iehhquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb de elite verjaagd
@soldmajor,
zm1374.jpg
niet liegen, jij zou haar doen.quote:
Nee dankje ik krijg liever gewoon een of andere ziektequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
niet liegen, jij zou haar doen.
wel van achteren natuurlijk
Dan stel ik voor dat je flodder64734832938767 ff ontmaagdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee dankje ik krijg liever gewoon een of andere ziekte
hahaha waarheidquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
Geloof er niks van.
Kijk dat is geen lekker wijf, maar wanneer jij dronken bent en ze is aan je zak aan het kriebelen ga je er over heen, punt.
wat heb ik hier mee te maken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je flodder64734832938767 ff ontmaagd
helaas welquote:
Far Cry 2 is gewoon ontzettend vet,,quote:Op zondag 7 februari 2010 01:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een bazenwapens heeft Far Cry 2 nog steeds. Echter: Het is naadje dat wapens op den duur roesten en vast gaan lopen (net in belangrijke shootouts begint je wapen tegen te werken)
Wat helemaal een triest wapen is: de MAC10. Dat ding gaat welgeteld 1 fucking main of side mission mee voordat ie wanhopig en compleet om de 10 schoten vastloopt.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Far Cry 2 is gewoon ontzettend vet,,
vooral de map editior
Wat gaat er gebeuren?quote:
Laatste keer dat hij naast me kan zitten tijdens een FOK!games-meet, en het wordt LEGEN.....quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Laatste keer dat hij naast me kan zitten tijdens een FOK!games-meet, en het wordt LEGEN.....
wait for it
I hope you're not lactose-intolerant because the next part is DARY!
zolang ik er niet ben kan het alleen tegenvallenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:11 schreef Misan het volgende:
Ik haak trouwens wel even af voor de BK-meet. Ik moet al mijn best zijn om 'r om 1400 te zijn
Verder eens met Rossdale en SD. Geloof me: het zal jullie stoutste dromen overtreffen
Jij bent de gangmaker van ieder feest, elk evenement en elke bruiloft?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
zolang ik er niet ben kan het alleen tegenvallen
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
zolang ik er niet ben kan het alleen tegenmeevallen
Was maar een geintjequote:Op zondag 7 februari 2010 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kijk maar uit flodder! Wat je nu doet kan echt niet!!!
dat je er voor vandaag rekening mee kunt houden boyquote:
Dat KFC erg lekker is?quote:
als we je hadden verwacht wel ja, nu kan ik er nog mee levenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
zolang ik er niet ben kan het alleen tegenvallen
ga ik niet redden, ben er even over tweequote:Op zondag 7 februari 2010 12:12 schreef Rossdale het volgende:
ik vertrek samen met spank zo rond half een. Tot bij de BK;)
Inderdaad jaquote:Op zondag 7 februari 2010 11:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij bent de gangmaker van ieder feest, elk evenement en elke bruiloft?
"HEEEUUUUY! DAAR IS POIT MAN!"
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:08 schreef Misan het volgende:
[..]
als we je hadden verwacht wel ja, nu kan ik er nog mee leven
en ik zie je toch al volgende week
Yes, FOK!games exitmeetquote:Op zondag 7 februari 2010 13:23 schreef CraniuM het volgende:
Is er dan een meeting ofwat.
Ja, familie fotoquote:Op zondag 7 februari 2010 13:22 schreef Misan het volgende:
[..]
Dan ga je toch?
Of heb je andere verplichtingen?
Photoshopquote:
quote:Ek dink die Haiti krisis moet ook bietjie blootstelling kry op WKJ, so ek gooi maar ‘n paar grappe vir wanneer die mense Vrydagaand ommie braaier drink:
Kan ons al jokes maak oor Haiti, of moet ons wag tot die stof gaan lê?
Ek weet hoe die Haiti mense voel, laas toe ek 20 aftershocks gehad het kon ek ook nie my huis vind nie
Quake 3 is nogal ‘n moerse hit in Haiti
Weet enige iemand waar Haiti is, ek het probeer bel, maar ek dink dis op vibrate
En een aardvark is een egelquote:Op zondag 7 februari 2010 13:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze hebben echt van die geniale woorden in Z-Afrika.
Een scooter was een brompony, een metro was een mollenkar
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is niet gek aangezien je geen crew bent of geweest bent
Kom dan worden wij ook ff crew jwz.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef Poit het volgende:
ik ben ook nooit crew geweestAlleen hofnar
een hofnar die vieze plaatjes als OP doet?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef Poit het volgende:
ik ben ook nooit crew geweestAlleen hofnar
Dat je dat vies noemtquote:Op zondag 7 februari 2010 14:02 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
een hofnar die vieze plaatjes als OP doet?
Vrijheid van poesjesuiting!quote:
quote:
Nee, a hero.quote:
quote:
P to the OESJES!!!!quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:19 schreef Poit het volgende:
Oh trouwens, Kok.. Het had niet gelijk de poes van je zusje hoeven wezen hoor
I know...quote:
Da's maar goed ookquote:
Een druipende grot?quote:
godver de godver! Daar moet ik zeker nog een keer heenquote:
jooquote:Op zondag 7 februari 2010 15:06 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Een druipende grot?![]()
Ik zoek even alles bij elkaar en dan kom ik zo jouw kant op.
U riep kutpics??quote:
al dat haarquote:Op zondag 7 februari 2010 16:33 schreef Poit het volgende:
[..]
U riep kutpics??
hier een hele informatieve
[ afbeelding ]
Kunnen we er nog wat van leren ook
"Sorry meisje, maar mijn penis schuurt tegen jouw frenulum!"quote:Op zondag 7 februari 2010 16:33 schreef Poit het volgende:
[..]
U riep kutpics??
hier een hele informatieve
[ afbeelding ]
Kunnen we er nog wat van leren ook
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
jij moet je haar nog krijgen zeker;:D;D:D:;d;:D K;DK
Idd.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd.
"Ik heb net mijn wagen een vette tuningbeurt gegeven. Compleet nieuwe bodykit, nieuwe velgen, nieuwe banden, en nieuwe clitoriskappen!"
[..]
Idd.
"Ik heb net mijn wagen een vette tuningbeurt gegeven. Compleet nieuwe bodykit, nieuwe velgen, nieuwe banden, en nieuwe clitoriskappen!"
[..]
Idd.
?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:51 schreef Flodder450 het volgende:
Waar blijven "de" plaatjes?
poit,schiet eens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Ik heb iedereen de groeten aan iedereen gedaanquote:Op zondag 7 februari 2010 13:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die iedereen trouwens de groeten aan iedereen
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:38 schreef Sigmund666 het volgende:
EBHMW Ritse!Ik en Ed doen het zonder wagens jwz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al weer terugquote:Op zondag 7 februari 2010 22:43 schreef Misan het volgende:
als ik op een motor mag rijden weet ik echt zeker dat ik mezelf in de kreukels ga rijden
Nietesquote:Op zondag 7 februari 2010 21:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik heb iedereen de groeten aan iedereen gedaan
Yippee ka yee du Schweinebacke!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:56 schreef lkb9000 het volgende:
Net star wars 3 gekeken, tijd voor DIE HARD 2
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:56 schreef lkb9000 het volgende:
Net star wars 3 gekeken, tijd voor DIE HARD 2
quote:
Ik ga tandjes poetsen en dan ook slapen!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:25 schreef CraniuM het volgende:
Mja, ik ga nog een filmpje kijken en dan pitten.
Truste iedereen
Je kunt 'm ook een pm sturen natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag eens een leuk bedanktopic verzinnen voor Danny
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Misan, deze bedoelde ik gisteren! Briljant geluid voor bijna geen geld
http://tweakers.net/produ(...)-z-5500-digital.html
Nee, maar je hebt wel briljant geluidquote:Op maandag 8 februari 2010 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Dat heb je niet voor onder de 300 euro SD
Hoe is je verstandhouding met je buren??quote:Op maandag 8 februari 2010 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel briljant geluid
Sinds hij er achter gekomen is dat we een drumstel in huis hebben, GEWELDIG!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe is je verstandhouding met je buren??
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinds hij er achter gekomen is dat we een drumstel in huis hebben, GEWELDIG!
Hij heeft vroeger in een bandje toetsenist gespeeld en af en toe ingevallen als drummer
Je zou hem eerst zonder het geluid moeten kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
http://www.youtube.com/v/eUO9SNCBL6UFilmpje past zo lekker bij de muziek
quote:
Die beat is dik op het eindequote:
Ik waande me zowat in Haïtiquote:
nice, check ik vanavond even uitquote:Op maandag 8 februari 2010 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Misan, deze bedoelde ik gisteren! Briljant geluid voor bijna geen geld
http://tweakers.net/produ(...)-z-5500-digital.html
Is niet veel voor nodig, oud + klein huisje. Tis meer een hutje.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef Reintji het volgende:
Helemaal?
Kerel, voor een man van jou formaat is zelfs paleis soestdijk een hutje..quote:Op maandag 8 februari 2010 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is niet veel voor nodig, oud + klein huisje. Tis meer een hutje.
Haha, iemand op het werk had het vorige week ook over dat nummer!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
http://www.youtube.com/v/eUO9SNCBL6UFilmpje past zo lekker bij de muziek
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:50 schreef Sigmund666 het volgende:
of
Leuke muziek om je buren mee te zieken
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:22 schreef Rossdale het volgende:
SD! Je hebt mijn Danny bedanktopic-idee gestolenNouja dan doe ik het maar in jouw topic
I say share, not scare!!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had het gisteren in de kroeg al bedacht
Nadat ik het al zei zeker?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had het gisteren in de kroeg al bedacht
Broeliebroeliequote:
Wát?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:34 schreef Fipotje het volgende:
Heavy rain is vet!
De demo was nicequote:
Breathe (like an Aphex Twin mix)quote:Op maandag 8 februari 2010 10:24 schreef Misan het volgende:
[..]
Die Breathe Remix kende ik nog niet eens
demo niet gedaan, ik wil maagdelijk de game ervaren.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:48 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Vind je van niet?
Vond de demo wel awsome!
Ik zal vanavond eens een ongezouten mening vormenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
demo niet gedaan, ik wil maagdelijk de game ervaren.
Nee, mini tutorial door een steeg in te lopen, praten met hoertje en matten met vervelende klant. Allen met privedetective.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:59 schreef Rossdale het volgende:
Wat kon je bij Heavy Rain doen in de demo? Onderzoek doen in die garage en daarna matten met die brede negert?
Bayonetta?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:15 schreef Misan het volgende:
Wat was ookalweer die game waarin je met een schietgrage chick met twee guns speelt?
Als je die maar niet gaat spelen, die demo was echt waaalgelijk slechtquote:Op maandag 8 februari 2010 11:18 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat was 'm ja
Thanks, dacht even dat ik in de war was
vond hem mwahquote:Op maandag 8 februari 2010 11:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je die maar niet gaat spelen, die demo was echt waaalgelijk slecht
Eindelijk SOMETHING SOMETHING SOMETHING DARKSIDE!
quote:
South Park ben ik inderdaad ook al een aantal jaar klaar mee, Family Guy is ook zeker over z'n top heen maar ik blijf het toch geweldig vindenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind Family Guy niet zo geweldig meer, beetje over zijn top heen. Net zoals South Park al zo'n 4 jaar niet echt grappig meer is.
Ik vind South Park eigenlijk met de jaren steeds beter geworden.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind Family Guy niet zo geweldig meer, beetje over zijn top heen. Net zoals South Park al zo'n 4 jaar niet echt grappig meer is.
hoe kan je over een dvd box spreken als je ze gedownload hebt?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet nog beginnen aan me dvd box van southpark
s1 tot s11
Branden en in een Ikea-doos stoppenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:49 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe kan je over een dvd box spreken als je ze gedownload hebt?
Conclusies trekken deed jij toch niet aan? Maar goed, ik zal straks wel foto's laten zienquote:Op maandag 8 februari 2010 11:49 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe kan je over een dvd box spreken als je ze gedownload hebt?
IKEA-doos?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Branden en in een Ikea-doos stoppen
Dat is ook duidelijkquote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef Rossdale het volgende:
Hmm erm ok...
Danny heeft ons afgekocht! In ruil voor een flinke smak geld hebben we onze taken naast ons neergelegd, zodat hij FOK!games kan vormen zoals hij zelf wil zonder dat er mensen zijn die hem tegenwerken
quote:
Ik trek dagelijks conclusies, ik neem aan dat iedereen dat doet.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Conclusies trekken deed jij toch niet aan? Maar goed, ik zal straks wel foto's laten zien
OMG!quote:
En waarom attendeer je er iemand wel op dan? Maar goedquote:Op maandag 8 februari 2010 13:05 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik trek dagelijks conclusies, ik neem aan dat iedereen dat doet.
Wie attendeer ik waar op?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waarom attendeer je er iemand wel op dan? Maar goed
[ afbeelding ]
In 2011 gaat de Hitmachine naar het songfestival? Winnen wij ook weer eens.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:12 schreef lkb9000 het volgende:
Lightsabers animeren voor die hitmachine
Of worden we uit de EU gegooidquote:Op maandag 8 februari 2010 13:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
In 2011 gaat de Hitmachine naar het songfestival? Winnen wij ook weer eens.
Either way we can't lose!quote:
Nja als je dat niet meer weet, vind ik het ook goedquote:
ik denk dat ik je gewoon niet begrijp doordat je wellicht het verkeerde woord gebruiktquote:Op maandag 8 februari 2010 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als je dat niet meer weet, vind ik het ook goed!
Ik ga het iig niet meer terug zoeken in het vorige topic, of zelfs topic daarvoor!
Poit, staan nog meer van die helden plaatjes in dat topic
Ben je nou echt zo lui om zelf even op het linkje te klikken??quote:Op maandag 8 februari 2010 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als je dat niet meer weet, vind ik het ook goed!
Ik ga het iig niet meer terug zoeken in het vorige topic, of zelfs topic daarvoor!
Poit, staan nog meer van die helden plaatjes in dat topic
Ben je nou echt zo sneu dat je moet gaan lopen trollen en mensen voor idioot moet gaan uitmaken?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waarom attendeer je er iemand wel op dan? Maar goed
[ afbeelding ]
Dude.. Op wie reageer je?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Geen idee eigenlijk. Ik ga hem vanavond pas spelen. Heb wel het artbook ingekeken. Ziet er erg tof uit
en ben jij weer zo kinderachtig om je ergens mee te bemoeien, wat niet over jou ging? Tenzij het woord idioot op jou slaat?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo sneu dat je moet gaan lopen trollen en mensen voor idioot moet gaan uitmaken?
Bioshock 2 is gekocht
?quote:
hmm dan was toch eigenlijk niet tegen jouquote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Misan het volgende:
al insinueert de tekst op de afbeelding het wel
Geeft nietquote:Op maandag 8 februari 2010 17:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm dan was toch eigenlijk niet tegen jou! En was ook niet de bedoeling dat je dat zo zou oppakken
Ross, ik reageer gewoon op sigmund. Tja en van zever en zever krijg je gezeikquote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Nick, Flodder en Sigmund, doe nou eens allemaal normaal. Jullie verneuken het topic
Ik kom hier voor mijn plezier, niet om constant gezeik te lezen.
Luister naar papa Poit en terug in jullie hok!
Die kutkinders hier..quote:
Dankje Rossquote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Nick, Flodder en Sigmund, doe nou eens allemaal normaal. Jullie verneuken het topic
Ik kom hier voor mijn plezier, niet om constant gezeik te lezen.
Luister naar papa Poit en terug in jullie hok!
Tof ding! Dat was je afscheidscadeau?quote:
Koningquote:
Als ze jong zijn zijn ze nog lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |