ik had het ook vorige week dus blijkbaar heerst er wel wat. Het komt ook echt uit het niets opzetten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:05 schreef Bravebart het volgende:
Heerst het ofzo?Ik hoor veel meer mensen kwakkelen
Ik blijf wel binnen de komende wekenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:06 schreef jna het volgende:
[..]
ik had het ook vorige week dus blijkbaar heerst er wel wat. Het komt ook echt uit het niets opzetten.
waarom? belangrijk iets aankomende tijd wat je niet kan/mag missen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik blijf wel binnen de komende weken
Eindbepreking stage op 5 maart, 25 feb. naar Keulen en daarvoor ook nog watquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:11 schreef jna het volgende:
[..]
waarom? belangrijk iets aankomende tijd wat je niet kan/mag missen?
Raak je anders in paniek?quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:37 schreef Houniet het volgende:
nee, ben nu weg nar verjaartda dit dat laters
Vorige week al geweestquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
ow dat is jammer
nou goed dat jij nog niet ziek bent in ieder geval
Ik had het verleden week ook ff goed te pakken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:06 schreef jna het volgende:
[..]
ik had het ook vorige week dus blijkbaar heerst er wel wat. Het komt ook echt uit het niets opzetten.
quote:
HJquote:
quote:
Nog een oldbiequote:Op zondag 7 februari 2010 03:55 schreef ETA het volgende:
sjezus, nog steeds dezelfde namen in deze SC
quote:Op zondag 7 februari 2010 03:55 schreef ETA het volgende:
sjezus, nog steeds dezelfde namen in deze SC
Juistquote:Op zondag 7 februari 2010 13:07 schreef jna het volgende:
aahh op valentijnsdag, wat poekiewoekieliefiepiefie
Je bent gewoon jaloersquote:
Je hebt gelijkquote:
1.40 op station Delftquote:
Vroeg inkopenquote:
Klonerenquote:
Doe je goedquote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
Als vrachtwagenchauffeur kan ik altijd die rozen voor een mooi prijsje op de kop tikken
Hopelijk komt Litmanen met Finland meequote:Op zondag 7 februari 2010 14:03 schreef PieterBas het volgende:
Zo, dat wordt dus Zweden - Nederland kijken![]()
Jaquote:Op zondag 7 februari 2010 14:23 schreef The_Dean het volgende:
Jari Litmanen toch? Of ben ik nu zo erg in de war?
Sterktequote:Op zondag 7 februari 2010 15:24 schreef Houniet het volgende:Dean.
Ik moet nog opdrachten voor morgen maken, totaal geen zin !
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ga naar mn zus toe. Mn kleine nichtje is 2 geworden
Hier in het westen is het fucking gezellig. 25 graden, zon, feesten in de straten. Chickies in rokjesquote:Op zondag 7 februari 2010 15:52 schreef Bravebart het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
Wat is het oosten van het land ook saai
Oh dat is hier ook wel, maar het bier is opquote:Op zondag 7 februari 2010 15:57 schreef jna het volgende:
[..]
Hier in het westen is het fucking gezellig. 25 graden, zon, feesten in de straten. Chickies in rokjes
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:57 schreef jna het volgende:
[..]
Hier in het westen is het fucking gezellig. 25 graden, zon, feesten in de straten. Chickies in rokjes
Ik moet ook maar weer eens een nieuwe...quote:
Gewoon wat zoeken wat bij je past. Ik heb een andere stijl dan jij.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens een nieuwe...
Tips?
quote:
Cold is a bitch!quote:
Ben al twee jaar klaar, maar het is hier te gezelligquote:Op zondag 7 februari 2010 17:08 schreef ETA het volgende:
Ik zou toch echt denken dat iedereen zo langzamerhand wel klaar was, maar dat valt dus wel mee. Wel goed om te zien dat dezelfde mensen nog rondhangen, dan heb ik tenminste niet het gevoel dat mijn stage/afstuderen ver achter mij ligtHeb nogal weinig gedaan vorig jaar, ff in stats:
Aantal dagen echt gewerkt vorig jaar: 0
Dagen op reis: 64 = 17,5 % van de tijd = gemiddeld 1,2 dagen per week op reis.
Aantal reizen: 5
Continenten: 4
Vliegtickets: 15
Fotos: 7500
edit: zit bijna op exacte gemiddelde over 6 jaar van 1,1 dag per week reizen
Ik heb de nieuwe Gui kudt!quote:
JOHOOO!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef Houniet het volgende:
Is goed jongen, nu even wat huiswerk maken.
Je hebt PM kudt!quote:
Waar?quote:
Lekker slapenquote:
BBC dan maar, ESPN heb ik niet.quote:
Hoe was sverige?quote:Op maandag 8 februari 2010 08:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
in de trein naar amersfoort voor weer eem lekker stage dagje! eerst srax maaar een bakje koffie om wakker te worden...![]()
heel veel sneeuw...!! echt meter hoog, landvetter werd na onze vlucht afgesloten... voor de rest heb ik eigenlijk alleen maar de binnenkant van mn hotel en het kantoor gezien...quote:
Lekkere stagequote:Op maandag 8 februari 2010 08:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heel veel sneeuw...!! echt meter hoog, landvetter werd na onze vlucht afgesloten... voor de rest heb ik eigenlijk alleen maar de binnenkant van mn hotel en het kantoor gezien...
Mijn tandarts heeft bij mij nooit de hulp van de assistente nodigquote:Op maandag 8 februari 2010 09:06 schreef Bravebart het volgende:
Jezus wat is het koud buiten, -6Gelukkig had de tandartsassistente een paar grote talenten, wat het weer enigszins lente maakte
ojquote:Op maandag 8 februari 2010 08:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heel veel sneeuw...!! echt meter hoog, landvetter werd na onze vlucht afgesloten... voor de rest heb ik eigenlijk alleen maar de binnenkant van mn hotel en het kantoor gezien...
Oh bij ons zit ze er standaard naastquote:Op maandag 8 februari 2010 09:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft bij mij nooit de hulp van de assistente nodig
Volgende keer toch minder goed poetsen
Waar woont jouw huis dan? Waar mijn huis woont was het geen -6..quote:Op maandag 8 februari 2010 09:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh bij ons zit ze er standaard naastEn dat is geen straf
Nu in de trein naar Delft
All on da floor..quote:
Waarvoor?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:25 schreef jna het volgende:
Vergeten jullie geen kaart naar me te sturen vrijdag.
Geil!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dit is alleen een vrouwlijke versie
Geef je adres maar..quote:
Ook goed. Je moet eens zien wat ik voor jou hebquote:Op maandag 8 februari 2010 10:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh je wilt een kaartje? Ik was juist rozen van plan om te sturen.
Mijn huis woont gewoon in Delft, maar mn ouders' huis in Hengelo. Scheelde 5 graden zag ikquote:Op maandag 8 februari 2010 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar woont jouw huis dan? Waar mijn huis woont was het geen -6..
/edit
Foto van assistente?
Ken je Herman Finkers?!?!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn huis woont gewoon in Delft, maar mn ouders' huis in Hengelo. Scheelde 5 graden zag ik
Nog belangrijker; waar woont de assistente?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn huis woont gewoon in Delft, maar mn ouders' huis in Hengelo. Scheelde 5 graden zag ik
Duh, die kent iedereen in ons dorpquote:
ik kan niet wachten.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ook goed. Je moet eens zien wat ik voor jou heb
Ik ken z'n zus. Krijg ik nu respect ik jouw dorp?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, die kent iedereen in ons dorp
Lieg niet. Daar staat Shenehneh..quote:
Die is naar 18 gegaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lieg niet. Daar staat Shenehneh..
Hengeloooooo!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nog belangrijker; waar woont de assistente?
Ja, maar zn zus is ook wijd bekend, "als je snapt wat ik bedoel"quote:Op maandag 8 februari 2010 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken z'n zus. Krijg ik nu respect ik jouw dorp?
Echt waar?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar zn zus is ook wijd bekend, "als je snapt wat ik bedoel"
In het donker lijken jullie allemaal op elkaarquote:
quote:
Moet je ook de mobiele layout gebruikenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mobiel Fok!ken werkt trouwens wel zwaar beroerdAf en toe zit er opeens een onzichtbare reclamebanner voor de PI's, wil je een PI selecteren, ga je naar zo'n reclamesite, heel je post ook weg
dus dat.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:28 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je ook de mobiele layout gebruikendie krijg ik trouwens automatisch.
Daar kan je geen PI'squote:Op maandag 8 februari 2010 11:28 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je ook de mobiele layout gebruikendie krijg ik trouwens automatisch.
J&Aquote:
Zo'n idee heb ik ookquote:Op maandag 8 februari 2010 11:48 schreef DjRex89 het volgende:
Mn laptop gaat binnenkort overlijden ben ik bang
Geen geld manquote:
Nietquote:
DIEN!quote:
Bootmansquote:
Ojaquote:
Heb er wat mee gesleuteld.. Whatskebeurt?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:35 schreef DjRex89 het volgende:
Mensen hier ervaring met een Dell laptop?
Mn Toshiba laptop is aan het overlijden.. Vandaag al 2x vastgelopen en wat documenten daardoor kwijtgeraakt.. Ik backup nu al bijna elke avond mn werk van school omdat mn laptop al vaker kuren heeft.. Alleen geen zin dat ik een hoop kwijtraak als ik het 1x vergeet.. Dus ik kwam een mooie Dell laptop tegen voor 560euroquote:Op maandag 8 februari 2010 13:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oja
[..]
Heb er wat mee gesleuteld.. Whatskebeurt?
Bart!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
Zo, sleutel gewisseld, ik kan weer zelf mn huis in![]()
Rex0rquote:
Nee, maar ik wil zo'n XPSquote:Op maandag 8 februari 2010 13:35 schreef DjRex89 het volgende:
Mensen hier ervaring met een Dell laptop?
Over het algemeen vond ik die dingen goed in elkaar zitten. Best een degelijk apparaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mn Toshiba laptop is aan het overlijden.. Vandaag al 2x vastgelopen en wat documenten daardoor kwijtgeraakt.. Ik backup nu al bijna elke avond mn werk van school omdat mn laptop al vaker kuren heeft.. Alleen geen zin dat ik een hoop kwijtraak als ik het 1x vergeet.. Dus ik kwam een mooie Dell laptop tegen voor 560euroMaar heb totaal geen ervaring met de kwaliteit e.d. van Dell.
Ik heb nu deze Dell Studio 15 gevondenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil zo'n XPS
Maar duur
Eerst maar eens een set scharnieren voor mijn Acertje zien te vinden...
Weet alleen niet of hij bluetooth ondersteund.. Maar voor de rest is het volgens mij best een goed ding voor dat geldquote:INTEL® CORE™ i3-330M (2,13 GHZ, VIER THREADS, 3 MB CACHE)
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands
Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
1 year of coverage included with your PC
McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands
15,6-INCH (1.366 x 768) WITTE LED-BEELDSCHERM MET HD+-RESOLUTIE
Geen Accidental Damage-support
4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
320 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
512 MB ATI Mobility Radeon HD4570 grafische kaart
DVD +/- RW Drive (read/write CD & DVD) with DVD Burn software
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
Dell Wireless 1397 minikaart (802.11 b/g)
Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Black chainlink
Bluetooth is bij Dell meestal een accessoire.. Een USB bluetooth dongle is goedkoper.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb nu deze Dell Studio 15 gevonden
[..]
Weet alleen niet of hij bluetooth ondersteund.. Maar voor de rest is het volgens mij best een goed ding voor dat geld
Moet er wel USB op zittenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bluetooth is bij Dell meestal een accessoire.. Een USB bluetooth dongle is goedkoper.
Is Pjotr niet goed?quote:
Ja ik kan alleen nergens kiezen dat ik bluetooth wil..quote:Op maandag 8 februari 2010 14:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bluetooth is bij Dell meestal een accessoire.. Een USB bluetooth dongle is goedkoper.
Bluetooth is eigenlijk wel een must-havequote:Op maandag 8 februari 2010 14:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik kan alleen nergens kiezen dat ik bluetooth wil..Een USB dongle is ook een optie maar liever ingebouwd natuurlijk..
Telefoon backuppen en smsen e.d.quote:
Oooohquote:
quote:
quote:
Stuur maar opquote:Op maandag 8 februari 2010 14:23 schreef DjRex89 het volgende:
Vanavond eerst eens op mn rekening kijken of het er vanaf kanMaja als deze kapot gaat heb ik geen keus..
RIP aan de nabestaandenquote:
quote:
Mijn Ellaquote:Hi there !, man! Ik verzoek u aandacht te besteden aan mijn brief aan jou. Aangezien dit kan onze enige kans. Ik denk dat voor u zal het een geschenk. We kwamen met u 7 maanden geleden op de site www.knuz.nl!!!Ik zou al lang geleden heeft u een brief geschreven, maar ik heb problemen gehad met het internet.Ik denk dat je gewoon op zoek naar een serieuze relatie voor het leven? Het lot gaf ons een kans, laten we niet verliezen.Mijn naam is ELLA. Nu ben ik negenentwintig jaar oud.In mijn leven had te verduren veel pijn en lijden, maar nu ben ik blij omdat ik zochtalleen zichzelf in dit leven. Het enige wat ik mis is de tweede helft die zouhebben begrepen mij en hielp me in het licht. Als u wilt weten me beter, beantwoordtu mijn correspondentie. Ik wil u laten mijn persoonlijke e-mail: esanlbas@yahoo.com Ik zal antwoord op uw correspondentie. En ik zal u veel van zijnAfbeelding, en ik hoop dat we samen onze gemeenschap zullen genieten.Uw Ellaa.
Pjotr is primaquote:
en dan nog haar voornaam verkeert spellenquote:
Ga er voor!!quote:
I would definitely hit herquote:
Nee, wel een oudere, maar die komt gekgenoeg uit Roemeniëquote:
quote:
Succesquote:
Wat voor eentje?quote:
Dell Studio 15.quote:
quote:
Idd, wat een kutdingenquote:
@ 01-franky_rizardo_-_flamingo_recordings_%283fm%29-01-17-cable-2010-umequote:Op maandag 8 februari 2010 18:33 schreef Houniet het volgende:
The timmemessss are changiiingngg fforrreeeveaaahhhh
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben gewoon niet zo nerdo als jullie allemaal hier
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef Bravebart het volgende:
best,
you've got to be the best
you've got to change the world
and you use this chance to be heard
your time is now
MuseIk heb een Muse dag
![]()
Ik vind de hardstyle remix ook wel vetquote:
Jaquote:Op maandag 8 februari 2010 18:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind de hardstyle remix ook wel vet
Q-Base 2006 Zany als ik het goed heb.
en dan staat haar Russische maffia-pimp achter je...quote:
Jajaja, daar deal ik daarna wel meequote:Op maandag 8 februari 2010 19:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan staat haar Russische maffia-pimp achter je...
Ja diequote:
Nog niet gechecked man.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:07 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het album van Gui trouwens maar maf HouHeel traag enzo
Ik had wat meer beuken verwacht/gehoopt à la Atomic Soda
quote:
Nou nou bijnaquote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Milou__ het volgende:
Dat is lang geleden dat ik dat luisterde
Bijna weer DefQon.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga dit jaar eeeeeeeeeeeeindelijk maar eens naar Awakenings
Zeg ik nu. Zal er wel weer niet van komenquote:
Staan best toffe platen opquote:
Meisje op 5:20quote:
Ik wil naar Melt!, Mysteryland, Awakenings, A Day At The Park (quote:Op maandag 8 februari 2010 19:13 schreef Houniet het volgende:
Zomer 2010. Welke festivals ga jij allemaal bezoeken?
Muse is tofquote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef Bravebart het volgende:
best,
you've got to be the best
you've got to change the world
and you use this chance to be heard
your time is now
MuseIk heb een Muse dag
![]()
Haha klassiekerquote:
Heel vaak in Blanes gehoordquote:
Ik moet altijd denken aan de kermis bij dit liedquote:
Maar dan noem je me er ook 1quote:Op maandag 8 februari 2010 19:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heel vaak in Blanes gehoord![]()
Toen ook naar Darkraver geweest, dat ie gast uberhaupt nog op zijn poten kon staan.. want die gast was te lam voor woorden
Electro is fine, it can, it can, get you movingquote:
Lijkt DJ Jan welquote:Op maandag 8 februari 2010 19:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heel vaak in Blanes gehoord![]()
Toen ook naar Darkraver geweest, dat ie gast uberhaupt nog op zijn poten kon staan.. want die gast was te lam voor woorden
Oh.. DJ "ik doe het met jonge meisjes" jan..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |