Nieuwe Mr. Cluck's-commercial:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:20 schreef Bragi het volgende:
Deze filmpjes werden uitgezonden tijdens de Comic Con 2009:
Kate vermoordde hierin niet haar vader, maar zijn assistent...
En:
Hawaii ja, maar dat is niet dat de tijdlijn anders is, het geeft gewoon aan dat Cluck global is, en dat Hurley dus gelukkig is in die tijdlijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nieuwe Mr. Cluck's-commercial:
Bij de eerste heeft 'ie het duidelijk over Australië. Waar slaat deze op? Nog steeds Australië? Hawaï?
Zal de tijdlijn weer veranderen?
Wat de ankh te betekenen heeft (in combinatie met Hurley) weten we nu. Wat zou de andere hint zijn?quote:Damon Lindelof and Carlton Cuse have said that there are two hints about season 6 hidden in the poster and Lindelof pointed at Hurley's flaming torch while signing a poster recently. Do you see the hidden symbol in the flames? What does the ankh mean about Hurley's role in Lost's grand scheme?
[Bron]
Ah, het schijnt het vliegtuig (Oceanic Airlines om precies te zijn -> getuige de twee rode stipjes van het logo) rechtsboven te zijn. Dat zal waarschijnlijk verwijzen naar de alternatieve tijdslijn die we zien in seizoen 6.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
Klikken voor groot formaat:
[ link | afbeelding ]
[..]
Wat de ankh te betekenen heeft (in combinatie met Hurley) weten we nu. Wat zou de andere hint zijn?
Was in de barakken met Sawyer en Miles en zo. Op een dag werd ze wakker en zag ze dat Aaron weg was. Daarna zag ze Christian met Aaron in z'n handen en riep ze 'Dad?' Ze volgde hem de jungle in. Sindsdien is ze spoorloos.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef Diamond3d het volgende:
Wat is er nou precies met claire gebeurd??? Want daar zie je weinig over...
Wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:54 schreef JohnLocke het volgende:
He, ik wist niet dat Locke meedeed in Old School
boven de hoofden in de wolken staan tekens???quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Wat de ankh te betekenen heeft (in combinatie met Hurley) weten we nu. Wat zou de andere hint zijn?
Volgens mij zijn het dezelfde tekens die verschijnen als de button niet snel genoeg is ingedrukt...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:56 schreef kirsten. het volgende:
[..]
boven de hoofden in de wolken staan tekens???
Misschien de hond?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Ja ik zag het net. Er staan wel sommige mensen meerdere keren op het poster. Shannon, Jack ( als hij diegene is die voor het vliegtuig staat/wegloopt)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het dezelfde tekens die verschijnen als de button niet snel genoeg is ingedrukt...
Weet nog steeds niet wat ze precies betekenen, though.
Graf van Mr. Eko.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:02 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ja ik zag het net. Er staan wel sommige mensen meerdere keren op het poster. Shannon, Jack ( als hij diegene is die voor het vliegtuig staat/wegloopt)
en ook staat het mariabeeldje niet voor charlie maar voor claire.
weet iemand eigelijk wat dat kruis is op die stapel rotsen, rechtsonderin?
Quote van Damon en Carlton:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
quote:“I think you should look in there and there will be a couple of clues to the final season that are embedded in that poster. It will make a lot of sense once you’ve actually seen a few episodes of the show.”
“You should look at the poster and think of the things you’ve seen on the show, and then whatever else is left, that’s a clue for Season 6."
Ook een verandering. In Seizoen 4 mocht hij de walkabout neit doen, en in S0601 praat hij met Boone erover dat hij de Walkabout gedaan heeftquote:
Ik denk dat het een leugen is, hij zit immers nog steeds in een rolstoel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ook een verandering. In Seizoen 4 mocht hij de walkabout neit doen, en in S0601 praat hij met Boone erover dat hij de Walkabout gedaan heeft
De scenes dat Locke er moeite mee had om uit het vliegtuig gereden te worden en dat hij keek of Boone al wel weg was duurden vrij lang, dus ik denk ook dat het een leugen is.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leugen is, hij zit immers nog steeds in een rolstoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |