abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77759045
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:46 schreef DrDarwin het volgende:
Ha trein enthousiasten, ik heb een vraagje dat ik misschien hier kan stellen.
Ik heb een rechtenvrij fotootje nodig van een Nederlandse perron of stationschef, aan het werk.
Als iemand me daar aan kan helpen zou ik er zeer blij mee zijn.
welk peron wil je hebben? zelf gemaakte foto's zijn in principe altijd rechten vrij
  maandag 8 februari 2010 @ 09:06:24 #102
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_77759207
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

welk peron wil je hebben? zelf gemaakte foto's zijn in principe altijd rechten vrij
perron- of stationschef....
I stand corrected...
pi_77759812
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:06 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

perron- of stationschef....
I stand corrected...
Sorry
  maandag 8 februari 2010 @ 10:01:39 #104
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77760258
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:06 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

perron- of stationschef....
I stand corrected...
NS heeft daar vrij strenge regels voor:
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)eren?p=1175591758962

Met name:
quote:
Let op: Op grond van onder meer het recht op de persoonlijke levenssfeer en het portretrecht mogen reizigers of NS-medewerkers in beginsel niet zonder hun toestemming herkenbaar worden afgebeeld in een publicatie of reportage.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 8 februari 2010 @ 10:50:49 #105
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77761435
Wat Duvel zegt dus. Je beste kans is er zelf op eentje afstappen en vragn of je een foto van hem mag maken. Overigens nog steeds een vrij kleine kans, maar als je het ongevraagd doet krijg je zeker gedonder.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77761917
ze mogen niet herkenbaar gefotografeerd worden, dan zou je toch een foto kunnen maken waarbij het gezicht op dat moment niet goed zichtbaar is?
  maandag 8 februari 2010 @ 11:28:16 #107
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77762515
Jat gewoon dat lekkere wijf met die krulletjes van al die NSfolders
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77762759
Probeer het bij een Fyra trainmanager.. Die zijn toch aandachtsgeil en er zit een lekkere blonde tussen..
  maandag 8 februari 2010 @ 11:45:09 #109
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_77763094
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:36 schreef Ireyon het volgende:
Probeer het bij een Fyra trainmanager.. Die zijn toch aandachtsgeil en er zit een lekkere blonde tussen..
Zegguh, ik ben geen ingewijde hoor.....
  maandag 8 februari 2010 @ 11:56:07 #110
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77763462
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:45 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Zegguh, ik ben geen ingewijde hoor.....
Welk deel van "een lekkere blonde" gaat je boven de pet?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 8 februari 2010 @ 11:59:10 #111
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77763558
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:45 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Zegguh, ik ben geen ingewijde hoor.....
Ja, dan wordt het toch lastig... Heeft NS geen fotoverzameling voor educatieve doeleinden of zo?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 8 februari 2010 @ 12:42:53 #112
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_77764943
quote:
Op maandag 8 februari 2010 07:58 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Eigen ervaring.. Door stom toeval ontdekt dat de deuren op 't station aan beide kanten open kunnen, wat later nog geprobeerd terwijl we reden en ook toen kwamen ze zonder moeite door de vergrendeling heen. Maar 'k ben niet zo suīcidaal dat ik gelijk die deur volledig open heb gegooid .
Beide kanten kan bij al het materieel dat op de traditionele ' UIC' manier rijdt. Dit kan dus ook nog altijd bij de benelux, vroeger ook bij binnenlands ICRm.

Maar hoe hard reed de trein toen je het probeerde? Bij snelheden tot 5 km/u werkt de vergrendeling niet. Daarna moet het in principe niet mogelijk zijn.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 8 februari 2010 @ 12:44:24 #113
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_77764988
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
op HGBTF is er al dagen een discussie aan de gang of het nou een menselijke fout was of niet
link

Verder heeft de ICE ooit wel eens op de HSL zuid gereden ?
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  maandag 8 februari 2010 @ 13:00:09 #114
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_77765368
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Welk deel van "een lekkere blonde" gaat je boven de pet?
You lost me @ ..Probeer het bij een Fyra trainmanager..
  maandag 8 februari 2010 @ 13:00:27 #115
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77765379
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:44 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

Verder heeft de ICE ooit wel eens op de HSL zuid gereden ?
Niet dat ik weet.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77765959
Fles heeft gistermiddag al het voorrecht gehad de meuk op de RE 13 (Venlo - ) Mönchengladbach - Hamm(Westf) te zien, nu mogen jullie


Sinds 13 december 2009 heeft de eurobahn de treindienst op de Maas-Wupper-Express overgenomen van de Deutsche Bahn, na het winnen van een openbare aanbesteding. Eurobahn is onderdeel van Keolis, waartoe ons eigen Syntus ook behoord. Het wagenpark van de treindienst tussen Hamm en Venlo bestaat uit 14 treinstellen van het type Flirt. Deze treinstellen zijn op het moment nog niet toegelaten in Duitsland, door strenger geworden botsnormen. Om toch reizigers te kunnen vervoeren, zet eurobahn sinds 1 februari 2010 tussen Hamm(Westf) en Mönchengladbach Ersatzzüge in. Getrokken door de 185-CL-009 en 5 bijelkaar geraapte rijtuigen is trein 92346 zojuist uit Wuppertal Hbf vertrokken.


De Eurobahn heeft in totaal 5 treinen nodig om tussen Hamm(Westf) en Mönchengladbach Hbf te rijden. Vier van deze vijf treinen bestaan uit een vrij nieuwe Elok en enkele opvallende rijtuigen. De ERB 185-CL 008 heeft trein 92348 aan de haak en passeert Wuppertal Steinbeck op weg naar Düsseldorf, Neuss en Mönchengladbach.


ERB 185-CL 001 staat een uur later met trein 92350 uit Hamm(Westf) op het station van Wuppertal-Oberbarmen te wachten op vertrek naar Wuppertal Hbf en Mönchengladbach.


Als het 's avonds donker is, staat in Mönchengladbach Hbf de 185-CL 003 te wachten op de reizigers uit Venlo alvorens te vertrekken naar eindbestemming Hagen. In de avonduren wordt er blijkbaar niet meer doorgereden naar eindbestemming Hamm(Westf). Doordat de treinen uit Venlo altijd moeten keren in Mönchengladbach, rijdt de DB nog het traject naar Venlo. Doorgaande reizigers moeten hier overstappen.
  maandag 8 februari 2010 @ 13:24:56 #117
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77766062
Nog wel behoorlijk was aan geklierd zo te zien Zug, de originelen waren zeer matig Nou zie ik ook eens hoe je dat doet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77766214
tvp
  maandag 8 februari 2010 @ 13:34:23 #119
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77766362
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog wel behoorlijk was aan geklierd zo te zien Zug, de originelen waren zeer matig Nou zie ik ook eens hoe je dat doet
Verrader!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77767218
Ja hoi. Dit topic was ik kwijt.
pi_77767262
Oh, wie stond er gister op Almelo (14:18 uur) en heeft er een foto gemaakt van buffel 3409?
pi_77768150
De fyra die zojuist amsterdam binnenkwam had nog geen 10 personen aan boord. Hoe dat ooit moet gaan lopen. Verder nog een verrassing dat de spitstrein vanuit hwd naar ut en verder voortaan 2 minuten later vertrekt.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:31:54 #123
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_77768363
Watbetreft Fyra, het wordt nog leuker: de 40% korting die je krijgt met een VDU of een jaartrajectabonnement, staat op de tocht. Reizen met Fyra wordt voor een hoop mensen met een abonnement dus nķg eens duurder, want op de toeslag kreeg je sowieso al geen korting.

NS.nl
quote:
# 40% korting op treinreizen met Fyra tussen Amsterdam en Rotterdam. Dit aanbod geldt tot 1 maart 2010. U krijgt geen korting op de toeslag.


[ Bericht 66% gewijzigd door James1988 op 08-02-2010 14:40:42 ]
  maandag 8 februari 2010 @ 14:49:46 #124
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77768909
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

You lost me @ ..Probeer het bij een Fyra trainmanager..
Een 'FYRA trainmanager' is zeg maar de Hoofdconducteur. Alleen bij FYRA moeten ze weer een andere naam hebben.
De FYRA rijd tussen Rotterdam - Schiphol - Amsterdam via de HSL-Zuid, en mag alleen betreden worden met toeslag.
Alhoewel je zonder instappen die Trainmanager wel kan vragen voor een foto..
  maandag 8 februari 2010 @ 14:54:51 #125
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77769088
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef Mathijz het volgende:
De fyra die zojuist amsterdam binnenkwam had nog geen 10 personen aan boord. Hoe dat ooit moet gaan lopen. Verder nog een verrassing dat de spitstrein vanuit hwd naar ut en verder voortaan 2 minuten later vertrekt.
Dat is normaal voor de FYRA
Volgens die Trainmanagers in die FYRA rijden hun hoogstens met 20 personen per rit.
De cijfers die in de media zijn gepubliceerd zijn volstrekte onzin..
Het gebeurd ook regelmatig dat een FYRA uitvalt 'wegens materieelproblemen' of dergelijke, maar vaak hebben ze dan vertraging opgelopen tijdens de rit, en om dit weg te werken uit de cijfers, laten ze hem vervallen.

Wanneer de HSL-Zuid helemaal in gebruik is, en de directe verbindingen Vlissingen - Amsterdam en dergelijke komen te vervangen, zal er geadviseerd worden gebruik te maken met de FYRA, waar je toeslag plichtig bent, en een half uur sneller als nu onderweg bent.
Indien je niet met FYRA wilt reizen, kan je er natuurlijk voor kiezen om met de 'InterCity' te gaan, welke een aantal stops extra maakt, zoals Heemstede-Aerdenhout. De Sneltrein komt te vervallen, en zal 2 stops minder maken.
pi_77769295
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:54 schreef greavy het volgende:

[..]

Wanneer de HSL-Zuid helemaal in gebruik is, en de directe verbindingen Vlissingen - Amsterdam en dergelijke komen te vervangen, zal er geadviseerd worden gebruik te maken met de FYRA, waar je toeslag plichtig bent, en een half uur snellernet zo snel als nu onderweg bent.
Je hebt straks de keuze tussen Fyra -> Net zo snel of IC -> Half uur langer.
  maandag 8 februari 2010 @ 15:02:33 #127
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_77769371
Ik mag hopen dat NS Hispeed failliet gaat voor het zo ver is.

Zijn we meteen van de kruimeldieven verlost
  maandag 8 februari 2010 @ 15:10:05 #128
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77769612
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Je hebt straks de keuze tussen Fyra -> Net zo snel of IC -> Half uur langer.
Ik dacht dat je met FYRA half uur sneller was als nu..
En de IC een half uur langer als nu.,
Waarschijnlijk dat FYRA dan meer klanten trekt
De toeslag die ze vragen is tevens ook belachelijk hoog
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef James1988 het volgende:
Ik mag hopen dat NS Hispeed failliet gaat voor het zo ver is.

Zijn we meteen van de kruimeldieven verlost
Zit er denk ik niet snel in.. Ze hebben al een paar keer steun gehad van bijvoorbeeld de regering..
Die willen ook niet dat hun miljarden investering naar een fiasco loopt.
  maandag 8 februari 2010 @ 15:17:43 #129
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_77769827
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:10 schreef greavy het volgende:

[..]

Zit er denk ik niet snel in.. Ze hebben al een paar keer steun gehad van bijvoorbeeld de regering..
Die willen ook niet dat hun miljarden investering naar een fiasco loopt.
Klopt, maar die steun blijkt nu mogelijk niet eens rechtsgeldig te zijn. De EU onderzoekt het afaik...

Edit: wat ik eerder zei, over de 40% korting op Fyra die op de tocht staat, dit klopt niet, aldus NS Hispeed:
quote:
Klopt niet. De 40% korting op Fyra geldt ook na 1 maart 2010 voor jaartrajectkaarthouders en de rest.
Je kan veel zeggen over Twitter, maar het is wel een handige tool voor zoiets. En leuk dat NSH ook reageert.

[ Bericht 31% gewijzigd door James1988 op 08-02-2010 15:34:15 ]
  maandag 8 februari 2010 @ 18:59:46 #130
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77778894
OK, HiSpeed Fail, maar nu geen hypothetische reis.

Ik wil van Gouda naar Brugge, vrijdag 5-3 heen, maandag 8-3 terug. Twee volwassenen, voorzien van voordeelurenkaart.

Voer je dit in op die boutsite, krijg je de geweldige prijs van ¤ 124,40. Twee personen, heen en terug.

Boek ik echter separaat bij NSHiFail Gouda - Essen, kost me dat ¤ 46,80.
Vervolgens bij de NMBS Essen - Brugge ¤ 69,20.
Is totaal 116 euro.

Whøt the Føck??
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport maandag 8 februari 2010 @ 19:06:14 #131
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_77779180
Heeft dat er misschien mee te maken dat je dan voor het hele Belgische deel het CIV-tarief betaalt en bij de tweede mogelijkheid heb je Essen-Brugge een binnenlands Belgisch tarief.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 8 februari 2010 @ 19:12:17 #132
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77779468
Ja zou kunnen. Is dat verschillend? Wat een idiotie.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 8 februari 2010 @ 19:53:49 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77781563
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef Duvel het volgende:
Ja zou kunnen. Is dat verschillend? Wat een idiotie.
Ja dat is verschillend, en het is niet eens idiotie. Alleen wat Dennis zegt is maar het begin van het verhaal Het verschil zit in de tariefvoorwaarden. ALs jij Gouda - Brugge boekt heb je tot aan Brugge tickets die een volle maand geldig zijn. In je tweede voorbeeld zijn je tickets Essen - Brugge v.v. gebonden aan een reisdatum.

Overigens ben je gek als je dergelijk schandalige bedragen betaalt. Pak dan een Rail Pass.

Wat ook goedkoper is trouwens: losse tickets voor alle etappes:

Gouda - Roosendaal
Roosendaal - Essen
Essen - Brugge

Weer om dezelfde reden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77782371
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:10 schreef greavy het volgende:
Ik dacht dat je met FYRA half uur sneller was alsdan nu..
En de IC een half uur langer als nu.,
Waarschijnlijk dat FYRA dan meer klanten trekt
De toeslag die ze vragen is tevens ook belachelijk hoog
Amsterdam - Rotterdam met de sneltrein is nu 7 minuten langer dan met de huidige intercity. Ik kan mij dus niet voorstellen dat het dan vanaf Vlissingen opeens een halfuur extra is. De toekomstige intercity zal op de Zeelandlijn nog eens 4 extra stops maken, dus dat zal ongeveer 10 minuten extra kosten. Maakt samen dus 17 minuten langer van Vlissingen naar Amsterdam.

De Fyra gaat in de toekomst Amsterdam - Rotterdam 27 minuten sneller doen dan nu het geval is, maar vanaf Vlissingen is dat wel een extra overstap, wat natuurlijk ook tijd kost.

Dat laatste klopt wel helemaal.
  maandag 8 februari 2010 @ 20:39:57 #135
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77783720
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja dat is verschillend, en het is niet eens idiotie. Alleen wat Dennis zegt is maar het begin van het verhaal Het verschil zit in de tariefvoorwaarden. ALs jij Gouda - Brugge boekt heb je tot aan Brugge tickets die een volle maand geldig zijn. In je tweede voorbeeld zijn je tickets Essen - Brugge v.v. gebonden aan een reisdatum.

Overigens ben je gek als je dergelijk schandalige bedragen betaalt. Pak dan een Rail Pass.

Wat ook goedkoper is trouwens: losse tickets voor alle etappes:

Gouda - Roosendaal
Roosendaal - Essen
Essen - Brugge

Weer om dezelfde reden.
OK, het wordt duidelijk. Waar koop in je in NL een Rail Pass? Nergens zeker.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 8 februari 2010 @ 20:49:50 #136
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77784177
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:39 schreef Duvel het volgende:

[..]

OK, het wordt duidelijk. Waar koop in je in NL een Rail Pass? Nergens zeker.
In NL niet nee. Dat wordt een uurtje laten lopen aardige tussendoor-excursie in Essen

Theoretisch zou je het kunnen proberen bij de Treinreiswinkel natuurlijk, maar je weet hoe ik daar over denk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 8 februari 2010 @ 20:51:38 #137
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77784275
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

In NL niet nee. Dat wordt een uurtje laten lopen aardige tussendoor-excursie in Essen

Theoretisch zou je het kunnen proberen bij de Treinreiswinkel natuurlijk, maar je weet hoe ik daar over denk
OK. Ik boek wel gewoon via NSHiFail en NMBS.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77786429
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

In NL niet nee. Dat wordt een uurtje laten lopen aardige tussendoor-excursie in Essen

Wat valt er in hemelsnaam in Essen te doen ? Ze hebben een geweldige ijssalon maar daar houdt 't ook mee op.
  maandag 8 februari 2010 @ 21:47:40 #139
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77787278
Ironie, o Ireyon, ironie.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77787407
Mja weet ik veel.. Misschien dat ik één of ander gaaf spoorwegmuseum over 't hoofd heb gezien tijdens die 10x per jaar dat ik er kom
  maandag 8 februari 2010 @ 21:52:11 #141
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77787500
In België hebben ze geen spoorwegmuseum dat die naam mag dragen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77787501
Zag vanmiddag de Thalys (net als een paar maanden geleden elke dag) over de brug bij Dordrecht rijden. Die dingen gaan toch via de HSL-zuid tegenwoordig?
Take on the situation, but not the torment ...
  maandag 8 februari 2010 @ 22:07:43 #143
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77788144
een goeie snackbar, een Rail Pass, een (duur) spoorboekje, een meer dan fotowaardig stationsgebouw... Je moet er wel een beetje zelf wat van maken hoor. Of mag je alleen mee met het schoenen kopen Duufje?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport maandag 8 februari 2010 @ 22:07:59 #144
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_77788157
Theoretisch wel ja, maar daarmee hebben ze nog wel eens problemen...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_77788169
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:31 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Wat valt er in hemelsnaam in Essen te doen ?
Een paar keer per jaar rijdt deze trein door Essen, normaliter gaat deze via Maastricht het land uit.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:15:44 #146
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77788538
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Of mag je alleen mee met het schoenen kopen Duufje?
Er wordt iemand 30.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77789361
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:44 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Hier hebben ze dat begrip nooit afgeschaft hoor..

"U bevindt zich in de sneltrein naar Etten-Leur, Breda, vervolgens zullen wij verder gaan als intercity naar Tilburg en 's-Hertogenbosch, daarna als sneltrein naar Oss, Nijmegen, daarna als stoptrein naar Arnhem, vervolgens als intercity naar Dieren, Zutphen, Deventer en tenslotte als stoptrein naar Zwolle."

Zo is het serieus een keer omgeroepen, I kid you not.
Op spoor 3 staat thans gereed de stoptrein naar Elst, Zetten-Andelst en Tiel, deze stopt niet op Arnhem-Zuid . Reizigers voor de richting Arnhem-Zuid, Nijmegen-Lent wordt geadiviseerd de Intercity te nemen naar Nijmegen, Oss en als eindbestemming Roosendaal .
  maandag 8 februari 2010 @ 22:31:51 #148
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77789379
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:15 schreef Duvel het volgende:

[..]

Er wordt iemand 30.
Oh je moet de schoenen ook zelf betalen? En meezeulen natuurlijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 8 februari 2010 @ 22:32:18 #149
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77789403
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef SevenWonders het volgende:
Zag vanmiddag de Thalys (net als een paar maanden geleden elke dag) over de brug bij Dordrecht rijden. Die dingen gaan toch via de HSL-zuid tegenwoordig?
Normaal zouden ze via de HSL-Zuid gaan.
Vandaag heb ik ook de Thalys mogen bewonderen te Zwijndrecht, en ik dacht eerst dat ik geesten zag Reed langs het spoor, waar je een deel kijk hebt op het spoor. Echter reed de Thalys wél over het oude spoor..
Er is niet iets concreets over terug te vinden.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:33:54 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77789489
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:31 schreef Brembo het volgende:

[..]

Op spoor 3 staat thans gereed de stoptrein naar Elst, Zetten-Andelst en Tiel, deze stopt niet op Arnhem-Zuid . Reizigers voor de richting Arnhem-Zuid, Nijmegen-Lent wordt geadiviseerd de Intercity te nemen naar Nijmegen, Oss en als eindbestemming Roosendaal .
Dus van Arnhem-Zuid naar Zetten-Andelst moet je overstappen in Elst Kansloos land is het ook hier. Zo'n beetje de enige plek waar je echt marktwerking op het spoor had kunnen hebben: hoppa, meteen de Protectionisme-joker trekken Jaaaa dan heb je het echt goed begrepen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')