Ik waande me zowat in Haïtiquote:
nice, check ik vanavond even uitquote:Op maandag 8 februari 2010 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Misan, deze bedoelde ik gisteren! Briljant geluid voor bijna geen geld
http://tweakers.net/produ(...)-z-5500-digital.html
Is niet veel voor nodig, oud + klein huisje. Tis meer een hutje.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef Reintji het volgende:
Helemaal?
Kerel, voor een man van jou formaat is zelfs paleis soestdijk een hutje..quote:Op maandag 8 februari 2010 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is niet veel voor nodig, oud + klein huisje. Tis meer een hutje.
Haha, iemand op het werk had het vorige week ook over dat nummer!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
http://www.youtube.com/v/eUO9SNCBL6UFilmpje past zo lekker bij de muziek
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:50 schreef Sigmund666 het volgende:
of
Leuke muziek om je buren mee te zieken
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:22 schreef Rossdale het volgende:
SD! Je hebt mijn Danny bedanktopic-idee gestolenNouja dan doe ik het maar in jouw topic
I say share, not scare!!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had het gisteren in de kroeg al bedacht
Nadat ik het al zei zeker?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had het gisteren in de kroeg al bedacht
Broeliebroeliequote:
Wát?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:34 schreef Fipotje het volgende:
Heavy rain is vet!
De demo was nicequote:
Breathe (like an Aphex Twin mix)quote:Op maandag 8 februari 2010 10:24 schreef Misan het volgende:
[..]
Die Breathe Remix kende ik nog niet eens
demo niet gedaan, ik wil maagdelijk de game ervaren.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:48 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Vind je van niet?
Vond de demo wel awsome!
Ik zal vanavond eens een ongezouten mening vormenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
demo niet gedaan, ik wil maagdelijk de game ervaren.
Nee, mini tutorial door een steeg in te lopen, praten met hoertje en matten met vervelende klant. Allen met privedetective.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:59 schreef Rossdale het volgende:
Wat kon je bij Heavy Rain doen in de demo? Onderzoek doen in die garage en daarna matten met die brede negert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |