Hoe werd er in de studio op de ontknoping gereageerd?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
Het was zó leuk!
Ik ga volgend jaar weer
Greysie!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
Het was zó leuk!
Ik ga volgend jaar weer
Echt héél leuk!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was het leuk ja?
Volgende keer ga ik mee
Echt?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt héél leuk!
Er zat nog een lookalike van je drie stoelen links van me!
Flabbergasted is the word for it, denk ik welquote:Op maandag 8 februari 2010 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe werd er in de studio op de ontknoping gereageerd?
Ik vond het echt een walgelijke jurkquote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Flabbergasted is the word for it, denk ik wel
Overigens, ik zag net in deeltje 1 van de live topics dat ik terug las dat jullie Yolanthe allemaal nogal stevig vonden ('wat een heupen!') in die jurk, maar dan ben je op tv dus echt tien kilo zwaarder.
Want het was werkelijk een pláátje en ze was gewoon erg slank
Dat zou ik echt tof vinden!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Grappig!
Volgend jaar ben ik er iig ook bij
Ik ga álles teruglezen!quote:
Daar heb ik niet eens zo op gelet eigenlijkquote:
Het was een beetje x-factor 2009 all over againquote:Op maandag 8 februari 2010 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat vond je van Johny Logan's optreden????
Oehquote:Op maandag 8 februari 2010 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik niet eens zo op gelet eigenlijk
Wij moesten vooral hysterisch met vlaggetjes wapperen en oefenen op staande ovaties e.d.
Daar hadden we het reuze druk mee. En proberen om niet te moeten plassen, want dat mocht niet tussen acht en tien voor elf
You're damn rightquote:Op maandag 8 februari 2010 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een beetje x-factor 2009 all over again
Maar hij kan het nog steeds
Kan ze zich zelf fanatiek met een papieren vlaggetje zien zwaaienquote:Op maandag 8 februari 2010 00:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh![]()
Je zou het op tv es terug moeten kijken
Ik ook idd.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
Was Loekz in de studio wel verstaandaar trouwens? Vond het geluid op tv errug slecht (als in; ik hoorde meer van de achtergrond muziek dan van de zang)
Ja, dat ging heel raar. Je had om en om kastjes, maar iedereen kon stemmen. Alleen moest de tweede persoon dan wachten tot de eerste klaar was en er een groen lampje ging branden, en dat gebeurde dus niet. Toen Johnny al aan het zingen was geslagen ging het lampje op groen en waren waarschijnlijk heel veel stemmers aan het kwijlen bij Johnny.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
Klopt het trouwens dat er te weinig stemkastjes waren waardoor ze gedeeld moesten worden?
Mijn voorspelling kloptequote:Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
Het was zó leuk!
Ik ga volgend jaar weer
Dat heb ik helemaal gemistquote:Op maandag 8 februari 2010 00:50 schreef Dirkh het volgende:
Dit is toch wel een toppertje, Frans gaat zitten. Hij is toch zo gewoon gebleven.
[ afbeelding ]
Hier zijn duidelijke afspraken over gemaakt volgens mij.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
Dirk, wat ben je leuk!
Of gaat dan je reputatie naar de haaien?
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:54 schreef yvonne het volgende:
En Miss ex-Jan Smit heeft me toch een dikke reet en dito heupen.
Zag je goed in die jurk
Whehe.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Flabbergasted is the word for it, denk ik wel
Overigens, ik zag net in deeltje 1 van de live topics dat ik terug las dat jullie Yolanthe allemaal nogal stevig vonden ('wat een heupen!') in die jurk, maar dan ben je op tv dus echt tien kilo zwaarder.
Want het was werkelijk een pláátje en ze was gewoon erg slank
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal gemist
Ik was aan het oefenen op mijn 'ik heb niet door dat de camera er aan komt' gezicht...
Greys! Miss Dinges had me een reet!quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Greys! Miss Dinges had me een reet!
Daar kon heel Volendam op meerijden joh!
Met die Wesley, da's een fucking kabouter joh!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is ook een arrogant wijf
moet gewoon eens flink van bil.
Ik op Loekz, Maes ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:03 schreef Bamba het volgende:
Greys!Hier ben je!! Op wie hebben jullie gestemd?
Tussen 2 kleerkasten waardoor ie nog kleiner leekquote:Op maandag 8 februari 2010 01:04 schreef Greys het volgende:
Wes zat bere-nerveus te wezen op de tribune
Ja h`equote:Op maandag 8 februari 2010 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]Ik vond het wel meevallen.
Maar ik lette eigenlijk meer op haar totaal andere gezichtsuitdrukking wanneer de camera uit stond.
Dan keek ze stukken minder lieflijk
hoe vond je vinzzent nou? Ik vond zelf loekzz niet erg goed,maar het is wel beter dan die sieneke...quote:Op maandag 8 februari 2010 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik op Loekz, Maes ook.
En Dirkh was in het roze, dus die stemde op eh... nou zeg het zelf maar Dirk!
Ik zou op Vincent stemmen... maar om mijn mannelijkheid te redden heb ik op Loekz gestemd. Heeft ook niet echt geholpen.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik op Loekz, Maes ook.
En Dirkh was in het roze, dus die stemde op eh... nou zeg het zelf maar Dirk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |