Oh god, het is MUZ hierquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:43 schreef frank07 het volgende:
[..]
dat mag hier niet meer![]()
Beste track van Miami Noize imo:
Ik laatst The Bloody Beetroots op de achtergrond bij een of ander duf programma.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik hoorde net vitalic met poison lips bij nieuwslicht!!!11einz!.
Ja klopt, zei het al tegen m'n huisgenoten. Heel erg vet nummer blijft dat overigens. Gaat hij nog een echt album maken, hopelijk wordt hij wat bekender en komt'ie naar Lowlandsquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:09 schreef icebliss het volgende:
Danger zit ook als muziek bij de reclame voor een of ander programma van TMF.
Must have!quote:Tracklist:
1. Bielle
2. Booty Pills
3. Russian Forrest
4. Goog
Nu pas, die draaien ze hier al zeker een half jaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Slickk het volgende:
Ja, die TMF reclame was mij ook al opgevallen, ik hoorde opeens iets bekends
Gister trouwens voor het eerst in een discotheek/kroeg Warp 1.9 van TBB gehoord, altijd leuk.
In Tilburg?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:39 schreef Kingside het volgende:
[..]
Nu pas, die draaien ze hier al zeker een half jaar.
Boven zeker, ik vind het daar altijd zo'n tamme boel, sowieso is er weinig in Tilburg te beleven op het gebied van dit soort muziek. Misschien op Loos of tijdens de campingdisco, maar meer kan ik ook niet verzinnen. Dan is het in de Effenaar beter geregeld, waar zelfs een paar rauw feesten zijn geweest en regelmatig leuke acts komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:47 schreef Kingside het volgende:
[..]
Jep, al meerdere keren gehoord in de Philip.
Die is al bijna 2 maanden oudquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:13 schreef Noxa het volgende:
Nieuwe track van Faithless is alweer in een nieuw jasje gestoken.
Ik vind em wel vette shit!
Erg dik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:13 schreef Noxa het volgende:
Nieuwe track van Faithless is alweer in een nieuw jasje gestoken.
Ik vind em wel vette shit!
Kan hem niet vinden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:24 schreef Slickk het volgende:
31 Seconds to Die van The Bloody Beetroots staat nu op hun MySpace, Domino staat daar ook trouwens.
http://www.myspace.com/thebloodybeetroots
Ah vandaar, die doet het niet meer bij mij dus ik zie daar een zwart blok.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Slickk het volgende:
Iets naar beneden scrollen, dan staat die in de musicplayer.
Is sowieso een redelijk makkelijke vloervuller in alternatieve uitgaanstenten, toch? In Nijmegen komt ie zowel in de NDRGRND als in Merleyn regelmatig voorbij, en dan hebben we het niet eens over 'echte' electrofeestjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:47 schreef Kingside het volgende:
[..]
Jep, al meerdere keren gehoord in de Philip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |