quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat komt er bij reportage vanavond, heb eigenlijk nog (behoorlijk) wat huiswerk
Vind er ook weinig aan moet ik zeggen, vanavond er dus weer niet bij, de moeite niet meer waard.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer komen Peter R of Alberto weer eens met een programma, 'das je goed recht' is wel het minste programma wat tot nu toe op de zondagavond was
Interestingquote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrouw met misvormde kop
Hee! Ik krijg ineens een idee voor een usericon voor jouquote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wegwezen uit dit topic dan!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Salatrel het volgende:
ik ga zo nog even een powernap doenvanavond superbowl kijken
Alsof iemand naar de meeting durfde te gaanquote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Interesting
Vandaag zou eigenlijk de speeting zijn, maja heb zojuist de laatste familie de deur uit gekicked. Ik was vrijdag jarig![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hee! Ik krijg ineens een idee voor een usericon voor jou
Is die vandaag?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Interesting
Vandaag zou eigenlijk de speeting zijn, maja heb zojuist de laatste familie de deur uit gekicked. Ik was vrijdag jarig![]()
23:50 op bbc1 of ESPN als je dat hebtquote:Op zondag 7 februari 2010 20:03 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Is die vandaag?
Ik ga proberen te kijken!
chattenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga wel kijken, maar niet chatten. Veel plezier
23 denk ikquote:Op zondag 7 februari 2010 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En hoe oud ben je geworden?
Welke zender stuurt 'm uit?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Salatrel het volgende:
Verdorie.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
23:50 op bbc1 of ESPN als je dat hebt
23 Inderdaadquote:Op zondag 7 februari 2010 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En hoe oud ben je geworden?
Wat is dat voor tijdquote:Op zondag 7 februari 2010 20:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
23 Inderdaad
Superbowl om 23.50u? Misschien ga ik dat kijken en dan vanaf 22.30u nog even huiswerk doen
Makkelijk te doen hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 20:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wat is dat voor tijdDat je dat kan!
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:08 schreef TheKC het volgende:
Wanneer zijn de Ferrari's weer in Wegmisbruikers?
ik heb ze nog ergens op vhs als je intresse hebtquote:Op zondag 7 februari 2010 20:08 schreef TheKC het volgende:
Wanneer zijn de Ferrari's weer in Wegmisbruikers?
Zou je die kunnen faxen? b.v.d.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb ze nog ergens op vhs als je intresse hebt
Niet echt neequote:Op zondag 7 februari 2010 20:09 schreef 9611Niels het volgende:
Nee, hij is het toch net niet denk ik
Houwen johquote:Op zondag 7 februari 2010 20:09 schreef 9611Niels het volgende:
Nee, hij is het toch net niet denk ik
American Football, hét evenement in Amerikaquote:Op zondag 7 februari 2010 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is superbowl eigenlijk
En niels, je plaatje
Die aflevering heb ik dus echt meerdere keren zitten kijken, wat een wijfquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is superbowl eigenlijk
En waarom is dat de moeite waard om te kijken ..?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
American Football, hét evenement in Amerika
Geweldig ja, die lokroep van d'rquote:Op zondag 7 februari 2010 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik dus echt meerdere keren zitten kijken, wat een wijf
Ik was echt doodsbang voor haar hequote:Op zondag 7 februari 2010 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik dus echt meerdere keren zitten kijken, wat een wijf
Sfeer, spanning, sport, reclamesquote:Op zondag 7 februari 2010 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En waarom is dat de moeite waard om te kijken ..?
Was dat ook niet met het justin timberlake incident?
klopt.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En waarom is dat de moeite waard om te kijken ..?
Was dat ook niet met het justin timberlake incident?
DIE IS OOK VOOR THOMAAAAAAASquote:Op zondag 7 februari 2010 20:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Geweldig ja, die lokroep van d'r
HIER HIER HIER DAAR HEB JE HEM HIER HIER HIER
En ze rookt ook nog een shagquote:Op zondag 7 februari 2010 20:12 schreef Ensaf het volgende:
Nu ligt mijn standaard bij meisjes niet al te hoog stel ik mij zo voor.
Maar die Sharita...
Zij doet SPW.
Doet me vooroordelen over SPW bevestigen.
Is dat zo? Wat een stomme naamquote:Op zondag 7 februari 2010 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DIE IS OOK VOOR THOMAAAAAAAS
Vraag me af of ze zijn échte naam wel weet, chiel ottink ofzo
Gitaren smashenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klopt.
weinig kans op herhaling. dit keer doet the Who de halftime show
The Whoquote:Op zondag 7 februari 2010 20:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klopt.
weinig kans op herhaling. dit keer doet the Who de halftime show
Thomas berge klinkt al wat vloeiender inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |