Je hebt straks de keuze tussen Fyra -> Net zo snel of IC -> Half uur langer.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:54 schreef greavy het volgende:
[..]
Wanneer de HSL-Zuid helemaal in gebruik is, en de directe verbindingen Vlissingen - Amsterdam en dergelijke komen te vervangen, zal er geadviseerd worden gebruik te maken met de FYRA, waar je toeslag plichtig bent, en een half uur snellernet zo snel als nu onderweg bent.
Ik dacht dat je met FYRA half uur sneller was als nu..quote:Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je hebt straks de keuze tussen Fyra -> Net zo snel of IC -> Half uur langer.
Zit er denk ik niet snel in.. Ze hebben al een paar keer steun gehad van bijvoorbeeld de regering..quote:Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef James1988 het volgende:
Ik mag hopen dat NS Hispeed failliet gaat voor het zo ver is.
Zijn we meteen van de kruimeldieven verlost
Klopt, maar die steun blijkt nu mogelijk niet eens rechtsgeldig te zijn. De EU onderzoekt het afaik...quote:Op maandag 8 februari 2010 15:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Zit er denk ik niet snel in.. Ze hebben al een paar keer steun gehad van bijvoorbeeld de regering..
Die willen ook niet dat hun miljarden investering naar een fiasco loopt.
Je kan veel zeggen over Twitter, maar het is wel een handige tool voor zoiets. En leuk dat NSH ook reageert.quote:Klopt niet. De 40% korting op Fyra geldt ook na 1 maart 2010 voor jaartrajectkaarthouders en de rest.
Ja dat is verschillend, en het is niet eens idiotie. Alleen wat Dennis zegt is maar het begin van het verhaalquote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef Duvel het volgende:
Ja zou kunnen. Is dat verschillend? Wat een idiotie.
Amsterdam - Rotterdam met de sneltrein is nu 7 minuten langer dan met de huidige intercity. Ik kan mij dus niet voorstellen dat het dan vanaf Vlissingen opeens een halfuur extra is. De toekomstige intercity zal op de Zeelandlijn nog eens 4 extra stops maken, dus dat zal ongeveer 10 minuten extra kosten. Maakt samen dus 17 minuten langer van Vlissingen naar Amsterdam.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:10 schreef greavy het volgende:
Ik dacht dat je met FYRA half uur sneller was alsdan nu..
En de IC een half uur langer als nu.,
Waarschijnlijk dat FYRA dan meer klanten trekt![]()
De toeslag die ze vragen is tevens ook belachelijk hoog![]()
OK, het wordt duidelijk. Waar koop in je in NL een Rail Pass? Nergens zeker.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is verschillend, en het is niet eens idiotie. Alleen wat Dennis zegt is maar het begin van het verhaalHet verschil zit in de tariefvoorwaarden. ALs jij Gouda - Brugge boekt heb je tot aan Brugge tickets die een volle maand geldig zijn. In je tweede voorbeeld zijn je tickets Essen - Brugge v.v. gebonden aan een reisdatum.
Overigens ben je gek als je dergelijk schandalige bedragen betaalt. Pak dan een Rail Pass.
Wat ook goedkoper is trouwens: losse tickets voor alle etappes:
Gouda - Roosendaal
Roosendaal - Essen
Essen - Brugge
Weer om dezelfde reden.
In NL niet nee. Dat wordt een uurtje laten lopen aardige tussendoor-excursie in Essenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, het wordt duidelijk. Waar koop in je in NL een Rail Pass? Nergens zeker.
OK. Ik boek wel gewoon via NSHiFail en NMBS.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In NL niet nee. Dat wordt een uurtje laten lopen aardige tussendoor-excursie in Essen![]()
Theoretisch zou je het kunnen proberen bij de Treinreiswinkel natuurlijk, maar je weet hoe ik daar over denk
Wat valt er in hemelsnaam in Essen te doenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In NL niet nee. Dat wordt een uurtje laten lopen aardige tussendoor-excursie in Essen![]()
Een paar keer per jaar rijdt deze trein door Essen, normaliter gaat deze via Maastricht het land uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat valt er in hemelsnaam in Essen te doen?
Er wordt iemand 30.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Of mag je alleen mee met het schoenen kopen Duufje?
Op spoor 3 staat thans gereed de stoptrein naar Elst, Zetten-Andelst en Tiel, deze stopt niet op Arnhem-Zuidquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hier hebben ze dat begrip nooit afgeschaft hoor..
"U bevindt zich in de sneltrein naar Etten-Leur, Breda, vervolgens zullen wij verder gaan als intercity naar Tilburg en 's-Hertogenbosch, daarna als sneltrein naar Oss, Nijmegen, daarna als stoptrein naar Arnhem, vervolgens als intercity naar Dieren, Zutphen, Deventer en tenslotte als stoptrein naar Zwolle."
Zo is het serieus een keer omgeroepen, I kid you not.
Oh je moet de schoenen ook zelf betalen? En meezeulen natuurlijkquote:
Normaal zouden ze via de HSL-Zuid gaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef SevenWonders het volgende:
Zag vanmiddag de Thalys (net als een paar maanden geleden elke dag) over de brug bij Dordrecht rijden. Die dingen gaan toch via de HSL-zuid tegenwoordig?
Dus van Arnhem-Zuid naar Zetten-Andelst moet je overstappen in Elstquote:Op maandag 8 februari 2010 22:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Op spoor 3 staat thans gereed de stoptrein naar Elst, Zetten-Andelst en Tiel, deze stopt niet op Arnhem-Zuid. Reizigers voor de richting Arnhem-Zuid, Nijmegen-Lent wordt geadiviseerd de Intercity te nemen naar Nijmegen, Oss en als eindbestemming Roosendaal
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |