Zal wel op lostpedia staan toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:59 schreef Bragi het volgende:
Iemand trouwens al gehoord/gevonden wat de whispers zeiden in de tempel, toen ze één voor één werden ingerekend?
Ik niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:59 schreef Bragi het volgende:
Iemand trouwens al gehoord/gevonden wat de whispers zeiden in de tempel, toen ze één voor één werden ingerekend?
Nope. D'r staat wel dat er whispers waren, maar niet wat ze zeiden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:01 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zal wel op lostpedia staan toch?
Dank!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
Omg B, je bent eerste geworden
Gefeliciteerd Symeren B.
Ik heb heul geen whispers gehoordquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:59 schreef Bragi het volgende:
In vorige seizoenen had Smokey altijd zo geluid van kettingen, maar de laatste tijd niet meer.quote:
ik dacht juist andersom, dat we de achtergeblevenen een gruwelijke dood zien sterven (julliet, sayid en ook een beetje locke)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:09 schreef remlof het volgende:
Heh, de volgende ep heet "What Kate does" en zal dus waarschijnlijk het vervolg op s2e9 "What Kate did" zijn, waarin Kate haar vader opblaast.
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze in de nieuwe tijdslijn laten zien wat er gebeurt met de hoofdpersonen (op basis van hun verleden) als ze nooit op het eiland waren beland? Het zou me niks verbazen als we ze stuk voor stuk een gruwelijke dood zien sterven
hebben die kettingen iets te maken met dat Locke tegen Richard zei; good to see you without the chains?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:12 schreef Symer het volgende:
[..]
In vorige seizoenen had Smokey altijd zo geluid van kettingen, maar de laatste tijd niet meer.
Ik dacht altijd dat het zich zo voortbewoog als een soort achtbaan, maar misschien betekende dat juist dat Smokey/MiB op een of andere manier vastgeketend zat aan het eiland?
Ik weet echter niet sinds wanneer we geen kettingen meer horen. Sinds de as-cirkel rondom de hut verbroken is misschien?
Dat Richard dus eigenlijk Smokey is?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef kirsten. het volgende:
[..]
hebben die kettingen iets te maken met dat Locke tegen Richard zei; good to see you without the chains?
Ik kan me niet meer herinneren of in S05 Richard gevangen zat door Ilana van die Ajira flight oid. Het enige wat ik kon bedenken is dat hij de chains van het smoke monster bedoelde. iemand een idee?
Of de kettingen van een slaaf.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef kirsten. het volgende:
[..]
hebben die kettingen iets te maken met dat Locke tegen Richard zei; good to see you without the chains?
Ik kan me niet meer herinneren of in S05 Richard gevangen zat door Ilana van die Ajira flight oid. Het enige wat ik kon bedenken is dat hij de chains van het smoke monster bedoelde. iemand een idee?
aangezien Kate in de boeien zat en Jin en Sun net getrouwd zijn lijkt me het wel hetzelfde moment als tijdens de crash alhoewel er dan een paar dingen nog niet kloppen (shannon, desmond, korte haar charliequote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Bragi het volgende:
We hebben nog geen datum gezien, hè.In de andere tijdslijn...
In deze afleveringen ook nog hoor. En daarvoor in This Place is Death (s05e05).quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:12 schreef Symer het volgende:
[..]
In vorige seizoenen had Smokey altijd zo geluid van kettingen, maar de laatste tijd niet meer.
Ik dacht altijd dat het zich zo voortbewoog als een soort achtbaan, maar misschien betekende dat juist dat Smokey/MiB op een of andere manier vastgeketend zat aan het eiland?
Ik weet echter niet sinds wanneer we geen kettingen meer horen. Sinds de as-cirkel rondom de hut verbroken is misschien?
Hij is denk ik ook niet zomaar vlees en bloed.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef kirsten. het volgende:
Trouwens, die wannabee-Locke zei wel dat Jacob verbrand was in het vuur. Maar hoe kan iemand zo snel verbranden? Voor zover ik me kan herinneren speelt eind s05-begin s06 zich op dezelfde avond af. Dan blijven er toch botten oid over? Er lag namelijk niets op de grond.
't Is Jacob...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef kirsten. het volgende:
Trouwens, die wannabee-Locke zei wel dat Jacob verbrand was in het vuur. Maar hoe kan iemand zo snel verbranden? Voor zover ik me kan herinneren speelt eind s05-begin s06 zich op dezelfde avond af. Dan blijven er toch botten oid over? Er lag namelijk niets op de grond.
Ja, kapsels zijn veranderd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef Re het volgende:
[..]
aangezien Kate in de boeien zat en Jin en Sun net getrouwd zijn lijkt me het wel hetzelfde moment als tijdens de crash alhoewel er dan een paar dingen nog niet kloppen (shannon, desmond, korte haar charlie)
Rose:quote:iemand trouwens al de kleren vergeleken met de pilot?
Oh ja, klopt idd. Dan is het ook wel logisch, namelijk dat Smokey dan nog steeds vastgeketend zou zitten aan het eiland.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
In deze afleveringen ook nog hoor. En daarvoor in This Place is Death (s05e05).
En Hurley was was een geluksvogel! En Michael en Walt ontbraken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef Re het volgende:
[..]
aangezien Kate in de boeien zat en Jin en Sun net getrouwd zijn lijkt me het wel hetzelfde moment als tijdens de crash alhoewel er dan een paar dingen nog niet kloppen (shannon, desmond, korte haar charlie
iemand trouwens al de kleren vergeleken met de pilot?
En de acteurs hebben oudere koppen, viel me vooral bij Jack opquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, kapsels zijn veranderd.
[..]
Rose:
[ afbeelding ]
Rose ALT:
[ afbeelding ]
Locke (en Jack):
[ afbeelding ]
Locke ALT:
[ afbeelding ]
Kate (en Edward):
[ afbeelding ]
Kate (en Edward) ALT:
[ afbeelding ]
Jack zag er (net als Sawyer) al in seizoen 5 een stuk ouder uit, toen hij bij de Dharma's zat.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En de acteurs hebben oudere koppen, viel me vooral bij Jack op
En Sawyer kwam niet over als een con man op wraaktocht die net de verkeerde had vermoord.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:33 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En Hurley was was een geluksvogel! En Michael en Walt ontbraken.
Die was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:20 schreef Bragi het volgende:
Deze filmpjes werden uitgezonden tijdens de Comic Con 2009:
Kate vermoordde hierin niet haar vader, maar zijn assistent...
En:
Haha, dacht ik ook even één seconde aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Die was ik alweer vergeten![]()
Zijn wel tof om nu terug te zien.
Moeten dat Michael en Walt voorstellen in de reclame van Hurley?
Vergeet deze niet..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:20 schreef Bragi het volgende:
En:
Ik denk het ook. Die tijdlijn is niet ok... dat gaan we vast nog zienquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:09 schreef remlof het volgende:
Heh, de volgende ep heet "What Kate does" en zal dus waarschijnlijk het vervolg op s2e9 "What Kate did" zijn, waarin Kate haar vader opblaast.
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze in de nieuwe tijdslijn laten zien wat er gebeurt met de hoofdpersonen (op basis van hun verleden) als ze nooit op het eiland waren beland? Het zou me niks verbazen als we ze stuk voor stuk een gruwelijke dood zien sterven
Ja, maar da's geen promofilmpje dat duidde op een alternatieve tijdslijn.quote:
Ze hebben wel vergelijkbare kleren aanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, dacht ik ook even één seconde aan.Maar denk het niet.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze hebben wel vergelijkbare kleren aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In die tijdlijn is Michael getrouwd met Walts moeder, wonen ze samen gezellig in Australië (daarom zaten ze ook niet in 815), en hebben ze allemaal een facelift genomen om het te vieren?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:56 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
Wel een rare Michael dan:
[ afbeelding ]
Stone Cold Steve Austin?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:03 schreef Arn0 het volgende:
Ach wel neeVolgens mij is dit hem;
[ afbeelding ]
Nieuwe Mr. Cluck's-commercial:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:20 schreef Bragi het volgende:
En:
Hawaii ja, maar dat is niet dat de tijdlijn anders is, het geeft gewoon aan dat Cluck global is, en dat Hurley dus gelukkig is in die tijdlijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nieuwe Mr. Cluck's-commercial:
Bij de eerste heeft 'ie het duidelijk over Australië. Waar slaat deze op? Nog steeds Australië? Hawaï?
Zal de tijdlijn weer veranderen?
Wat de ankh te betekenen heeft (in combinatie met Hurley) weten we nu. Wat zou de andere hint zijn?quote:Damon Lindelof and Carlton Cuse have said that there are two hints about season 6 hidden in the poster and Lindelof pointed at Hurley's flaming torch while signing a poster recently. Do you see the hidden symbol in the flames? What does the ankh mean about Hurley's role in Lost's grand scheme?
[Bron]
Ah, het schijnt het vliegtuig (Oceanic Airlines om precies te zijn -> getuige de twee rode stipjes van het logo) rechtsboven te zijn. Dat zal waarschijnlijk verwijzen naar de alternatieve tijdslijn die we zien in seizoen 6.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
Klikken voor groot formaat:
[ link | afbeelding ]
[..]
Wat de ankh te betekenen heeft (in combinatie met Hurley) weten we nu. Wat zou de andere hint zijn?
Was in de barakken met Sawyer en Miles en zo. Op een dag werd ze wakker en zag ze dat Aaron weg was. Daarna zag ze Christian met Aaron in z'n handen en riep ze 'Dad?' Ze volgde hem de jungle in. Sindsdien is ze spoorloos.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef Diamond3d het volgende:
Wat is er nou precies met claire gebeurd??? Want daar zie je weinig over...
Wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:54 schreef JohnLocke het volgende:
He, ik wist niet dat Locke meedeed in Old School
boven de hoofden in de wolken staan tekens???quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Wat de ankh te betekenen heeft (in combinatie met Hurley) weten we nu. Wat zou de andere hint zijn?
Volgens mij zijn het dezelfde tekens die verschijnen als de button niet snel genoeg is ingedrukt...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:56 schreef kirsten. het volgende:
[..]
boven de hoofden in de wolken staan tekens???
Misschien de hond?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Ja ik zag het net. Er staan wel sommige mensen meerdere keren op het poster. Shannon, Jack ( als hij diegene is die voor het vliegtuig staat/wegloopt)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het dezelfde tekens die verschijnen als de button niet snel genoeg is ingedrukt...
Weet nog steeds niet wat ze precies betekenen, though.
Graf van Mr. Eko.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:02 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ja ik zag het net. Er staan wel sommige mensen meerdere keren op het poster. Shannon, Jack ( als hij diegene is die voor het vliegtuig staat/wegloopt)
en ook staat het mariabeeldje niet voor charlie maar voor claire.
weet iemand eigelijk wat dat kruis is op die stapel rotsen, rechtsonderin?
Quote van Damon en Carlton:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
quote:“I think you should look in there and there will be a couple of clues to the final season that are embedded in that poster. It will make a lot of sense once you’ve actually seen a few episodes of the show.”
“You should look at the poster and think of the things you’ve seen on the show, and then whatever else is left, that’s a clue for Season 6."
Ook een verandering. In Seizoen 4 mocht hij de walkabout neit doen, en in S0601 praat hij met Boone erover dat hij de Walkabout gedaan heeftquote:
Ik denk dat het een leugen is, hij zit immers nog steeds in een rolstoel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ook een verandering. In Seizoen 4 mocht hij de walkabout neit doen, en in S0601 praat hij met Boone erover dat hij de Walkabout gedaan heeft
De scenes dat Locke er moeite mee had om uit het vliegtuig gereden te worden en dat hij keek of Boone al wel weg was duurden vrij lang, dus ik denk ook dat het een leugen is.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leugen is, hij zit immers nog steeds in een rolstoel.
- Wie is die kerel die van het wrak wegloopt?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef Montagui het volgende:
Enkele dingen die me opvallen aan de poster:
- Shannon en Sayid staan er 2 keer op (als ik aanneem dat de persoon die Sayid draagt Shannon is).
- Hurley staat er mogelijk ook 2 keer op (kan alleen niet zien wie het busje bestuurd)
- En de gasten op het vlot (Sawyer, Jin, Michael en Walt) ook 2 keer?
- We zien het wrak van de tailies?
- Wie zijn die gasten rechts onder het kruis?
- Waar is Miles?
- Wie is die kerel die van het wrak wegloopt?
- Wie kijkt er rechtsonder naar het wrak? Richard?
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef Montagui het volgende:
Enkele dingen die me opvallen aan de poster:
- Shannon en Sayid staan er 2 keer op (als ik aanneem dat de persoon die Sayid draagt Shannon is).
Gezien de arm is het Hurleyquote:- Hurley staat er mogelijk ook 2 keer op (kan alleen niet zien wie het busje bestuurd)
-quote:- En de gasten op het vlot (Sawyer, Jin, Michael en Walt) ook 2 keer?
- We zien het wrak van de tailies?
De taillies, je herkent Mr Ecko directquote:Wie zijn die gasten rechts onder het kruis?
nietgezien,quote:- Waar is Miles?
Jackquote:- Wie is die kerel die van het wrak wegloopt?
of misschien een jonge Widmore?quote:- Wie kijkt er rechtsonder naar het wrak? Richard?
Nee, dat zijn struiken. En het is geen duiker, het is een Other die na de Purge een Dharma lijk wegsleept.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:09 schreef chroestjov het volgende:
Die zwarte formatie achter de duiker, zou dat de Black Rock zijn?
Inderdaad struiken. En daarboven de broek van Eko.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:09 schreef chroestjov het volgende:
Die zwarte formatie achter de duiker, zou dat de Black Rock zijn?
Aaah, dacht aan Kelvin en Desmond...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:15 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nee, dat zijn struiken. En het is geen duiker, het is een Other die na de Purge een Dharma lijk wegsleept.
Je hebt gelijk denk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Inderdaad struiken. En daarboven de broek van Eko.
[..]
Aaah, dacht aan Kelvin en Desmond...
Inderdaad.quote:
ligt het staartstuk nou niet gewoon verkeerd om?... of stonden de letters van oceanic op zijn kop?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Die stonden altijd al op z'n kop.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:19 schreef Re het volgende:
[..]
ligt het staartstuk nou niet gewoon verkeerd om?... of stonden de letters van oceanic op zijn kop?
plaatje doet ut niet ...quote:Op zondag 7 februari 2010 12:22 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet ook Jack weglopen (en aan z'n kruis zitten), precies zoals op de poster.
MP3quote:My life is failure
My head is bald
I saw an angel
His name was Walt
He smiled me on the island
He was with another man
But I won't lose no sleep on that
Cause I will be staring at him
My name is Locke
I'm really dumb
I love blowing stuff it's true
I saw your face