dus ja. Ik durf dat.
  FOK!fossiel dinsdag 9 maart 2010 @ 22:21:56 #86
8443 cptmarco
it's captain...
pi_78950696
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ik durf nog wel een stapje verder te gaan door mijn naam en sexy in een zin te gebruiken. Dirkh
Kut, mislukt.
Maar serieus, ze heeft best een leuke kop. Ze heeft een oudbollig kapsel en zal ff een kilo of 10 kwijt moeten raken, samen met wat babyvet en ik zou het er op kunnen, dus ja. Ik durf dat.
Nja das wel een hele gedaante verwisseling voor haar dan... Geloof dat die kans erg klein is. Ook omdat het niet past binnen het Nederlandstalige genrebeeld dat er gewekt is.
pi_78950767
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja das wel een hele gedaante verwisseling voor haar dan... Geloof dat die kans erg klein is. Ook omdat het niet past binnen het Nederlandstalige genrebeeld dat er gewekt is.
Wie weet, ik wacht het af. Er liggen kansen genoeg.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 maart 2010 @ 22:28:25 #89
163650 Greys
pi_78950928
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]

heeft ook wel iets...
Die is leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:32:06 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_78951130
Als ze nou de mosselman versie stuurde, die zou wel inslaan als een bom

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 maart 2010 @ 22:44:48 #91
163650 Greys
pi_78951866
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef speknek het volgende:
Als ze nou de mosselman versie stuurde, die zou wel inslaan als een bom

Die zouden voor joker staan in zo'n sekseh jurkje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:48:28 #92
293072 spermanent
Oplossingen zijn altijd simpel
pi_78952058
wow wat een hels TYFUS nummer.

Als dit nummer ook maar 1 punt krijgt dan mogen van mij de atoombommen komen.
pi_78952307
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:48 schreef spermanent het volgende:
wow wat een hels TYFUS nummer.

Als dit nummer ook maar 1 punt krijgt dan mogen van mij de atoombommen komen.
PM je adres maar ff, want dit liedje gaat zeker 1 punt krijgen.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:49:31 #94
16874 creno
born this way
pi_78954752
Wel meer als 1 punt, hiermee gaan we in de finale komen, er zijn teveel ballads.
Sieneke gaat jammer genoeg geen delftsblauw jurkje aantrekken, zei ze in een interview, ze trekt iets aan waarin ze zich lekker voelt.
(hakken draagt ze wel graag, dus ik hoop nog steeds op klomphakken).
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 maart 2010 @ 14:27:35 #95
862 Arcee
Look closer
pi_78971359

Dat eerste liedje, van Finland, klinkt ook best leuk.

De rest niet beluisterd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:08:17 #96
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_79031206
het liedje heeft een hoog OMGWTF -gehalte en maakt zodoende een mooie kans op de finale !
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_79105365
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:19 schreef blonchi het volgende:
*
That's the spirit! Tjakaaaa

Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 15 maart 2010 @ 18:02:11 #98
16874 creno
born this way
pi_79177595
Omdat de andere inzendingen (van wat nu bekend is, en dat zijn er al heel wat, nog 4 of 5 niet) dit jaar erg zwak zijn !
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 maart 2010 @ 18:33:13 #99
163650 Greys
pi_79178604
Omdat Sieneke
Omdat draaiorgels
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79262792
Op Betfair kun je sinds een paar dagen inzetten voor kwalificatie voor de finale. Voor Nederland krijg je nu al 3,5 keer je inzet terug. Met afstand de hoogste van allemaal
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_79312154
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 maart 2010 @ 00:35:03 #102
862 Arcee
Look closer
pi_79361303

Op Unibet geloven ze niet in Sieneke.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 13:13:35 #103
16874 creno
born this way
pi_79370292
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:35 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

wel in azerbeidjan ? Vreselijk oninteressant nummer.
pi_79397332
Hahaha een goede reden waarom Sieneke wél hoog gaat scoren?
Eehmm misschien omdat de andere landen denken dat dit een verregaande vorm van zelfspot is? Ik hoop dan ook dat ze klompen en kaas mee het podium op neemt. En de molens en tulpen natuurlijk....
pi_79398234
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:09 schreef Marlalala het volgende:
Hahaha een goede reden waarom Sieneke wél hoog gaat scoren?
Eehmm misschien omdat de andere landen denken dat dit een verregaande vorm van zelfspot is? Ik hoop dan ook dat ze klompen en kaas mee het podium op neemt. En de molens en tulpen natuurlijk....

Victor & Rolf klompen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 maart 2010 @ 11:20:31 #106
163650 Greys
pi_79398403
Stond Glennis destijds niet heel hoog in dat soort lijsten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79401289
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Victor & Rolf klompen [ afbeelding ]
dat icoontje
pi_79404032
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:49 schreef Marlalala het volgende:

[..]

dat icoontje

Zie je hem nu pas voor het eerst? Oh dan kom je hier zeker nog niet zo vaak Mini-orgel
pi_79405243
Haha nee dit topic heb ik vandaag pas ontdekt!
Maar geweldig icoontje!
  zondag 21 maart 2010 @ 14:49:31 #110
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_79405335
Hoi Marlalalalie Marlalala !
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 21 maart 2010 @ 14:50:11 #111
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_79405354
Oh dit is niet de slowchat .

STOPPEN MET SLOWCHAT! .
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 maart 2010 @ 14:56:31 #112
163650 Greys
pi_79405568
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dit is niet de slowchat .

STOPPEN MET SLOWCHAT! .
Ja kap daar nou eens mee joh!

[SC # 74] - Waar we allemaal fris en fruitig zijn!
Marlalala, daar kan je je melden!
Met vlag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 maart 2010 @ 15:11:42 #113
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_79406080
godvermiljaardedjuuu, heb de nederlanse inzending dit weekend nog 2 keer bekeken, en dat geshalalie blijft maar door m'n hoofd spoken
ben al blij dat ik niet op NL kan stemmen (andere HF) , anders zou ik nog durven 12 geven
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_79406982
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi Marlalalalie Marlalala !
Ohh damn! Ik had moeten gaan!!
pi_79436795
Ik ben er nu onderhand wel van overtuigd dat we het een stuk beter gaan doen dan ik op voorhand dacht... andere landen kiezen massaal voor ballads... het liedje van Sieneke is tekstueel om te janken maar de melodie in combi met de draaiorgels blijft ongetwijfeld hangen... ik zie het nog wel gebeuren dat we ons plaatsen....
pi_79448015
quote:
Op maandag 22 maart 2010 07:48 schreef TheVulture het volgende:
het liedje van Sieneke is tekstueel om te janken

Weten zij veel waar wij over zingen
Ik hoop zó dat we ons plaatsen. Het moet, het moet, het moet
pi_79458978
Ik heb wel ineens zin in mokkaijs

*Heeft het mokka-ijs topic gevonden*

[ Bericht 36% gewijzigd door Marlalala op 22-03-2010 19:33:15 ]
pi_79459904
Tekstueel gezien idd: schande! Maar goed blijft wel hangen. Op songfestival.nl staat trouwens de definitieve versie.....niet dat er superveel veranderd is
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_79472597
Ben wel benieuwd langzaam eerlijk gezegd, eerst sturen we aan chronisch overgewicht lijdende queers naar het Eurovisie, dus veel slechter kan het niet worden.
In de Engelstalige-Pers worden we simpelweg afgemaakt, omdat die overal een popversie van verwachten, en als het niet in het Engels is dan is het voor hun sowieso slecht.

Dit kan wel degelijk verassend zijn omdat het Oostblok ook jarenlang van dit soort gezeik instuurt.
Het orgel erachteraan, ik zie een Zigeuner in de straten van Boekarest al staan, met z'n schooiende aapje.
Het zou me kortom niet verbazen als we het goed gaan doen. Winnen is misschien te veel gevraagd maar je weet maar nooit, Nederland maakt toch slechte pop, waarom dat dan blijven insturen.
pi_79472653
We krijgen van Belgie toch wel wat puntjes. En inderdaad, misschien is de tekst niet ieders favoriet, maar er is toch maar een land dat dat verstaat en die geven ons sowieso punten en wij hen ook.
pi_79473226
En vanwege het grote Schlagergehalte van ons lied geeft Duitsland ons vast ook veel punten
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:32:43 #122
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_79492941
Ruim 250 jaar geleden componeerde Bach de Matthaus-passion. Zo'n 30 jaar geleden verblijdde Pink Floyd ons met het legendarische album The Wall. Zet daar 'Shalalie shalalie, ik ben verliefd' van Sieneke tegenover en je weet dat het met de muziek bergafwaarts gaat.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_79994900
Optreden Sieneke wordt komisch

Uitgegeven: 6 april 2010 09:29
Laatst gewijzigd: 6 april 2010 09:29

AMSTERDAM -

De act die Sieneke namens ons land aan het voorbereiden is voor het Eurovisie Songfestival krijgt een grappige toevoeging. Houten mannetjes op een draaiorgel zullen tot leven komen en gaan dansen met zangeres Sieneke, schrijft De Telegraaf dinsdag.

Liedjesschrijver Pierre Kartner licht de komische noot toe. "De orgelmannetjes beginnen klein en gaan leven. Ze komen van het pierement af en gaan met Sieneke meedansen. Het wordt heel bijzonder. Geen gespring van de Balkan. Heel artistiek", legt een trotse Kartner uit.

Draaiorgels
Sieneke vertelde eerder misschien wel vijf draaiorgels mee te nemen naar het evenement in Oslo. Daar vinden op 25 en 27 mei de halve finales van het Songfestival plaats. De finale zelf is op zaterdag 29 mei.

© Novum
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:58:02 #124
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_79994947
Nou dat klinkt al goed .
Hoogachtend,
Erik.
pi_79997034
Net gelezen... wat een briljant idee

Dit gaat scoren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 april 2010 @ 11:44:25 #126
163650 Greys
pi_79998351
Ik wacht nog even met jubelen tot dit bevestigd is.
Want meneer Kartner riep in eerste instantie ook dat Tiësto aan zijn Shalalie ging sleutelen
Maar het klinkt leuk idd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:18:08 #127
16874 creno
born this way
pi_79999866
geweldig !
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:13:12 #128
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_80001735
Het is zo'n vreselijk kut nummer dat het wel hoog MOET eindigen..
doei
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:24:38 #129
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_80002120
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dat klinkt al goed .
Dan klinkt er in ieder geval iets goed v.w.b. de Nederlandse bijdrage aan het ESF...
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:18:04 #130
283677 Vanderkumschot
Adonis Fotsis
pi_80012901
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:32 schreef Falco het volgende:
Ruim 250 jaar geleden componeerde Bach de Matthaus-passion. Zo'n 30 jaar geleden verblijdde Pink Floyd ons met het legendarische album The Wall. Zet daar 'Shalalie shalalie, ik ben verliefd' van Sieneke tegenover en je weet dat het met de muziek bergafwaarts gaat.
Psst...Dit topic gaat over het Songfestival. Niet over wereldmuziek.

Een beetje aambeelden met tapirs vergelijken, dit...
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:22:26 #131
16874 creno
born this way
pi_80025951
In het interview met Carlo en Irene in Live4you zei Sieneke dat ze in gesprek is met verschillende ontwerpers, laten we hopen op Victor & Rolf en hun klomphakken
pi_80036260
Klinkt goed
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 april 2010 @ 15:06:43 #133
163650 Greys
pi_80044354
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:35 schreef Arcee het volgende:
Dáárom gaat onze inzending toch scoren!

Want wanneer we in de bovenste regionen stonden van deze lijst werd het nooit wat.
Dan moet het nu maar eens andersom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 april 2010 @ 15:10:12 #134
862 Arcee
Look closer
pi_80044466
Oh jee, ze is gestegen:

150,0 Nederland
150,0 Slovenië
200,0 Macedonië

pi_80044921
Hierom gaan wij niet scoren: Als ik dit hier lees
  woensdag 7 april 2010 @ 15:43:55 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_80045693
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:22 schreef Scrat_ched het volgende:
Hierom gaan wij niet scoren: Als ik dit hier lees
Die Mosselman versie is echt zoveel beter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_80099339
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:10 schreef Arcee het volgende:
Oh jee, ze is gestegen:

150,0 Nederland
150,0 Slovenië
200,0 Macedonië

Ja, het gaat nog een heel gevecht worden om in die halve finale achter Slovenie onderaan te eindigen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 12 april 2010 @ 22:59:43 #138
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_80246883
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Dáárom gaat onze inzending toch scoren!

Want wanneer we in de bovenste regionen stonden van deze lijst werd het nooit wat.
Dan moet het nu maar eens andersom.
Dit lied gaat scoren vanwege de genoemde redenen van TS.
Op eigen 'kracht' dus.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 april 2010 @ 15:36:26 #139
862 Arcee
Look closer
pi_80420785
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:10 schreef Arcee het volgende:
Oh jee, ze is gestegen:

150,0 Nederland
150,0 Slovenië
200,0 Macedonië

Ze is nog verder gestegen:

100,0 Nederland
125,0 Portugal
150,0 Polen
150,0 Slovenië
200,0 Macedonië

Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 april 2010 @ 19:58:41 #140
163650 Greys
pi_80427481
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:36 schreef Arcee het volgende:

[..]

100,0 Nederland
125,0 Portugal
150,0 Polen
150,0 Slovenië
200,0 Macedonië

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 mei 2010 @ 12:58:18 #141
862 Arcee
Look closer
pi_81826987
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:36 schreef Arcee het volgende:

100,0 Nederland
125,0 Portugal
150,0 Polen
150,0 Slovenië
200,0 Macedonië

En weer verder gestegen:

080,0 Nederland
100,0 Bulgarije
125,0 Portugal
150,0 Polen
150,0 Slovenië
200,0 Macedonië

pi_81827224
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:58 schreef Arcee het volgende:

[..]

En weer verder gestegen:

080,0 Nederland
100,0 Bulgarije
125,0 Portugal
150,0 Polen
150,0 Slovenië
200,0 Macedonië

Is dat voor de laatste plaats?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 mei 2010 @ 13:07:40 #143
862 Arcee
Look closer
pi_81827296
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Is dat voor de laatste plaats?
Nee, dat zijn de laatsten voor de eerste plaats.
  maandag 24 mei 2010 @ 14:49:17 #144
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_81830827
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef Sachertorte het volgende:
Dat dus
Wheter you like it or not, als je dat nummer 1 keer hebt gehoord dan zit t 3 dagen in je hoofd, die hook van P.K. is geniaal, nu nog een leuk showtje erom en klaar, ik geloof werkelijk dat we voor t eerst in jaaaaren een kans hebben, kijk naar de eerdere Eurovisie inzendingen die wonnen -> ding-a-dong...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_81831986
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:58 schreef Arcee het volgende:

[..]

En weer verder gestegen:

080,0 Nederland
100,0 Bulgarije
125,0 Portugal
150,0 Polen
150,0 Slovenië
200,0 Macedonië

Dat ligt puur aan chauvinistische Nederlanders die bij unibet tegen beter weten in toch op Sieneke stemmen. Op Betfair krijg je nog ruim 500 keer je inzet, daar hecht ik dan toch meer waarde aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')