en bedank Pierre even namens ons allemaal voor zijn geweldige hersenscheetquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En in de auto alvast inzingen he!
Vast wel, er mag tijdens dat soort programma's ook vaak gestemd worden per sms (nu dan niet toevallig) en dan zie je het publiek ook vaak smsen, dus ik heb goede hoop. En ik zag net dat de live uitzending om 21.20 uur begint op tv en wij moeten daar om 20.00 uur al zijn...quote:Op zondag 7 februari 2010 11:17 schreef Dirkh het volgende:
En maar hopen dat de telefoon gewoon aan mag blijven staan tijdens het NSF.
Hey! Als Johnny Logan er is dan gaat ie natuurlijk wel een liedje zingen tochquote:Op zondag 7 februari 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, er mag tijdens dat soort programma's ook vaak gestemd worden per sms (nu dan niet toevallig) en dan zie je het publiek ook vaak smsen, dus ik heb goede hoop. En ik zag net dat de live uitzending om 21.20 uur begint op tv en wij moeten daar om 20.00 uur al zijn...
Hold me Now.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey! Als Johnny Logan er is dan gaat ie natuurlijk wel een liedje zingen toch?
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:59 schreef Vivi het volgende:
Hoe wat ut Greysie? Heb je de onderbroek van Johnny L. weten te ontfutselen? Of zijn Dependslip?
quote:
Dat incombinatie met de dependslipquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:59 schreef Vivi het volgende:
Hoe wat ut Greysie? Heb je de onderbroek van Johnny L. weten te ontfutselen? Of zijn Dependslip?
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
Ik zal Sjonnie de groeten van je doen vanavond!
Ik ga in het stemmig zwart. Dan val ik lekker op tussen alle roze boa'squote:Op zondag 7 februari 2010 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
En oh Greys, wat voor kleur draag je vanavond?
Scherp!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:55 schreef yvonne het volgende:
https://twitter.com/FOKweblog
Oh, het is al geweest, jullie waren er op 7 januari al!
Vals!
Wehehe, ik zie het ook nu pas, vroeg me al af of yvonne er een dagje naast zat, maar he, ik zit er maar een maandje naast.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga in het stemmig zwart. Dan val ik lekker op tussen alle roze boa's![]()
[..]
Scherp!
Kleinigheidjes hou je toch!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wehehe, ik zie het ook nu pas, vroeg me al af of yvonne er een dagje naast zat, maar he, ik zit er maar een maandje naast.
Niets mis met roze, ik heb het alleen zelf niet in de kast hangen.quote:Oh, wat is er mis met roze. Ik heb een fel gebloemde roze blouse aan.
Het alternatief was waarschijnlijk Angela van Sterren.nl geweestquote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand al nagedacht over het feit hoe professioneel Yolanthe vanavond gaat presenteren?
Ik krijg ineens flashbacks van die talentenshow op de Tros![]()
quote:FOKweblog Je begeven tussen Frans Bauer fans en songfestivagays levert nu al hilarisch gegiechel op, en dat met dingedong op de speakers. Ze gaan los!
De grootste familie van Néééderland!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe, die loeigrote TROS ster midden op het podium ook.![]()
De uitvoerende artiesten en coaches verraaden de sponsor ook al enigzins.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
De grootste familie van Néééderland!!!
Met zo'n liedje kan het ook alleen maar door de TROS uitgezonden worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |