welk peron wil je hebben? zelf gemaakte foto's zijn in principe altijd rechten vrijquote:Op maandag 8 februari 2010 08:46 schreef DrDarwin het volgende:
Ha trein enthousiasten, ik heb een vraagje dat ik misschien hier kan stellen.
Ik heb een rechtenvrij fotootje nodig van een Nederlandse perron of stationschef, aan het werk.
Als iemand me daar aan kan helpen zou ik er zeer blij mee zijn.
perron- of stationschef....quote:Op maandag 8 februari 2010 08:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
welk peron wil je hebben? zelf gemaakte foto's zijn in principe altijd rechten vrij
Sorryquote:Op maandag 8 februari 2010 09:06 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
perron- of stationschef....
I stand corrected...
NS heeft daar vrij strenge regels voor:quote:Op maandag 8 februari 2010 09:06 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
perron- of stationschef....
I stand corrected...
quote:Let op: Op grond van onder meer het recht op de persoonlijke levenssfeer en het portretrecht mogen reizigers of NS-medewerkers in beginsel niet zonder hun toestemming herkenbaar worden afgebeeld in een publicatie of reportage.
Zegguh, ik ben geen ingewijde hoor.....quote:Op maandag 8 februari 2010 11:36 schreef Ireyon het volgende:
Probeer het bij een Fyra trainmanager.. Die zijn toch aandachtsgeil en er zit een lekkere blonde tussen..
Welk deel van "een lekkere blonde" gaat je boven de pet?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:45 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zegguh, ik ben geen ingewijde hoor.....
Ja, dan wordt het toch lastig... Heeft NS geen fotoverzameling voor educatieve doeleinden of zo?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:45 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zegguh, ik ben geen ingewijde hoor.....
Beide kanten kan bij al het materieel dat op de traditionele ' UIC' manier rijdt. Dit kan dus ook nog altijd bij de benelux, vroeger ook bij binnenlands ICRm.quote:Op maandag 8 februari 2010 07:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Eigen ervaring.. Door stom toeval ontdekt dat de deuren op 't station aan beide kanten open kunnen, wat later nog geprobeerd terwijl we reden en ook toen kwamen ze zonder moeite door de vergrendeling heen. Maar 'k ben niet zo suīcidaal dat ik gelijk die deur volledig open heb gegooid.
linkquote:Op zondag 7 februari 2010 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
op HGBTF is er al dagen een discussie aan de gang of het nou een menselijke fout was of niet
You lost me @ ..Probeer het bij een Fyra trainmanager..quote:Op maandag 8 februari 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk deel van "een lekkere blonde" gaat je boven de pet?
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:44 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Verder heeft de ICE ooit wel eens op de HSL zuid gereden ?
Verrader!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog wel behoorlijk was aan geklierd zo te zien Zug, de originelen waren zeer matigNou zie ik ook eens hoe je dat doet
![]()
![]()
quote:# 40% korting op treinreizen met Fyra tussen Amsterdam en Rotterdam. Dit aanbod geldt tot 1 maart 2010. U krijgt geen korting op de toeslag.
Een 'FYRA trainmanager' is zeg maar de Hoofdconducteur. Alleen bij FYRA moeten ze weer een andere naam hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:00 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
You lost me @ ..Probeer het bij een Fyra trainmanager..
Dat is normaal voor de FYRAquote:Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef Mathijz het volgende:
De fyra die zojuist amsterdam binnenkwam had nog geen 10 personen aan boord. Hoe dat ooit moet gaan lopen. Verder nog een verrassing dat de spitstrein vanuit hwd naar ut en verder voortaan 2 minuten later vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |