quote:Op zondag 7 februari 2010 15:30 schreef frank07 het volgende:
tvp, met nogmaals de link naar een mogelijke nieuwe justice track, gedraaid op 5februari tijdens Decked Out in Londen.. Wat denken julie?
Vanaf het Disco Disco stuk schijnt het een nieuwe SebastiAn track te zijn::quote:Op zondag 7 februari 2010 15:39 schreef Slickk het volgende:
Klinkt heel erg vet
Maar dat gedeelte met 'disco', dat komt toch uit een bestaand nummer van Justice? Is dit dan een remix met een nieuwe track ofzo?
Lijst is niet te zien voor niet twitteraarsquote:Op zondag 7 februari 2010 15:22 schreef Slickk het volgende:
Om er toch nog een leuke sepo van te maken, hier zijn veel Twitter-accounts van verschillende DJs.
Edit: Inmiddels een list gemaakt: http://twitter.com/#list/Sjoerdromkes/awesome-djs
Vanaf 3 min ongeveer.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:39 schreef Slickk het volgende:
Klinkt heel erg vet
Maar dat gedeelte met 'disco', dat komt toch uit een bestaand nummer van Justice? Is dit dan een remix met een nieuwe track ofzo?
Er staat een fake Daft Punk Twitter account tussenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:22 schreef Slickk het volgende:
TVP![]()
Hier staat trouwens de goede OP, weet niet of jij het nog aan kunt passen maar anders even een modje vragenhttp://wiki.fok.nl/index.php/OP/electronewstyle
Om er toch nog een leuke sepo van te maken, hier zijn veel Twitter-accounts van verschillende DJs.
Edit: Inmiddels een list gemaakt: http://twitter.com/#list/Sjoerdromkes/awesome-djs
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:29 schreef icebliss het volgende:
Had ik zo'n mooi OP-plaatje gemaakt, wordt 'ie niet gebruikt
Ik ben er al achter welke ik bedoel, hij zit in 'Let There Be Lite' van Justice zelf;quote:Op zondag 7 februari 2010 15:55 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Vanaf 3 min ongeveer.
De sample wordt wel vaker gebruikt, hij zat ook in de essential mix van The Twelves ()
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de OP zojuist aangepast![]()
Ben eens benieuwd wat de zomer brengen gaat
quote:![]()
Op zondag 7 februari 2010 16:29 schreef icebliss het volgende:
Had ik zo'n mooie OP-plaatje gemaakt, wordt 'ie toch weer niet gebruikt
Boys Noize, Justice en Zombie Nation onder andere. Ik hoop dat ze in de zomer ook verschillende festivals aandoen.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:33 schreef Slickk het volgende:
Zomer pas Er komt al veel eerder nieuw werkSowieso komt het nieuwe album van Crookers in maart uit en nog een flink aantal andere DJs komen in maart / april met nieuw werk.
Boys Noize ook?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boys Noize, Justice en Zombie Nation onder andere. Ik hoop dat ze in de zomer ook verschillende festivals aandoen.
Boys Noize heeft net een nieuw album uit?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boys Noize, Justice en Zombie Nation onder andere. Ik hoop dat ze in de zomer ook verschillende festivals aandoen.
Kan het nu even niet zo snel terugvinden. Meende dat ze in 2010 sowieso weer actief gingen touren en dat ze nog nieuw materiaal hebben. Zolang ik ze deze zomer zie vind ik het best.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Boys Noize heeft net een nieuw album uit?
Album gaat volgens iemand op t erol-forum "Ivory Tower" heten en wordt ergens in september gereleased.quote:listening to the mastered Album GONZALES @chillygonzales and me did together ! happy day*
6:42 AM Jan 28th from web
Boys Noize is 1 gast.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan het nu even niet zo snel terugvinden. Meende dat ze in 2010 sowieso weer actief gingen touren en dat ze nog nieuw materiaal hebben. Zolang ik ze deze zomer zie vind ik het best.
Misschien, ga liever naar Rotterdam of Amsterdam maar als dat niet uitkomt wordt t Nijmegen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:41 schreef donroyco het volgende:
tvp.
Deze winter live gezien:
- Erol Alkan
- A-Trak
- Tiga
- The Bloody Beetroots
- Crookers
3 maart naar The Bloody Beetroots in Doornroosje, Nijmegen. Wie gaat nog meer?
BB in Amsterdam hier.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:41 schreef donroyco het volgende:
tvp.
Deze winter live gezien:
- Erol Alkan
- A-Trak
- Tiga
- The Bloody Beetroots
- Crookers
I know, maar ik refereerde ook naar Justice, Zombie Nation en alle andere DJ's/Liveacts die ik nog wil zien deze zomer. Uiteindelijk heeft het live toch meer impact en als ze dit jaar op verschillende festivals staan dan hoop ik weer van de partij te zijn. Hier in de omgeving was er een gratis festival met dergelijke namen, maar dat gaat dit jaar volgens mij niet georganiseerd worden. In het uiterste zuiden van het land is sowieso niet zo gek veel te beleven op het gebied van electroquote:
Yuksek is sowieso een koning. Extraball is heerlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 21:38 schreef Grimmson het volgende:
Hoe voeg je zo'n nummer toe?
Ik heb hier wel de link maar niet zo dat je geheid het nummer hoort en het plaatje ziet...
Van die nieuwe peugeot reclame, best een dik nummer...
Edit: Ah zo dus...
Die kon ik wel waarderen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef japjaan het volgende:
www.facebook.com/mightyfools
nieuwe Mightyfools mixtape
Inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 23:04 schreef frank07 het volgende:
Het hele album "away from the sea" van Yuksek is een aanrader.
Deze;quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:52 schreef DanielSmith het volgende:
Reset! - If We Try
Kon 'm zo snel niet op youtube vinden, maar staat wel op beatport. Wát een nummer zeg!
Die isquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:36 schreef Slickk het volgende:
[..]
Deze;
Of is "The Love Anthem" een andere versie van hetzelfde nummer?
...En dat is inderdaad een lekker nummer zeg
Lekker nummerquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:07 schreef JackHerrer het volgende:
Voor de fans van Danger: http://bostleg.com/
mijn inzending:
Meestal wordt die in midi aangeboden voor je remix/bootlegquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef Drinky het volgende:
Vet zo'n toernooi, maar hoe kom je aan het orginele nummer?
Ik heb hem gewoon via beatport gekocht.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Meestal wordt die in midi aangeboden voor je remix/bootleg
Waaaat. Daar moet ik heen, waar haal ik kaartenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:51 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon via beatport gekocht.
En dat Turbo Recordings feest op 29 april in de maassilo, zal waarschijnlijk zijn met Boys Noize, Tiga, Proxy (live) en Zombie Nation (live), aangezien deze een dag later op een turbo feest in Glasgow staan.
Tot nu kan ik het alleen vinden op de myspace van zombie nation, dus of het al zeker is weet ik ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:16 schreef frank07 het volgende:
[..]
Waaaat. Daar moet ik heen, waar haal ik kaarten
Maassilo is leip
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:51 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
En dat Turbo Recordings feest op 29 april in de maassilo, zal waarschijnlijk zijn met Boys Noize, Tiga, Proxy (live) en Zombie Nation (live), aangezien deze een dag later op een turbo feest in Glasgow staan.
Tiga en Zombie Nation al live gezienquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:51 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik kan op de site van O2 Academy Glasgow nog niets hier over vinden, waar heb je die info vandaan dat de rest daar ook zou draaien?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:51 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
http://www.thearches.co.u(...)RIL%202010%20WEB.pdfquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik kan op de site van O2 Academy Glasgow nog niets hier over vinden, waar heb je die info vandaan dat de rest daar ook zou draaien?
Maassilo.
Ik heb volgende maand Lektroluv en Sound of Stereo op 't programma staan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:24 schreef Radioheader het volgende:
Volgende week donderdag naar Dr. Lektroluv in Tivoli de Helling!
Ja die komen ook ja, is sounds of stereo nog wat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb volgende maand Lektroluv en Sound of Stereo op 't programma staan.
Die kan ik ook wel waarderen. Enkele nummers van ze:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:47 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja die komen ook ja, is sounds of stereo nog wat?
Live zijn ze niet om aan te horen, ontzettend valsquote:
Ik heb ze nog nooit live meegemaakt, dan houd ik het wel bij de studio opnames..quote:Op zondag 14 februari 2010 18:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Live zijn ze niet om aan te horen, ontzettend vals![]()
Precies.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:52 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit live meegemaakt, dan houd ik het wel bij de studio opnames..![]()
Jammer als artiesten live bagger zijn, geef dat dan aan en ga dan niet op zo'n podium optreden en jezelf voor lul zetten.
Wat een kwats! 2008 op Lowlands ging het dak eraf in de Xray!! Geweldig optreden, nooit willen missen! Misschien iets bevooroordeeld maar vond het geweldig, energie, rauwheid alles zat erin! En volgens mij was het toen 50 graden in de Xray haha!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Live zijn ze niet om aan te horen, ontzettend vals![]()
heeft er iemand meer van dit soort liedjes? ^quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:41 schreef donroyco het volgende:
tvp.
Deze winter live gezien:
- Erol Alkan
- A-Trak
- Tiga
- The Bloody Beetroots
- Crookers
Inderdaad, maar hoorde ik in Australië te veelquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:28 schreef Slickk het volgende:
Ik vroeg die A-Trak remix laatst aan in een club, keek die DJ mij raar aan en zei; 'die heb ik niet'.
welke club dan?? en nog beter welke djquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:28 schreef Slickk het volgende:
Ik vroeg die A-Trak remix laatst aan in een club, keek die DJ mij raar aan en zei; 'die heb ik niet'.
Och, een kleine club in Frieslandquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:48 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
welke club dan?? en nog beter welke dj
DJ-ing #52: met Ome Les, stof en nieuwe Xone'squote:Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef TheBlack het volgende:
Misschien wel niet de juiste plaats om te vragen, maar iemand een leuke site voor nog wat Cubase (/VST) plugins?
Mijn dank is groot
Doet me denken aan Audio Bullys een aantal jaar geleden. Die wisten ook niet meer wat voor en achter was. Zelden zo gelachen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb Uffie 2 jaar geleden gezien en dat was echt verschrikkelijkMan man, wat was zij slecht
Ik hoop dat ze knetter dronken was, want het ging echt nergens over
Ik vind het altijd zo triestquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me denken aan Audio Bullys een aantal jaar geleden. Die wisten ook niet meer wat voor en achter was. Zelden zo gelachen.
Lectroluv is redeliijk voorspelbaar, draait alle grote knallers, als je hem niet te vaak ziet is het zeker goed te doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:45 schreef Tommy-Tea het volgende:
Toen Warp 1.9 al 5 maanden uit was keek gemiddeld DJ mij ook als een bots auto aan ...
Binnenkort Lectroluv en Sound of Stereo hier. Sound of Stereo klinkt altijd wel ruig, maar heb wel eens gehoord dat Lectroluv af en toe saai is? Iemand ervaring?
Mooi zie ze beide voor het eerst danquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Lectroluv is redeliijk voorspelbaar, draait alle grote knallers, als je hem niet te vaak ziet is het zeker goed te doen.
Ook al live gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Tommy-Tea het volgende:
[..]
Mooi zie ze beide voor het eerst dan. Binnekort the bloody beetroots
/
Het was dolle boelquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef Tommy-Tea het volgende:
Bloody Beetroots hoef ik niet te vragen hoe ze live zullen zijn.
In Utrecht (Tivoli de Helling) waar ik gisteren was was het dit weekend uitverkocht. Het is dus wel aan te radne van tevoren kaarten te kopen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef Slickk het volgende:
Hmm, Lektroluv komt ook in Groningen, ik vond de livesets die ik heb gehoord wel aardig vet.
Nu nog proberen om mensen over te halen, zoals altijd.Iemand die erheen gaat in Groningen komende donderdag en weet of ik kaartjes van tevoren moet kopen of dat ik ook gewoon erheen kan gaan en dan aan de deur?
Ik weet dat je ook aan de deur kunt kopen, maar vroeg me af of het snel uitverkocht gaat worden.
http://www.deathcrew77.co(...)rchy-create-content/quote:The name “DOMINO” comes from a typical Venetian Carnival costume, a robe with a black hood and a white mask. I have chosen this title to introduce the first BBDC77 anarco-musical army.
DOMINO (like Xmas Vendetta) underscores the contents of ROMBORAMA. DOMINO is part of ROMBORAMA… DOMINO is a spare of ROMBORAMA.DOMINO is music,cinema & photography.
DOMINO is also a revision of history. DOMINO destroys Nazi iconography to turn into Anarchy… pure ANARCHY.
I live in this world and I firmly believe in the autonomy and freedom of the individual.
DOMINO will come out on 23rd March, anticipated by the short movie I have made for you.
Dat geschreeuw kan me nooit bekoren. Vorige zomer kwam ik dat op verschillende festivals en toen ben ik maar dub-step gaan belevenquote:
quote:?? The Surfing Leons
0:34:27 Interview Shadow Dancer
0:42:58 The Surfing Leons II
1:50:22 Interview Ben (in dutch)
...
2:10:49 Interview Joris Voorn (in dutch)
2:15:45 Shadow Dancer II
...
2:45:57 Interview Boys Noize
2:52:40 Jan Van Biesen II (??)
...
3:42:07 Boys Noize
Yeeeeeaaaaahquote:Op zondag 21 februari 2010 18:46 schreef frank07 het volgende:
Boys Noize breekt de tent af in Belgenland.
Bijbehorende livesets van oa Boys Noize en Shadow Dancer staan hierrrrrr
[..]
Ik denk dat dat nummer in betere kwaliteit een stuk beter klinkt, je mist nu wel een hoop bass en ik denk dat de vocals dan wel beter uitkomen, maar je hebt wel gelijk dat een uffie album eigenlijk 3 jaar te laat komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef frank07 het volgende:
Nieuwe Uffie:
Als dit een voorbode is van het album, dan gaat het mij flink tegenvallen denk ik.
Het stemgeluid zoals bij 'ready to uff' en 'pop the glock' was zoveel leuker.
Het album Popular Music van Felix Cartal is vandaag trouwens digitaal gereleased.
Ja, haar sound is behoorlijk veranderd sinds Pop The Glock. Negatief imo. Erg jammer. Ed Banger Rec. heeft hier de plank voor het eerst flink misgeslagen denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef frank07 het volgende:
Nieuwe Uffie:
Als dit een voorbode is van het album, dan gaat het mij flink tegenvallen denk ik.
Het album Popular Music van Felix Cartal is vandaag trouwens digitaal gereleased.
Och, als dit het rustige nummer op de cd is vind ik het prima hoor. MCs Can Kiss is ook een nieuwe stijl, maar wel tof.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef frank07 het volgende:
Nieuwe Uffie:
Line-up.quote:Révolt, hét Koniginnenachtfeestje van 2010, is dit jaar in de Maassilo en Factory 010 in Rotterdam. Van 21.30 uur tot 07.00 uur ’s ochtends staat er een te gekke line-up in vier zalen:
Crookers
Tiga
Dr. Lektroluv
Digitalism (DJ set)
Erol Alkan
Vitalic (Selector DJ set)
Mehdi
Simian Mobile Disco (DJ set)
Fake Blood
Boemklatsch
Mehdi
PROXY!
Zombie Nation
Riton
Thomas von Party
quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik verwacht trouwens iedereen die ooit in deze jonge reeks heeft gepost naar Révolt gaat?
[..]
Line-up.Maassilo.
Dan zit ik in NYC.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik verwacht trouwens iedereen die ooit in deze jonge reeks heeft gepost naar Révolt gaat?
[..]
Line-up.Maassilo.
Erg goed inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:23 schreef frank07 het volgende:
Popular Music van Felix Cartal inmiddels 1x geluisterd.
Must have album voor mensen die dit topic volgen. Non stop beukende electro.![]()
The Madd is tof, ga Jump Now maar eens luisteren. Niet electro ofzo maar wel leuk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Drinky het volgende:
29 april in de Effenaar, The Crookers en Nobody Beats the drum en The Madd(die ken ik niet), tientje voor de entree, is best goedkoop
Echt non stop inderdaad, relaxed album, thanks !quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:23 schreef frank07 het volgende:
Popular Music van Felix Cartal inmiddels 1x geluisterd.
Must have album voor mensen die dit topic volgen. Non stop beukende electro.![]()
reprazentquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kwam er net achter dat TBB live zijn 5 maart in Watt. Wissikniejjjjjj.
Boy-8-Bit?!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:39 schreef frank07 het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe track van Boy-8-Bit op z'n My Space
Boy-8-Bit - The Keep
Lekkerrrr
Damn wat een lekkere mixquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:22 schreef JackHerrer het volgende:
Er komt weer een nieuwe soulwax remix aan.
Sowiesootje! Jammer van dat Rotterdam alleenquote:Op woensdag 24 februari 2010 04:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Line-up.Maassilo.
Ooit in de Maassilo geweest?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:32 schreef apenkooi het volgende:
[..]
Sowiesootje! Jammer van dat Rotterdam alleen
Nope. Vaak geprobeerd met Awake, kwam er nooit van. Heb zo'n idee dat je gaat zeggen dat 't een goeies is?quote:
Maassilo vetste toko van NLquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:53 schreef apenkooi het volgende:
[..]
Nope. Vaak geprobeerd met Awake, kwam er nooit van. Heb zo'n idee dat je gaat zeggen dat 't een goeies is?
Erg dik, vooral Lemonadequote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:04 schreef frank07 het volgende:
[..]
Maassilo vetste toko van NL![]()
2 nieuwe nr's van Erol Alkan en Boys Noize, previews te beluisteren op oa de MySpace van Alkan:
http://www.myspace.com/erolalkan
Het gaat om Lemonade en Avalanche.![]()
![]()
Ben er ook bang voor inderdaad..quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef frank07 het volgende:
Previews zijn al te beluisteren op sites als amazon, volgens mij gaat het album me erg tegenvallen.. Hoop dat ik t mis heb.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zoveel zin in vrijdag.![]()
![]()
![]()
TBB![]()
Eindelijk
Mja mja, ik blijf het toch niet echt vinden beuken, die Bloody Beetrootsquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef frank07 het volgende:
[..]
![]()
Opwarmertje:
Onlangs kwam ik een website tegen waar je complete optredens van dj's kon terug luisteren en kijken (dus inclusief beeld, soort fabchannel), kan de site alleen niet meer terugvinden.
Weet iemand welke site ik bedoel?
Breakbot ja. Onlangs (14 Feb) is zijn nieuwe EP gereleased die ik overigens sterk vind tegenvallen. Zijn eerdere nummers en met name zijn remixes zijn zo sterk dat het eigenlijk ook alleen maar minder kon.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef incident het volgende:
Kweetniet of dees al voorbij gekomen is, maar nieuwste franse Elektro!
Breakbot
Vet filmpje ja, had al iets van een trailer voorbij zien komen maar dit is net wat beterquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef Slickk het volgende:
Ed Banger Records 7th Birthday filmpje;
http://vimeo.com/9597346
A-Trak is vanaf 7:00 echt heerlijk bezig, verder echt een gaaf filmpje.
Busy Pquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef Slickk het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:34 schreef frank07 het volgende:
[..]
Vet filmpje ja, had al iets van een trailer voorbij zien komen maar dit is net wat beter
Nobody Beats The Drum heeft een nieuwe track + vette videoclip:
making of van de clip:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nieuw nummer (EP komt uit op 8 maart) en ge-ni-ale clip.![]()
Making of is ook geweldig:
oepssquote:
ik vond vitalic dus best wel tegenvallen. 2e deel van the subs vond ik juist weer erg goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:00 schreef apenkooi het volgende:
Iemand 5 days off meegepakt gisteravond? Vitalic weer erg fijn, the subs vond ik een beetje tegenvallen.
en vanavond... rotterdammmmmquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef donroyco het volgende:
Gisteren The Bloody Beetroots in Doornroosje te Nijmegen.. Wat een feest!
Chaos, afgerukte ledematen en kneiterlekkere muziek
Dat was me toch een gig van epische proporties zeg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef donroyco het volgende:
Gisteren The Bloody Beetroots in Doornroosje te Nijmegen.. Wat een feest!
Chaos, afgerukte ledematen en kneiterlekkere muziek
Daar stond ik naast (aan de rechterkant)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:53 schreef Slickk het volgende:
Het volledige album van Crookers - Tons of Friends is ook al gelekt trouwens. Ben hem nu aan het luisteren.![]()
TBB was gaaf dus? Zo hoort het, ben wel benieuwd naar wat filmpjes ofzo hopelijk was er iemand die zin had om te filmenEdit: Oh, er staan inmiddels al wat filmpjes op YouTube, gaat er lekker hard aan toe
vanaf 0:47 vooral.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:03 schreef Tommy-Tea het volgende:
Gister the Bloody Beetroots DC77 in Doornroosje
..
Ik denk het welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef Tommy-Tea het volgende:
je hebt mij hoogst wss gezien met een masker ^^
(ik denk links van je) niet de vooraan staan met te filmen, maar we ware wel samen daar.
Nicequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:00 schreef frank07 het volgende:
Ook in Rotterdam ging het los:
Wat een avond![]()
![]()
![]()
Ach, lekker rustig begin toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:15 schreef icebliss het volgende:
Bijna mijn beurt, eerst nog Hot Chip waar ik nu helemaal geen zin meer in heb
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef Slickk het volgende:
...
Zelfde hier. Was benieuwd hoe the Subs het gingen aanpakken in zo'n kleine zaal. Viel toch wat tegen. Vitalic was als vanouds met La Rock als beukend toppunt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:00 schreef apenkooi het volgende:
Iemand 5 days off meegepakt gisteravond? Vitalic weer erg fijn, the subs vond ik een beetje tegenvallen.
Keatch?quote:En draaide er nou niemand in de grote zaal voor de Bloody Beetroots? Vriend van me herkende een mixtape van begin tot eind?
Bronquote:"RipTide hamert flink door in de grote zaal met kolossaal klinkende hardcore electro, freaky, overstuurd en bruut gelardeerd met industriële samples uit de machinefabriek. Het publiek reageer amper, is wellicht murw gebeukt door de Italiaanse Beetroots of staat op Boemklatsch te wachten. "
Ik weet nog wel dat ik de muziek voor Boemklatsch wel tof vond, maar dat dat Riptide was is me volledig ontgaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Bron
Hier heb ik niks van meegekregen?
zag ook niemand, zowel op t podium als daar achter in die dj-booth... wel lekker dat take on me nog gedraaid werd, die kwam echt vanuit 't nietsquote:En draaide er nou niemand in de grote zaal voor de Bloody Beetroots? Vriend van me herkende een mixtape van begin tot eind?
Dat waren, als het goed is, Dem Slackers. En Riptide hoorde ik wel draaien maar ik zag 'm ook niet. 3voor12 heeft wel foto's van Dem Slackers en Riptide dus ze waren wel welquote:Op zondag 7 maart 2010 18:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
En draaide er nou niemand in de grote zaal voor de Bloody Beetroots? Vriend van me herkende een mixtape van begin tot eind?
huh maar een vriend van me was in de kleine zaal en zei dat daar dem slackers draaide... hebben ze dan gewoon het geluid van de kleine zaal ook in de grote gedraaid?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:07 schreef icebliss het volgende:
[..]
Dat waren, als het goed is, Dem Slackers. En Riptide hoorde ik wel draaien maar ik zag 'm ook niet. 3voor12 heeft wel foto's van Dem Slackers en Riptide dus ze waren wel wel
Eensch & eensch!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:24 schreef Apenzuur het volgende:
[..]
Zelfde hier. Was benieuwd hoe the Subs het gingen aanpakken in zo'n kleine zaal. Viel toch wat tegen. Vitalic was als vanouds met La Rock als beukend toppunt.
Wel een beetje vreemd dat ik de hele avond 5 of 6 keer pon de floor gehoord heb. Wel 2x van Vitalic.![]()
Erg jammer dat Fake Blood uitviel overigens. Daar ging ik eigenlijk voor.
Gaat lekker los, ziet er tof uit, alleen lijkt de belichting e.d. nogal karig?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef frank07 het volgende:
Nog een mooie compilatie van de Beetroots in de Watt. Blijft leuk om terug te kijken
Ja de belichting was een beetje schraal. Maar ach, als het licht uit had gestaan was het nog vet geweestquote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gaat lekker los, ziet er tof uit, alleen lijkt de belichting e.d. nogal karig?
Vet om dat te zien vanuit een ander perspectief.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef frank07 het volgende:
Nog een mooie compilatie van de Beetroots in de Watt. Blijft leuk om terug te kijken
Vind hem nog een beetje tegenvallen. Beetje poppy. Vond hun eerste EP's toch het best, jammer dat alleen Embrace the Martian terug daarvan te vinden is.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef Slickk het volgende:
Alle tracks van Crookers tot nu toe, op hun eigen player gratis te beluisteren; http://www.crookers.net/player
Hun nieuwe album "Tons of Friends" is vandaag ook officieel uitgekomen, staan wel een aantal lekkere tracks op.
Volgens mij kan je nog alles terugvinden hoor, maar op een gegeven moment was het wel gedaan met dat fidget geluid en zijn weer wat meer richting hiphop gegaan, waar ze ook mee begonnen zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:26 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Vind hem nog een beetje tegenvallen. Beetje poppy. Vond hun eerste EP's toch het best, jammer dat alleen Embrace the Martian terug daarvan te vinden is.
Bedoel op hun debuutalbumquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:53 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog alles terugvinden hoor, maar op een gegeven moment was het wel gedaan met dat fidget geluid en zijn weer wat meer richting hiphop gegaan, waar ze ook mee begonnen zijn.
Ik had niet erbij nagedacht dat het ook tons a friends staat, sowieso zijn 20 nummers wel een overkill voor een album. Het is wachten op de remixen denk ik, van remedy zijn er al een paar goede verschenen en schijnbaar is de junkie xl remix van cooler couleur goed te pruimen, deze edit daarvan iig wel:quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:18 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Bedoel op hun debuutalbumDe EP's staan hier gewoon in de kast.
Inderdaad erg poppy, het album deed me een beetje denken aan bijvoorbeeld Major Lazer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:26 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Vind hem nog een beetje tegenvallen. Beetje poppy. Vond hun eerste EP's toch het best, jammer dat alleen Embrace the Martian terug daarvan te vinden is.
Hoewel ik Major Lazer wel een lekker album vind. Mss moet ik nog even wennen aan het album van de Crookers. Das meestal wel een goed voorteken, dan kan een album nog ene beetje groeien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Inderdaad erg poppy, het album deed me een beetje denken aan bijvoorbeeld Major Lazer.
Mooi stukje iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:53 schreef JackHerrer het volgende:
(hoewel ze eigenlijk gewoon twee andere nummers hebben gepakt voor de break en erna en die aan elkaar geplakt)
quote:
Previews klinken erg lekker.quote:Tracklist
1. BOYS NOIZE – SWEET LIGHT (BORIS DLUGOSH REMIX)
2. DJEDJOTRONIC – FETA (ORIGINAL MIX)
3. SHADOW DANCER – BISCAYNE (ORIGINAL MIX)
4. D.I.M. – LEVEL (ORIGINAL MIX)
5. JAN DRIVER – TELLYFOAM (ORIGINAL MIX)
6. STRIP STEVE – BREAKIN’ (RYNECOLOGIST REMIX)
7. HOUSEMEISTER – FAMOUS (ORIGINAL MIX)
8. LES PETITS PILOUS – O.P.E. (ORIGINAL MIX)
Die nieuwe OMGITM is wel lekker zeg.quote:
Niet alleen de previews. Zitten een aantal hele fijne tracks tussen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef frank07 het volgende:
Previews klinken erg lekker.
20 euro voor 8 tracks, belachelijkquote:Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef frank07 het volgende:
Miami Noize 2010 van BNR is vandaag uitgekomen op beatport:
https://www.beatport.com/de-DE/html/content/release/detail/230013/miami_noize_2010#app=3a6&a486-index=0
[..]
Previews klinken erg lekker.
Fijn setje welquote:Tracklist
Francesco Diaz & Young Rebels – Damascus (Dada Life Remix)
Drop The Lime – Devil’s Eyes (Classixx mix)
Alex Kidd (USA) – Digital Abyss (Club Mix)
Tim Berg – Alcoholic (Dada Life Remix)
Dada Life – Just Bleep Me (Satisfaction)
Dada Life – Love Vibrations (Phatzoo Remix)
Miike Snow – Silvia (Sinden Remix)
Bart B More – Romane (Para One Remix)
Dada Life – Cookies With a Smile (demo version)
Banga and Calvertron – Invisible (Lazy Rich Remix)
DJ Bam Bam & DJ Sheik – The Baddest
Swen Weber, Jewelz – Memory (Uppermost Remix)
Toby Emerson – Never Comin Down (Lazy Rich Remix)
Beware + Motorpitch -El Toro
Wolfgang Gartner – Undertaker
Oliver Twizt – Gangsterdam (Angger Dimas Remmix)
Kingdom – Mind Reader (L-Vis 1990 Remix)
dat mag hier niet meerquote:
Oh god, het is MUZ hierquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:43 schreef frank07 het volgende:
[..]
dat mag hier niet meer![]()
Beste track van Miami Noize imo:
Ik laatst The Bloody Beetroots op de achtergrond bij een of ander duf programma.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik hoorde net vitalic met poison lips bij nieuwslicht!!!11einz!.
Ja klopt, zei het al tegen m'n huisgenoten. Heel erg vet nummer blijft dat overigens. Gaat hij nog een echt album maken, hopelijk wordt hij wat bekender en komt'ie naar Lowlandsquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:09 schreef icebliss het volgende:
Danger zit ook als muziek bij de reclame voor een of ander programma van TMF.
Must have!quote:Tracklist:
1. Bielle
2. Booty Pills
3. Russian Forrest
4. Goog
Nu pas, die draaien ze hier al zeker een half jaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Slickk het volgende:
Ja, die TMF reclame was mij ook al opgevallen, ik hoorde opeens iets bekends
Gister trouwens voor het eerst in een discotheek/kroeg Warp 1.9 van TBB gehoord, altijd leuk.
In Tilburg?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:39 schreef Kingside het volgende:
[..]
Nu pas, die draaien ze hier al zeker een half jaar.
Boven zeker, ik vind het daar altijd zo'n tamme boel, sowieso is er weinig in Tilburg te beleven op het gebied van dit soort muziek. Misschien op Loos of tijdens de campingdisco, maar meer kan ik ook niet verzinnen. Dan is het in de Effenaar beter geregeld, waar zelfs een paar rauw feesten zijn geweest en regelmatig leuke acts komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:47 schreef Kingside het volgende:
[..]
Jep, al meerdere keren gehoord in de Philip.
Die is al bijna 2 maanden oudquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:13 schreef Noxa het volgende:
Nieuwe track van Faithless is alweer in een nieuw jasje gestoken.
Ik vind em wel vette shit!
Erg dik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:13 schreef Noxa het volgende:
Nieuwe track van Faithless is alweer in een nieuw jasje gestoken.
Ik vind em wel vette shit!
Kan hem niet vinden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:24 schreef Slickk het volgende:
31 Seconds to Die van The Bloody Beetroots staat nu op hun MySpace, Domino staat daar ook trouwens.
http://www.myspace.com/thebloodybeetroots
Ah vandaar, die doet het niet meer bij mij dus ik zie daar een zwart blok.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Slickk het volgende:
Iets naar beneden scrollen, dan staat die in de musicplayer.
Is sowieso een redelijk makkelijke vloervuller in alternatieve uitgaanstenten, toch? In Nijmegen komt ie zowel in de NDRGRND als in Merleyn regelmatig voorbij, en dan hebben we het niet eens over 'echte' electrofeestjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:47 schreef Kingside het volgende:
[..]
Jep, al meerdere keren gehoord in de Philip.
Beide heerlijke nummers, en die clip van Dominoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:24 schreef Slickk het volgende:
31 Seconds to Die van The Bloody Beetroots staat nu op hun MySpace, Domino staat daar ook trouwens.
Achja ik kom ook eigenlijk niet in alternatieve uitgaanstenten. Als ik goede beukende electro wil ga ik wel naar zon feest toe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Is sowieso een redelijk makkelijke vloervuller in alternatieve uitgaanstenten, toch? In Nijmegen komt ie zowel in de NDRGRND als in Merleyn regelmatig voorbij, en dan hebben we het niet eens over 'echte' electrofeestjes.
Goei poep.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:24 schreef Slickk het volgende:
Hier werkt OMGITM gewoon.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:05 schreef Slickk het volgende:
Doet OMGITM.com het bij jullie? Daar staan altijd van die lekkere mixes op, maar doet het niet bij mij.
Ik luister nu Teenage Bad Girl - Cocette. Erg lekker album moet ik zeggen.
Thanks voor die Zombie Nation nummers, ben benieuwd !
Vrij standaard tracks, maar wel fijn opzichquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:52 schreef Adames het volgende:
Even een house/electro verzamelalbum van onze Belgische vrienden van StuBru
Album heet switch #15, downloadlink kan ik niet geven, maar dit zijn de nummers:
[ afbeelding ]
Vernieuwend is het inderdaad niet, blijft een groot radiostation. Maar vind het zelf wel fijn om zo'n albums binnen te halen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vrij standaard tracks, maar wel fijn opzich
Het is niet slecht voor een groot radiostation inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Vernieuwend is het inderdaad niet, blijft een groot radiostation. Maar vind het zelf wel fijn om zo'n albums binnen te halen.
Die is toevallig vandaag uitgekomen hoorde ik net.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:24 schreef fredjanssen het volgende:
Switch zijn altijd wel redelijke verzamelaars netzo als die van The Maxx.
quote:cd1
1. Gramophonedzie - Why don't you
2. David Guetta feat. Kid Cudi - Memories
3. Naughty Boy presents Wiley feat. Emeli Sandé - Never be your woman (solo loves garage remix)
4. Riva Starr feat. Nôze - I was drunk
5. Gossip - pop goes the world
6. Ke$ha - tik tok
7. Bingo Players - devotion
8. Lindstrøm & Christabelle - lovesick
9. The Opposites - licht uit
10. Mstrkrft feat. Nore & Isis - bounce (a-trak remix)
11. La Roux - colourless colour (the subs remix)
12. Tiësto feat. Tegan & Sara - feel it in my bones
13. Dan Black feat. Kid Cudi - symphonies (dada life remix)
14. Locnville - sun in my pocket
15. Moby - wait for me (villa remix)
16. Tensnake - coma cat
17. Dennis ferrer - hey hey
18. Sweet coffee - daylight
19. Bobby Burns & Afrojack - ghettoblaster
20. Tiga - what you need (a-trak remix)
21. Dada Life - love vibrations
22. Sound of Stereo - zipper
cd2
1. Black Box - Ride on time
2. Inaya Day - Keep pushin’ (sharam jey vocal mix)
3. Les Rythmes Digitales - Jacques your body (make me sweat)
4. Etienne de Crécy feat. Camille - Someone like you
5. LCD Soundsystem - Daft punk is playing at my house
6. Age Of Love - The age of love (jam & spoon watch out for stella mix)
7. Freemasons feat. amanda wilson - Love on my mind
8. The Ones - flawless
9. Silicone Soul - right on!
10. Freaks - where were you when the lights went out
11. Ame - rej
12. The Supermen Lovers - starlight
13. Soul Providers - rise (bini+martini main vocal mix)
14. Fairmont - gazebo
15. Green Velvet - genedefekt
16. Whitey - leave them all behind
Worden toch weer weggemod vanwege auteursrechten schending enzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is niet slecht voor een groot radiostation inderdaad![]()
Waarom kan je de downloadlink trouwens niet geven?
Oja, topic staat in MUZ, nvmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Worden toch weer weggemod vanwege auteursrechten schending enzo?
Lekker hoor !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:24 schreef Mert het volgende:
TvP met een van mijn favo's
Van m'n eigen Youtube channel![]()
99/100 aan deze muziekstijl gerelateerde websites die ik bezoek gebruiken Electro met een c dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:32 schreef mediaconsument het volgende:
Even een vraag, heb het topic nog niet helemaal goed doorgelezen verder overigens.
Ik noem deze muziek namelijk elektro, dit om een onderscheid te kunnen maken met electro. Word dit vaker zo gebruikt? En is het niet misschien een idee om het volgende deel van dit topic elektro in de tt mee te geven, zodat op fok dit onderscheid ook duidelijk is?
Dat begrijp ik, echter valt het me dan ook op dat er duidelijk een nieuwe lichting electro bestaat, de stijl is dan ook hoorbaar anders. De TT zegt dan ook electro new style.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef frank07 het volgende:
[..]
99/100 aan deze muziekstijl gerelateerde websites die ik bezoek gebruiken Electro met een c dus.
Ik ga er van uit dat, dat dan dus ook de juiste term is..
Bij drum n bass is dat bijvoorbeeld heel wat gestructureerder. Daar maken alle nummers gebruik van een break op een tempo ergens tussen de 170 en 180 bpm. Qua sfeer kan het dan uiteraard alle kanten op gaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:45 schreef Slickk het volgende:
Er is nog veel discussie en vaagheid over wat 'electro' nou precies is. Een genre zoals Rock is vrij makkelijk, als je een nummer hoort weet je ook dat het Rock is. Met Electro heb je dit niet zo snel. Je hebt veel nummers die allemaal onder electro vallen, maar die soms ook heel erg verschillend kunnen zijn.
Dat vind ik ook wel echt het mooie aan dit muziekgenre - veel afwisseling, veel verschillende stijlen maar toch ongeveer dezelfde richting. Iets harde electro noem ik al gauw techno en iets softere, langzamere electro noem ik zelf house.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |