ik had het ook vorige week dus blijkbaar heerst er wel wat. Het komt ook echt uit het niets opzetten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:05 schreef Bravebart het volgende:
Heerst het ofzo?Ik hoor veel meer mensen kwakkelen
Ik blijf wel binnen de komende wekenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:06 schreef jna het volgende:
[..]
ik had het ook vorige week dus blijkbaar heerst er wel wat. Het komt ook echt uit het niets opzetten.
waarom? belangrijk iets aankomende tijd wat je niet kan/mag missen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik blijf wel binnen de komende weken
Eindbepreking stage op 5 maart, 25 feb. naar Keulen en daarvoor ook nog watquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:11 schreef jna het volgende:
[..]
waarom? belangrijk iets aankomende tijd wat je niet kan/mag missen?
Raak je anders in paniek?quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:37 schreef Houniet het volgende:
nee, ben nu weg nar verjaartda dit dat laters
Vorige week al geweestquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
ow dat is jammer
nou goed dat jij nog niet ziek bent in ieder geval
Ik had het verleden week ook ff goed te pakken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:06 schreef jna het volgende:
[..]
ik had het ook vorige week dus blijkbaar heerst er wel wat. Het komt ook echt uit het niets opzetten.
quote:
HJquote:
quote:
Nog een oldbiequote:Op zondag 7 februari 2010 03:55 schreef ETA het volgende:
sjezus, nog steeds dezelfde namen in deze SC
quote:Op zondag 7 februari 2010 03:55 schreef ETA het volgende:
sjezus, nog steeds dezelfde namen in deze SC
Juistquote:Op zondag 7 februari 2010 13:07 schreef jna het volgende:
aahh op valentijnsdag, wat poekiewoekieliefiepiefie
Je bent gewoon jaloersquote:
Je hebt gelijkquote:
1.40 op station Delftquote:
Vroeg inkopenquote:
Klonerenquote:
Doe je goedquote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
Als vrachtwagenchauffeur kan ik altijd die rozen voor een mooi prijsje op de kop tikken
Hopelijk komt Litmanen met Finland meequote:Op zondag 7 februari 2010 14:03 schreef PieterBas het volgende:
Zo, dat wordt dus Zweden - Nederland kijken![]()
Jaquote:Op zondag 7 februari 2010 14:23 schreef The_Dean het volgende:
Jari Litmanen toch? Of ben ik nu zo erg in de war?
Sterktequote:Op zondag 7 februari 2010 15:24 schreef Houniet het volgende:Dean.
Ik moet nog opdrachten voor morgen maken, totaal geen zin !
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ga naar mn zus toe. Mn kleine nichtje is 2 geworden
Hier in het westen is het fucking gezellig. 25 graden, zon, feesten in de straten. Chickies in rokjesquote:Op zondag 7 februari 2010 15:52 schreef Bravebart het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
Wat is het oosten van het land ook saai
Oh dat is hier ook wel, maar het bier is opquote:Op zondag 7 februari 2010 15:57 schreef jna het volgende:
[..]
Hier in het westen is het fucking gezellig. 25 graden, zon, feesten in de straten. Chickies in rokjes
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:57 schreef jna het volgende:
[..]
Hier in het westen is het fucking gezellig. 25 graden, zon, feesten in de straten. Chickies in rokjes
Ik moet ook maar weer eens een nieuwe...quote:
Gewoon wat zoeken wat bij je past. Ik heb een andere stijl dan jij.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens een nieuwe...
Tips?
quote:
Cold is a bitch!quote:
Ben al twee jaar klaar, maar het is hier te gezelligquote:Op zondag 7 februari 2010 17:08 schreef ETA het volgende:
Ik zou toch echt denken dat iedereen zo langzamerhand wel klaar was, maar dat valt dus wel mee. Wel goed om te zien dat dezelfde mensen nog rondhangen, dan heb ik tenminste niet het gevoel dat mijn stage/afstuderen ver achter mij ligtHeb nogal weinig gedaan vorig jaar, ff in stats:
Aantal dagen echt gewerkt vorig jaar: 0
Dagen op reis: 64 = 17,5 % van de tijd = gemiddeld 1,2 dagen per week op reis.
Aantal reizen: 5
Continenten: 4
Vliegtickets: 15
Fotos: 7500
edit: zit bijna op exacte gemiddelde over 6 jaar van 1,1 dag per week reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |