Het beetje hoop wat ik had is nu al de grond ingeslagen... die Arabische riedeltjes.... waarom denken sommige malloten toch altijd dat je met dat minarettengetetter automatisch scoortquote:
punten verzamelen bij alle turken in heel Europa???quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het beetje hoop wat ik had is nu al de grond ingeslagen... die Arabische riedeltjes.... waarom denken sommige malloten toch altijd dat je met dat minarettengetetter automatisch scoort
In deze poule zitten we trouwens. Deze landen moeten we overtuigen in de halve finale:quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het beetje hoop wat ik had is nu al de grond ingeslagen... die Arabische riedeltjes.... waarom denken sommige malloten toch altijd dat je met dat minarettengetetter automatisch scoort
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef lezzer het volgende:
Mijn vrouw heeft geen zin om het programma te kijken
"ik vind het zo'n schijtnummer"....
Remember Hind?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef cptmarco het volgende:
[..]
punten verzamelen bij alle turken in heel Europa???
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
waarom denken sommige malloten toch altijd dat je met dat minarettengetetter automatisch scoort
Heeft ie toestemming van Opa Abraham om die tekst zo aan te passen?quote:
Wat dacht je van de afkomst van de damesquote:Op zondag 7 februari 2010 19:48 schreef Urquhart het volgende:
Als Loekz trouwens wint vanavond, verwacht ik binnen een week PVV-Kamervragen waarom wij een lied met Arabische klanken sturen
nou, vertel...quote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dacht je van de afkomst van de dames
Die hebben zowat allemaal gedeeltelijk buitenlandse rootsquote:
Hoe hard heb je moeten duwen?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Bezoek is de deur uit, ik ben er bij.
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Minder hard dan verwacht, een hardnekkige peettante bleef langer, maar ik dacht dat het om half 9 al begon, en ze was al een hele tijd "op het punt van vetrekken". Dus in mijn hoofd zat al al "GA NOU EENS!!!", maar toen had ik nog drie kwartier.
http://twitter.com/FOKweblog: ze staan ergens op de fotoquote:Op zondag 7 februari 2010 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of ik ze kan herkennen. Ik weet helemaal niet hoe greys en DirkH eruit zien
.
Ik kijk alleen om even te kijken hoe Yolanthe eruit ziet.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel trouwens wel ruim 1,5 miljoen kijkers... het is zo slecht dat iedereen het wil zien denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |