quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat komt er bij reportage vanavond, heb eigenlijk nog (behoorlijk) wat huiswerk
Vind er ook weinig aan moet ik zeggen, vanavond er dus weer niet bij, de moeite niet meer waard.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer komen Peter R of Alberto weer eens met een programma, 'das je goed recht' is wel het minste programma wat tot nu toe op de zondagavond was
Interestingquote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrouw met misvormde kop
Hee! Ik krijg ineens een idee voor een usericon voor jouquote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wegwezen uit dit topic dan!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Salatrel het volgende:
ik ga zo nog even een powernap doenvanavond superbowl kijken
Alsof iemand naar de meeting durfde te gaanquote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Interesting
Vandaag zou eigenlijk de speeting zijn, maja heb zojuist de laatste familie de deur uit gekicked. Ik was vrijdag jarig![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hee! Ik krijg ineens een idee voor een usericon voor jou
Is die vandaag?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Interesting
Vandaag zou eigenlijk de speeting zijn, maja heb zojuist de laatste familie de deur uit gekicked. Ik was vrijdag jarig![]()
23:50 op bbc1 of ESPN als je dat hebtquote:Op zondag 7 februari 2010 20:03 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Is die vandaag?
Ik ga proberen te kijken!
chattenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga wel kijken, maar niet chatten. Veel plezier
23 denk ikquote:Op zondag 7 februari 2010 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En hoe oud ben je geworden?
Welke zender stuurt 'm uit?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef Salatrel het volgende:
Verdorie.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
23:50 op bbc1 of ESPN als je dat hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |