Als ik kom hoef je niet met mij te carpoolen hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij ben je best uit te houden. Kijk, als ik nou met Dirk moest carpoolen....
Jij mag altijd blijven slapen. Ik heb liever dat je slaapt.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:46 schreef Ml-etje het volgende:
Dirkh nu mag ik zeker niet blijven slapen.
Poedels-zequote:Op zondag 21 maart 2010 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik ga ook maar fris en fruitig worden...laterzzz
Gewoon meenemenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet ook nog fris en fruitig worden.![]()
Gaat lastig als er een kattebeen op je arm ligt en de rest van de kat op schoot. Typen met hindernissen ook.
Ik doelde er meer op dat mijn Mr net jouw tekst lasquote:Op zondag 21 maart 2010 12:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij mag altijd blijven slapen. Ik heb liever dat je slaapt.
Oh oh, hallo Mr.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat mijn Mr net jouw tekst las
Dan is poes niet meerquote:
quote:
Je bent ze wel meteen kwijt danquote:Op zondag 21 maart 2010 12:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is poes niet meermaar
.
Is ook dubbel werk, ze is zichzelf al aan het poetsen.
Ook al fris en fruitig?quote:
Ja ze was zelf iets vroeger, dus ik stond nog de auto te parkeren op Schiphol en toen belde ze al. Even langs haar huis gereden om de bagage te droppen, toen ff langs AH voor wat lekkers, en nu alweer ff (sinds 11u ofzo) bij mijquote:Op zondag 21 maart 2010 12:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Heb je d'r weer terug het land in gekregen?
Ahhh... zellie.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze was zelf iets vroeger, dus ik stond nog de auto te parkeren op Schiphol en toen belde ze al. Even langs haar huis gereden om de bagage te droppen, toen ff langs AH voor wat lekkers, en nu alweer ff (sinds 11u ofzo) bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |