mwahquote:Op maandag 8 februari 2010 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tussen 2 kleerkasten waardoor ie nog kleiner leek
Wat een dwerg
Ik snap het niet, driekwart van die zaal was Sieneke familie/fan/buurvrouw/vroegerelerares. En volgens Yo had de hele zaal op Vinzzent gestemd. Volgens mij heb jij gewoon 600 keer op die stemknop zitten drukken, dat kan haast niet anders!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou op Vincent stemmen... maar om mijn mannelijkheid te redden heb ik op Loekz gestemd. Heeft ook niet echt geholpen.
Ja hè?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:11 schreef yvonne het volgende:
Ik vond Vinzzent het beste.
Ja, van Dirk. Op de weblog!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, krijgen we nog een minuut tot minuut-verslag?
Johnnyquote:Op maandag 8 februari 2010 01:16 schreef Dirkh het volgende:
Zo, en dit voor die drie kwijlende Tena-Ladys naast me.
[ afbeelding ]
Welnee, gewoon schrijvenquote:Op maandag 8 februari 2010 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, van Dirk. Op de weblog!
En van mij ook wel, maar Dirk mag eerst
Dat meisje er achter vond deze opa niet zo interessantquote:Op maandag 8 februari 2010 01:16 schreef Dirkh het volgende:
Zo, en dit voor die drie kwijlende Tena-Ladys naast me.
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je dat ze er net achter komen dat ze nog mogen stemmen. Ze kijken allemaal naar hun stemkastje.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat meisje er achter vond deze opa niet zo interessant...
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:50 schreef Dirkh het volgende:
Dit is toch wel een toppertje, Frans gaat zitten. Hij is toch zo gewoon gebleven.
[ afbeelding ]
http://tweetphoto.com/10710587quote:Op maandag 8 februari 2010 01:46 schreef Paul het volgende:
Dirkh waar is nou die foto gebleven van jou op de tribune?
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:46 schreef Dirkh het volgende:
Er is beloofd dat ik mocht zeggen dat het totaal niet leuk was. Maar dat was het wel. Het was gewoon leuk om daar te zijn als klapvee.
En FOK! heeft exclusieve foto's
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
http://tweetphoto.com/10710587
Opletten lullo
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Greys! Miss Dinges had me een reet!
Daar kon heel Volendam op meerijden joh!
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Greys! Miss Dinges had me een reet!
Daar kon heel Volendam op meerijden joh!
Deze foto icm jouw bijschrift blijf ik maar om lachen!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:50 schreef Dirkh het volgende:
Dit is toch wel een toppertje, Frans gaat zitten. Hij is toch zo gewoon gebleven.
Goed zo Greysquote:Op maandag 8 februari 2010 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik op Loekz, Maes ook.
En Dirkh was in het roze, dus die stemde op eh... nou zeg het zelf maar Dirk!
quote:
Ik vond het net een niet goed aansluitende pruikquote:Op maandag 8 februari 2010 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mari van der Ven, met open mondjePoederen
![]()
En dat kapsel van Tatjana is iets teveel opgefluft
Nu je het zegtquote:Op maandag 8 februari 2010 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond het net een niet goed aansluitende pruik
Ja vies is dat zegquote:Op maandag 8 februari 2010 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
En die gelnagel van Marlous is bijna langer dan haar duim
George hebben we niet goed kunnen volgen, die zat op een plek waar wij hem niet konden zien. Maar ik geloof het meteen dat ie zich van tevoren "opgewarmd" had.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:03 schreef cptmarco het volgende:
dat is inderdaad een van de mooiste stukje..
maar Dirkh wat had george nou in zijn groene tasje, een fles drank???
Natuurlijk drank. Die man had zich, in al het draaiorgelgeweld en blokfluitellende, ladderzat gezopen. En geef 'm eens ongelijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:03 schreef cptmarco het volgende:
maar Dirkh wat had george nou in zijn groene tasje, een fles drank???
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
http://tweetphoto.com/10710587
Opletten lullo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |