heeft er iemand meer van dit soort liedjes? ^quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:41 schreef donroyco het volgende:
tvp.
Deze winter live gezien:
- Erol Alkan
- A-Trak
- Tiga
- The Bloody Beetroots
- Crookers
3 maart naar The Bloody Beetroots in Doornroosje, Nijmegen. Wie gaat nog meer?
Inderdaad, maar hoorde ik in Australië te veelquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:28 schreef Slickk het volgende:
Ik vroeg die A-Trak remix laatst aan in een club, keek die DJ mij raar aan en zei; 'die heb ik niet'.
welke club dan?? en nog beter welke djquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:28 schreef Slickk het volgende:
Ik vroeg die A-Trak remix laatst aan in een club, keek die DJ mij raar aan en zei; 'die heb ik niet'.
Och, een kleine club in Frieslandquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:48 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
welke club dan?? en nog beter welke dj
DJ-ing #52: met Ome Les, stof en nieuwe Xone'squote:Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef TheBlack het volgende:
Misschien wel niet de juiste plaats om te vragen, maar iemand een leuke site voor nog wat Cubase (/VST) plugins?
Mijn dank is groot
Doet me denken aan Audio Bullys een aantal jaar geleden. Die wisten ook niet meer wat voor en achter was. Zelden zo gelachen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb Uffie 2 jaar geleden gezien en dat was echt verschrikkelijkMan man, wat was zij slecht
Ik hoop dat ze knetter dronken was, want het ging echt nergens over
Ik vind het altijd zo triestquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me denken aan Audio Bullys een aantal jaar geleden. Die wisten ook niet meer wat voor en achter was. Zelden zo gelachen.
Lectroluv is redeliijk voorspelbaar, draait alle grote knallers, als je hem niet te vaak ziet is het zeker goed te doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:45 schreef Tommy-Tea het volgende:
Toen Warp 1.9 al 5 maanden uit was keek gemiddeld DJ mij ook als een bots auto aan ...
Binnenkort Lectroluv en Sound of Stereo hier. Sound of Stereo klinkt altijd wel ruig, maar heb wel eens gehoord dat Lectroluv af en toe saai is? Iemand ervaring?
Mooi zie ze beide voor het eerst danquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Lectroluv is redeliijk voorspelbaar, draait alle grote knallers, als je hem niet te vaak ziet is het zeker goed te doen.
Ook al live gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Tommy-Tea het volgende:
[..]
Mooi zie ze beide voor het eerst dan. Binnekort the bloody beetroots
/
Het was dolle boelquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef Tommy-Tea het volgende:
Bloody Beetroots hoef ik niet te vragen hoe ze live zullen zijn.
In Utrecht (Tivoli de Helling) waar ik gisteren was was het dit weekend uitverkocht. Het is dus wel aan te radne van tevoren kaarten te kopen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef Slickk het volgende:
Hmm, Lektroluv komt ook in Groningen, ik vond de livesets die ik heb gehoord wel aardig vet.
Nu nog proberen om mensen over te halen, zoals altijd.Iemand die erheen gaat in Groningen komende donderdag en weet of ik kaartjes van tevoren moet kopen of dat ik ook gewoon erheen kan gaan en dan aan de deur?
Ik weet dat je ook aan de deur kunt kopen, maar vroeg me af of het snel uitverkocht gaat worden.
http://www.deathcrew77.co(...)rchy-create-content/quote:The name “DOMINO” comes from a typical Venetian Carnival costume, a robe with a black hood and a white mask. I have chosen this title to introduce the first BBDC77 anarco-musical army.
DOMINO (like Xmas Vendetta) underscores the contents of ROMBORAMA. DOMINO is part of ROMBORAMA… DOMINO is a spare of ROMBORAMA.DOMINO is music,cinema & photography.
DOMINO is also a revision of history. DOMINO destroys Nazi iconography to turn into Anarchy… pure ANARCHY.
I live in this world and I firmly believe in the autonomy and freedom of the individual.
DOMINO will come out on 23rd March, anticipated by the short movie I have made for you.
Dat geschreeuw kan me nooit bekoren. Vorige zomer kwam ik dat op verschillende festivals en toen ben ik maar dub-step gaan belevenquote:
quote:?? The Surfing Leons
0:34:27 Interview Shadow Dancer
0:42:58 The Surfing Leons II
1:50:22 Interview Ben (in dutch)
...
2:10:49 Interview Joris Voorn (in dutch)
2:15:45 Shadow Dancer II
...
2:45:57 Interview Boys Noize
2:52:40 Jan Van Biesen II (??)
...
3:42:07 Boys Noize
Yeeeeeaaaaahquote:Op zondag 21 februari 2010 18:46 schreef frank07 het volgende:
Boys Noize breekt de tent af in Belgenland.
Bijbehorende livesets van oa Boys Noize en Shadow Dancer staan hierrrrrr
[..]
Ik denk dat dat nummer in betere kwaliteit een stuk beter klinkt, je mist nu wel een hoop bass en ik denk dat de vocals dan wel beter uitkomen, maar je hebt wel gelijk dat een uffie album eigenlijk 3 jaar te laat komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef frank07 het volgende:
Nieuwe Uffie:
Als dit een voorbode is van het album, dan gaat het mij flink tegenvallen denk ik.
Het stemgeluid zoals bij 'ready to uff' en 'pop the glock' was zoveel leuker.
Het album Popular Music van Felix Cartal is vandaag trouwens digitaal gereleased.
Ja, haar sound is behoorlijk veranderd sinds Pop The Glock. Negatief imo. Erg jammer. Ed Banger Rec. heeft hier de plank voor het eerst flink misgeslagen denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef frank07 het volgende:
Nieuwe Uffie:
Als dit een voorbode is van het album, dan gaat het mij flink tegenvallen denk ik.
Het album Popular Music van Felix Cartal is vandaag trouwens digitaal gereleased.
Och, als dit het rustige nummer op de cd is vind ik het prima hoor. MCs Can Kiss is ook een nieuwe stijl, maar wel tof.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef frank07 het volgende:
Nieuwe Uffie:
Line-up.quote:Révolt, hét Koniginnenachtfeestje van 2010, is dit jaar in de Maassilo en Factory 010 in Rotterdam. Van 21.30 uur tot 07.00 uur ’s ochtends staat er een te gekke line-up in vier zalen:
Crookers
Tiga
Dr. Lektroluv
Digitalism (DJ set)
Erol Alkan
Vitalic (Selector DJ set)
Mehdi
Simian Mobile Disco (DJ set)
Fake Blood
Boemklatsch
Mehdi
PROXY!
Zombie Nation
Riton
Thomas von Party
quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik verwacht trouwens iedereen die ooit in deze jonge reeks heeft gepost naar Révolt gaat?
[..]
Line-up.Maassilo.
Dan zit ik in NYC.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik verwacht trouwens iedereen die ooit in deze jonge reeks heeft gepost naar Révolt gaat?
[..]
Line-up.Maassilo.
Erg goed inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:23 schreef frank07 het volgende:
Popular Music van Felix Cartal inmiddels 1x geluisterd.
Must have album voor mensen die dit topic volgen. Non stop beukende electro.![]()
The Madd is tof, ga Jump Now maar eens luisteren. Niet electro ofzo maar wel leuk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Drinky het volgende:
29 april in de Effenaar, The Crookers en Nobody Beats the drum en The Madd(die ken ik niet), tientje voor de entree, is best goedkoop
Echt non stop inderdaad, relaxed album, thanks !quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:23 schreef frank07 het volgende:
Popular Music van Felix Cartal inmiddels 1x geluisterd.
Must have album voor mensen die dit topic volgen. Non stop beukende electro.![]()
reprazentquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kwam er net achter dat TBB live zijn 5 maart in Watt. Wissikniejjjjjj.
Boy-8-Bit?!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:39 schreef frank07 het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe track van Boy-8-Bit op z'n My Space
Boy-8-Bit - The Keep
Lekkerrrr
Damn wat een lekkere mixquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:22 schreef JackHerrer het volgende:
Er komt weer een nieuwe soulwax remix aan.
Sowiesootje! Jammer van dat Rotterdam alleenquote:Op woensdag 24 februari 2010 04:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Line-up.Maassilo.
Ooit in de Maassilo geweest?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:32 schreef apenkooi het volgende:
[..]
Sowiesootje! Jammer van dat Rotterdam alleen
Nope. Vaak geprobeerd met Awake, kwam er nooit van. Heb zo'n idee dat je gaat zeggen dat 't een goeies is?quote:
Maassilo vetste toko van NLquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:53 schreef apenkooi het volgende:
[..]
Nope. Vaak geprobeerd met Awake, kwam er nooit van. Heb zo'n idee dat je gaat zeggen dat 't een goeies is?
Erg dik, vooral Lemonadequote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:04 schreef frank07 het volgende:
[..]
Maassilo vetste toko van NL![]()
2 nieuwe nr's van Erol Alkan en Boys Noize, previews te beluisteren op oa de MySpace van Alkan:
http://www.myspace.com/erolalkan
Het gaat om Lemonade en Avalanche.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |