iehhquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb de elite verjaagd
@soldmajor,
zm1374.jpg
niet liegen, jij zou haar doen.quote:
Nee dankje ik krijg liever gewoon een of andere ziektequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
niet liegen, jij zou haar doen.
wel van achteren natuurlijk
Dan stel ik voor dat je flodder64734832938767 ff ontmaagdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee dankje ik krijg liever gewoon een of andere ziekte
hahaha waarheidquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
Geloof er niks van.
Kijk dat is geen lekker wijf, maar wanneer jij dronken bent en ze is aan je zak aan het kriebelen ga je er over heen, punt.
wat heb ik hier mee te maken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je flodder64734832938767 ff ontmaagd
helaas welquote:
Far Cry 2 is gewoon ontzettend vet,,quote:Op zondag 7 februari 2010 01:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een bazenwapens heeft Far Cry 2 nog steeds. Echter: Het is naadje dat wapens op den duur roesten en vast gaan lopen (net in belangrijke shootouts begint je wapen tegen te werken)
Wat helemaal een triest wapen is: de MAC10. Dat ding gaat welgeteld 1 fucking main of side mission mee voordat ie wanhopig en compleet om de 10 schoten vastloopt.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Far Cry 2 is gewoon ontzettend vet,,
vooral de map editior
Wat gaat er gebeuren?quote:
Laatste keer dat hij naast me kan zitten tijdens een FOK!games-meet, en het wordt LEGEN.....quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Laatste keer dat hij naast me kan zitten tijdens een FOK!games-meet, en het wordt LEGEN.....
wait for it
I hope you're not lactose-intolerant because the next part is DARY!
zolang ik er niet ben kan het alleen tegenvallenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:11 schreef Misan het volgende:
Ik haak trouwens wel even af voor de BK-meet. Ik moet al mijn best zijn om 'r om 1400 te zijn
Verder eens met Rossdale en SD. Geloof me: het zal jullie stoutste dromen overtreffen
Jij bent de gangmaker van ieder feest, elk evenement en elke bruiloft?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
zolang ik er niet ben kan het alleen tegenvallen
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
zolang ik er niet ben kan het alleen tegenmeevallen
Was maar een geintjequote:Op zondag 7 februari 2010 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kijk maar uit flodder! Wat je nu doet kan echt niet!!!
dat je er voor vandaag rekening mee kunt houden boyquote:
Dat KFC erg lekker is?quote:
als we je hadden verwacht wel ja, nu kan ik er nog mee levenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
zolang ik er niet ben kan het alleen tegenvallen
ga ik niet redden, ben er even over tweequote:Op zondag 7 februari 2010 12:12 schreef Rossdale het volgende:
ik vertrek samen met spank zo rond half een. Tot bij de BK;)
Inderdaad jaquote:Op zondag 7 februari 2010 11:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij bent de gangmaker van ieder feest, elk evenement en elke bruiloft?
"HEEEUUUUY! DAAR IS POIT MAN!"
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:08 schreef Misan het volgende:
[..]
als we je hadden verwacht wel ja, nu kan ik er nog mee leven
en ik zie je toch al volgende week
Yes, FOK!games exitmeetquote:Op zondag 7 februari 2010 13:23 schreef CraniuM het volgende:
Is er dan een meeting ofwat.
Ja, familie fotoquote:Op zondag 7 februari 2010 13:22 schreef Misan het volgende:
[..]
Dan ga je toch?
Of heb je andere verplichtingen?
Photoshopquote:
quote:Ek dink die Haiti krisis moet ook bietjie blootstelling kry op WKJ, so ek gooi maar ‘n paar grappe vir wanneer die mense Vrydagaand ommie braaier drink:
Kan ons al jokes maak oor Haiti, of moet ons wag tot die stof gaan lê?
Ek weet hoe die Haiti mense voel, laas toe ek 20 aftershocks gehad het kon ek ook nie my huis vind nie
Quake 3 is nogal ‘n moerse hit in Haiti
Weet enige iemand waar Haiti is, ek het probeer bel, maar ek dink dis op vibrate
En een aardvark is een egelquote:Op zondag 7 februari 2010 13:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze hebben echt van die geniale woorden in Z-Afrika.
Een scooter was een brompony, een metro was een mollenkar
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is niet gek aangezien je geen crew bent of geweest bent
Kom dan worden wij ook ff crew jwz.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef Poit het volgende:
ik ben ook nooit crew geweestAlleen hofnar
een hofnar die vieze plaatjes als OP doet?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef Poit het volgende:
ik ben ook nooit crew geweestAlleen hofnar
Dat je dat vies noemtquote:Op zondag 7 februari 2010 14:02 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
een hofnar die vieze plaatjes als OP doet?
Vrijheid van poesjesuiting!quote:
quote:
Nee, a hero.quote:
quote:
P to the OESJES!!!!quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:19 schreef Poit het volgende:
Oh trouwens, Kok.. Het had niet gelijk de poes van je zusje hoeven wezen hoor
I know...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |