Beide heerlijke nummers, en die clip van Dominoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:24 schreef Slickk het volgende:
31 Seconds to Die van The Bloody Beetroots staat nu op hun MySpace, Domino staat daar ook trouwens.
http://www.myspace.com/thebloodybeetroots
Achja ik kom ook eigenlijk niet in alternatieve uitgaanstenten. Als ik goede beukende electro wil ga ik wel naar zon feest toe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Is sowieso een redelijk makkelijke vloervuller in alternatieve uitgaanstenten, toch? In Nijmegen komt ie zowel in de NDRGRND als in Merleyn regelmatig voorbij, en dan hebben we het niet eens over 'echte' electrofeestjes.
Goei poep.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:24 schreef Slickk het volgende:
31 Seconds to Die van The Bloody Beetroots staat nu op hun MySpace, Domino staat daar ook trouwens.
http://www.myspace.com/thebloodybeetroots
Hier werkt OMGITM gewoon.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:05 schreef Slickk het volgende:
Doet OMGITM.com het bij jullie? Daar staan altijd van die lekkere mixes op, maar doet het niet bij mij.
Ik luister nu Teenage Bad Girl - Cocette. Erg lekker album moet ik zeggen.
Thanks voor die Zombie Nation nummers, ben benieuwd !
Vrij standaard tracks, maar wel fijn opzichquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:52 schreef Adames het volgende:
Even een house/electro verzamelalbum van onze Belgische vrienden van StuBru
Album heet switch #15, downloadlink kan ik niet geven, maar dit zijn de nummers:
[ afbeelding ]
Vernieuwend is het inderdaad niet, blijft een groot radiostation. Maar vind het zelf wel fijn om zo'n albums binnen te halen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vrij standaard tracks, maar wel fijn opzich
Het is niet slecht voor een groot radiostation inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Vernieuwend is het inderdaad niet, blijft een groot radiostation. Maar vind het zelf wel fijn om zo'n albums binnen te halen.
Die is toevallig vandaag uitgekomen hoorde ik net.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:24 schreef fredjanssen het volgende:
Switch zijn altijd wel redelijke verzamelaars netzo als die van The Maxx.
quote:cd1
1. Gramophonedzie - Why don't you
2. David Guetta feat. Kid Cudi - Memories
3. Naughty Boy presents Wiley feat. Emeli Sandé - Never be your woman (solo loves garage remix)
4. Riva Starr feat. Nôze - I was drunk
5. Gossip - pop goes the world
6. Ke$ha - tik tok
7. Bingo Players - devotion
8. Lindstrøm & Christabelle - lovesick
9. The Opposites - licht uit
10. Mstrkrft feat. Nore & Isis - bounce (a-trak remix)
11. La Roux - colourless colour (the subs remix)
12. Tiësto feat. Tegan & Sara - feel it in my bones
13. Dan Black feat. Kid Cudi - symphonies (dada life remix)
14. Locnville - sun in my pocket
15. Moby - wait for me (villa remix)
16. Tensnake - coma cat
17. Dennis ferrer - hey hey
18. Sweet coffee - daylight
19. Bobby Burns & Afrojack - ghettoblaster
20. Tiga - what you need (a-trak remix)
21. Dada Life - love vibrations
22. Sound of Stereo - zipper
cd2
1. Black Box - Ride on time
2. Inaya Day - Keep pushin’ (sharam jey vocal mix)
3. Les Rythmes Digitales - Jacques your body (make me sweat)
4. Etienne de Crécy feat. Camille - Someone like you
5. LCD Soundsystem - Daft punk is playing at my house
6. Age Of Love - The age of love (jam & spoon watch out for stella mix)
7. Freemasons feat. amanda wilson - Love on my mind
8. The Ones - flawless
9. Silicone Soul - right on!
10. Freaks - where were you when the lights went out
11. Ame - rej
12. The Supermen Lovers - starlight
13. Soul Providers - rise (bini+martini main vocal mix)
14. Fairmont - gazebo
15. Green Velvet - genedefekt
16. Whitey - leave them all behind
Worden toch weer weggemod vanwege auteursrechten schending enzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is niet slecht voor een groot radiostation inderdaad![]()
Waarom kan je de downloadlink trouwens niet geven?
Oja, topic staat in MUZ, nvmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Worden toch weer weggemod vanwege auteursrechten schending enzo?
Lekker hoor !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:24 schreef Mert het volgende:
TvP met een van mijn favo's
Van m'n eigen Youtube channel![]()
99/100 aan deze muziekstijl gerelateerde websites die ik bezoek gebruiken Electro met een c dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:32 schreef mediaconsument het volgende:
Even een vraag, heb het topic nog niet helemaal goed doorgelezen verder overigens.
Ik noem deze muziek namelijk elektro, dit om een onderscheid te kunnen maken met electro. Word dit vaker zo gebruikt? En is het niet misschien een idee om het volgende deel van dit topic elektro in de tt mee te geven, zodat op fok dit onderscheid ook duidelijk is?
Dat begrijp ik, echter valt het me dan ook op dat er duidelijk een nieuwe lichting electro bestaat, de stijl is dan ook hoorbaar anders. De TT zegt dan ook electro new style.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef frank07 het volgende:
[..]
99/100 aan deze muziekstijl gerelateerde websites die ik bezoek gebruiken Electro met een c dus.
Ik ga er van uit dat, dat dan dus ook de juiste term is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |