Wat gaat er gebeuren?quote:
Laatste keer dat hij naast me kan zitten tijdens een FOK!games-meet, en het wordt LEGEN.....quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Laatste keer dat hij naast me kan zitten tijdens een FOK!games-meet, en het wordt LEGEN.....
wait for it
I hope you're not lactose-intolerant because the next part is DARY!
zolang ik er niet ben kan het alleen tegenvallenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:11 schreef Misan het volgende:
Ik haak trouwens wel even af voor de BK-meet. Ik moet al mijn best zijn om 'r om 1400 te zijn
Verder eens met Rossdale en SD. Geloof me: het zal jullie stoutste dromen overtreffen
Jij bent de gangmaker van ieder feest, elk evenement en elke bruiloft?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
zolang ik er niet ben kan het alleen tegenvallen
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
zolang ik er niet ben kan het alleen tegenmeevallen
Was maar een geintjequote:Op zondag 7 februari 2010 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kijk maar uit flodder! Wat je nu doet kan echt niet!!!
dat je er voor vandaag rekening mee kunt houden boyquote:
Dat KFC erg lekker is?quote:
als we je hadden verwacht wel ja, nu kan ik er nog mee levenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
zolang ik er niet ben kan het alleen tegenvallen
ga ik niet redden, ben er even over tweequote:Op zondag 7 februari 2010 12:12 schreef Rossdale het volgende:
ik vertrek samen met spank zo rond half een. Tot bij de BK;)
Inderdaad jaquote:Op zondag 7 februari 2010 11:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij bent de gangmaker van ieder feest, elk evenement en elke bruiloft?
"HEEEUUUUY! DAAR IS POIT MAN!"
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:08 schreef Misan het volgende:
[..]
als we je hadden verwacht wel ja, nu kan ik er nog mee leven
en ik zie je toch al volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |