en bedank Pierre even namens ons allemaal voor zijn geweldige hersenscheetquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En in de auto alvast inzingen he!
Vast wel, er mag tijdens dat soort programma's ook vaak gestemd worden per sms (nu dan niet toevallig) en dan zie je het publiek ook vaak smsen, dus ik heb goede hoop. En ik zag net dat de live uitzending om 21.20 uur begint op tv en wij moeten daar om 20.00 uur al zijn...quote:Op zondag 7 februari 2010 11:17 schreef Dirkh het volgende:
En maar hopen dat de telefoon gewoon aan mag blijven staan tijdens het NSF.
Hey! Als Johnny Logan er is dan gaat ie natuurlijk wel een liedje zingen tochquote:Op zondag 7 februari 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, er mag tijdens dat soort programma's ook vaak gestemd worden per sms (nu dan niet toevallig) en dan zie je het publiek ook vaak smsen, dus ik heb goede hoop. En ik zag net dat de live uitzending om 21.20 uur begint op tv en wij moeten daar om 20.00 uur al zijn...
Hold me Now.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey! Als Johnny Logan er is dan gaat ie natuurlijk wel een liedje zingen toch?
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:59 schreef Vivi het volgende:
Hoe wat ut Greysie? Heb je de onderbroek van Johnny L. weten te ontfutselen? Of zijn Dependslip?
quote:
Dat incombinatie met de dependslipquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:59 schreef Vivi het volgende:
Hoe wat ut Greysie? Heb je de onderbroek van Johnny L. weten te ontfutselen? Of zijn Dependslip?
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
Ik zal Sjonnie de groeten van je doen vanavond!
Ik ga in het stemmig zwart. Dan val ik lekker op tussen alle roze boa'squote:Op zondag 7 februari 2010 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
En oh Greys, wat voor kleur draag je vanavond?
Scherp!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:55 schreef yvonne het volgende:
https://twitter.com/FOKweblog
Oh, het is al geweest, jullie waren er op 7 januari al!
Vals!
Wehehe, ik zie het ook nu pas, vroeg me al af of yvonne er een dagje naast zat, maar he, ik zit er maar een maandje naast.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga in het stemmig zwart. Dan val ik lekker op tussen alle roze boa's![]()
[..]
Scherp!
Kleinigheidjes hou je toch!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wehehe, ik zie het ook nu pas, vroeg me al af of yvonne er een dagje naast zat, maar he, ik zit er maar een maandje naast.
Niets mis met roze, ik heb het alleen zelf niet in de kast hangen.quote:Oh, wat is er mis met roze. Ik heb een fel gebloemde roze blouse aan.
Het alternatief was waarschijnlijk Angela van Sterren.nl geweestquote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand al nagedacht over het feit hoe professioneel Yolanthe vanavond gaat presenteren?
Ik krijg ineens flashbacks van die talentenshow op de Tros![]()
quote:FOKweblog Je begeven tussen Frans Bauer fans en songfestivagays levert nu al hilarisch gegiechel op, en dat met dingedong op de speakers. Ze gaan los!
De grootste familie van Néééderland!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe, die loeigrote TROS ster midden op het podium ook.![]()
De uitvoerende artiesten en coaches verraaden de sponsor ook al enigzins.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
De grootste familie van Néééderland!!!
Met zo'n liedje kan het ook alleen maar door de TROS uitgezonden worden.
quote:Dirkh_ ESF-FOKKERS jullie krijgen de groeten van Greys Ze had het eigenlijk voor de camera willen zeggen maar ze hebben haar van het podium gehaald
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
leuk plekkie hebben ze
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:44 schreef cptmarco het volgende:
lachen als een boer met kiespijn...
volgens mij zitten ze redelijk voor aan...![]()
Bwehehe.quote:Greys en Yvonne bekennen dat Shine toch een goed nummer was.
Ik hoor Greys al blčren HOOOOOOOOOOOLD MEEEEE NOOOOOOOOOOWWWW!!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
Grey zit op steenworp afstand van Johnny of eigenlijk meer op slipworp afstand
als ze gooit, dan willen we er wel foto's van zien...quote:Op zondag 7 februari 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
Grey zit op steenworp afstand van Johnny of eigenlijk meer op slipworp afstand
quote:
Ik zat iets te ver weg van de TV. Maar als ik zo de geplaatste foto's van hier zag,moest ze rechts achter Yolanthe Kotsen van Batsbergen zitten.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat iets te ver weg van de TV. Maar als ik zo de geplaatste foto's van hier zag,moest ze rechts achter Yolanthe Kotsen van Batsbergen zitten.
Het ze me toch een potje hard gaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet welk van de 10 topics ik nou moet volgenHet is niet bij te houden straks
Het praten tijdens de show moet eigenlijk in [NSF] vanavond LIVE, volg het hierquote:Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet welk van de 10 topics ik nou moet volgenHet is niet bij te houden straks
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het praten tijdens de show moet eigenlijk in [NSF] vanavond LIVE, volg het hier
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het praten tijdens de show moet eigenlijk in [NSF] vanavond LIVE, volg het hier
Ik vind het zelf ook ingewikkeld hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar voor Greys moet ik dus weer hier als ik haar spot![]()
Ahhhquote:Op zondag 7 februari 2010 22:24 schreef cptmarco het volgende:
Dirkh is teleurgesteld:
Marlous maakt het niet waar hier
Dat denk ik ook en ik kijk enorm uit naar zijn samenvattingquote:Op zondag 7 februari 2010 22:49 schreef cptmarco het volgende:
ik gok dat Dirkh zich prima vermaakt heeft.. .
Maar wel mooie jurk Pisces29quote:Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver ik zat alleen op Yo's jurk te letten, wat een heupen
inderdaad!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:49 schreef cptmarco het volgende:
ik gok dat Dirkh zich prima vermaakt heeft.. .
Het enige leuke optreden van vanavondquote:Op zondag 7 februari 2010 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Greys zal wel helemaal in d'r nopjes zijn na het zingen van Johnny![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het enige leuke optreden van vanavond![]()
Die vent kan nog steeds zingen zeg, al had ik liever Hold me Now gehoord
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
Het was zó leuk!
Ik ga volgend jaar weer
Was het leuk ja?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
Het was zó leuk!
Ik ga volgend jaar weer
Hoe werd er in de studio op de ontknoping gereageerd?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
Het was zó leuk!
Ik ga volgend jaar weer
Greysie!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
Het was zó leuk!
Ik ga volgend jaar weer
Echt héél leuk!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was het leuk ja?
Volgende keer ga ik mee
Echt?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt héél leuk!
Er zat nog een lookalike van je drie stoelen links van me!
Flabbergasted is the word for it, denk ik welquote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe werd er in de studio op de ontknoping gereageerd?
Ik vond het echt een walgelijke jurkquote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Flabbergasted is the word for it, denk ik wel
Overigens, ik zag net in deeltje 1 van de live topics dat ik terug las dat jullie Yolanthe allemaal nogal stevig vonden ('wat een heupen!') in die jurk, maar dan ben je op tv dus echt tien kilo zwaarder.
Want het was werkelijk een plįįtje en ze was gewoon erg slank
Dat zou ik echt tof vinden!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Grappig!
Volgend jaar ben ik er iig ook bij
Ik ga įlles teruglezen!quote:
Daar heb ik niet eens zo op gelet eigenlijkquote:
Het was een beetje x-factor 2009 all over againquote:Op maandag 8 februari 2010 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat vond je van Johny Logan's optreden????
Oehquote:Op maandag 8 februari 2010 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik niet eens zo op gelet eigenlijk
Wij moesten vooral hysterisch met vlaggetjes wapperen en oefenen op staande ovaties e.d.
Daar hadden we het reuze druk mee. En proberen om niet te moeten plassen, want dat mocht niet tussen acht en tien voor elf
You're damn rightquote:Op maandag 8 februari 2010 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een beetje x-factor 2009 all over again
Maar hij kan het nog steeds
Kan ze zich zelf fanatiek met een papieren vlaggetje zien zwaaienquote:Op maandag 8 februari 2010 00:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh![]()
Je zou het op tv es terug moeten kijken
Ik ook idd.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
Was Loekz in de studio wel verstaandaar trouwens? Vond het geluid op tv errug slecht (als in; ik hoorde meer van de achtergrond muziek dan van de zang)
Ja, dat ging heel raar. Je had om en om kastjes, maar iedereen kon stemmen. Alleen moest de tweede persoon dan wachten tot de eerste klaar was en er een groen lampje ging branden, en dat gebeurde dus niet. Toen Johnny al aan het zingen was geslagen ging het lampje op groen en waren waarschijnlijk heel veel stemmers aan het kwijlen bij Johnny.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
Klopt het trouwens dat er te weinig stemkastjes waren waardoor ze gedeeld moesten worden?
Mijn voorspelling kloptequote:Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
Het was zó leuk!
Ik ga volgend jaar weer
Dat heb ik helemaal gemistquote:Op maandag 8 februari 2010 00:50 schreef Dirkh het volgende:
Dit is toch wel een toppertje, Frans gaat zitten. Hij is toch zo gewoon gebleven.
[ afbeelding ]
Hier zijn duidelijke afspraken over gemaakt volgens mij.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
Dirk, wat ben je leuk!
Of gaat dan je reputatie naar de haaien?
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:54 schreef yvonne het volgende:
En Miss ex-Jan Smit heeft me toch een dikke reet en dito heupen.
Zag je goed in die jurk
Whehe.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Flabbergasted is the word for it, denk ik wel
Overigens, ik zag net in deeltje 1 van de live topics dat ik terug las dat jullie Yolanthe allemaal nogal stevig vonden ('wat een heupen!') in die jurk, maar dan ben je op tv dus echt tien kilo zwaarder.
Want het was werkelijk een plįįtje en ze was gewoon erg slank
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal gemist
Ik was aan het oefenen op mijn 'ik heb niet door dat de camera er aan komt' gezicht...
Greys! Miss Dinges had me een reet!quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Greys! Miss Dinges had me een reet!
Daar kon heel Volendam op meerijden joh!
Met die Wesley, da's een fucking kabouter joh!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is ook een arrogant wijf
moet gewoon eens flink van bil.
Ik op Loekz, Maes ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:03 schreef Bamba het volgende:
Greys!Hier ben je!! Op wie hebben jullie gestemd?
Tussen 2 kleerkasten waardoor ie nog kleiner leekquote:Op maandag 8 februari 2010 01:04 schreef Greys het volgende:
Wes zat bere-nerveus te wezen op de tribune
Ja h`equote:Op maandag 8 februari 2010 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]Ik vond het wel meevallen.
Maar ik lette eigenlijk meer op haar totaal andere gezichtsuitdrukking wanneer de camera uit stond.
Dan keek ze stukken minder lieflijk
hoe vond je vinzzent nou? Ik vond zelf loekzz niet erg goed,maar het is wel beter dan die sieneke...quote:Op maandag 8 februari 2010 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik op Loekz, Maes ook.
En Dirkh was in het roze, dus die stemde op eh... nou zeg het zelf maar Dirk!
Ik zou op Vincent stemmen... maar om mijn mannelijkheid te redden heb ik op Loekz gestemd. Heeft ook niet echt geholpen.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik op Loekz, Maes ook.
mwahquote:Op maandag 8 februari 2010 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tussen 2 kleerkasten waardoor ie nog kleiner leek
Wat een dwerg
Ik snap het niet, driekwart van die zaal was Sieneke familie/fan/buurvrouw/vroegerelerares. En volgens Yo had de hele zaal op Vinzzent gestemd. Volgens mij heb jij gewoon 600 keer op die stemknop zitten drukken, dat kan haast niet anders!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou op Vincent stemmen... maar om mijn mannelijkheid te redden heb ik op Loekz gestemd. Heeft ook niet echt geholpen.
Ja hč?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:11 schreef yvonne het volgende:
Ik vond Vinzzent het beste.
Ja, van Dirk. Op de weblog!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, krijgen we nog een minuut tot minuut-verslag?
Johnnyquote:Op maandag 8 februari 2010 01:16 schreef Dirkh het volgende:
Zo, en dit voor die drie kwijlende Tena-Ladys naast me.
[ afbeelding ]
Welnee, gewoon schrijvenquote:Op maandag 8 februari 2010 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, van Dirk. Op de weblog!
En van mij ook wel, maar Dirk mag eerst
Dat meisje er achter vond deze opa niet zo interessantquote:Op maandag 8 februari 2010 01:16 schreef Dirkh het volgende:
Zo, en dit voor die drie kwijlende Tena-Ladys naast me.
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je dat ze er net achter komen dat ze nog mogen stemmen. Ze kijken allemaal naar hun stemkastje.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat meisje er achter vond deze opa niet zo interessant...
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:50 schreef Dirkh het volgende:
Dit is toch wel een toppertje, Frans gaat zitten. Hij is toch zo gewoon gebleven.
[ afbeelding ]
http://tweetphoto.com/10710587quote:Op maandag 8 februari 2010 01:46 schreef Paul het volgende:
Dirkh waar is nou die foto gebleven van jou op de tribune?
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:46 schreef Dirkh het volgende:
Er is beloofd dat ik mocht zeggen dat het totaal niet leuk was. Maar dat was het wel. Het was gewoon leuk om daar te zijn als klapvee.
En FOK! heeft exclusieve foto's
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
http://tweetphoto.com/10710587
Opletten lullo
quote:
[..]
[..]
Deze foto icm jouw bijschrift blijf ik maar om lachen!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:50 schreef Dirkh het volgende:
Goed zo Greysquote:Op maandag 8 februari 2010 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik op Loekz, Maes ook.
quote:
Ik vond het net een niet goed aansluitende pruikquote:Op maandag 8 februari 2010 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mari van der Ven, met open mondjePoederen
![]()
En dat kapsel van Tatjana is iets teveel opgefluft
Nu je het zegtquote:Op maandag 8 februari 2010 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond het net een niet goed aansluitende pruik
Ja vies is dat zegquote:Op maandag 8 februari 2010 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
En die gelnagel van Marlous is bijna langer dan haar duim
George hebben we niet goed kunnen volgen, die zat op een plek waar wij hem niet konden zien. Maar ik geloof het meteen dat ie zich van tevoren "opgewarmd" had.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:03 schreef cptmarco het volgende:
dat is inderdaad een van de mooiste stukje..
maar Dirkh wat had george nou in zijn groene tasje, een fles drank???
Natuurlijk drank. Die man had zich, in al het draaiorgelgeweld en blokfluitellende, ladderzat gezopen. En geef 'm eens ongelijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:03 schreef cptmarco het volgende:
maar Dirkh wat had george nou in zijn groene tasje, een fles drank???
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
http://tweetphoto.com/10710587
Opletten lullo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |