Een helder licht is het iig niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:14 schreef Adelante het volgende:
VMBO-TL? Is dat iets met licht ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:16 schreef babette21 het volgende:
Ah deze valt leuk te diagnosticeren. Ik ga voor Asperger
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:16 schreef babette21 het volgende:
Ah deze valt leuk te diagnosticeren. Ik ga voor Asperger
Jordy van Loon is al 16, dus...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
Zeg dat maar tegen je moederHij ziet er toch gewoon uit als iemand van 15? Of niet, ben niet meer zo op de hoogte van die dingen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Waar blijven de lekkere mannen? Die 2 met die leren jacks gaan wel, maar nog niet echt dat je zegt, wat een kanjers.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:18 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Volgens mij is die dat al. Alleen zijn kast kan wel nieuwe kleren gebruiken.
Maar, die flamoeszeep dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Weer van die kwaliteitsreclames? Ik zap weer ff weg
*zwaaitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Waar blijven de lekkere mannen?
Nja hij liep wel op nikes he...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vroeg me ook al af of het z'n dochtertje was, maar hij oogt me gay
kan 't niet laten hoor, heb net m'n psychopathologie weer opgefrist en deze show zit vol casusmateriaalquote:
Geef hun ouders de schuld. Deze generatie kinderen heeft niks anders te horen gekregen dan hoe ge-wel-dig ze wel niet zijn. Krijg je een beetje vertekend zelfbeeld vanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
Het wordt straks nog erger. Ik ben blij dat ik dat soort mensen niet ken. Mijn hemel, wat een achterlijk volk in dit land
Dan is het wel een heeele jonge vader. Maar ik had ook zoiets, die moet snel uit de kast (maar dat zijn er altijd best veel met die programma's)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig, dat zijn ze!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Zijn buurman en buurman nu op TMF ??
Ze zijn 16 en 18quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:20 schreef Desmonkey het volgende:
Sexy sexy duo mag van mij wel door als een anti-buurman en buurman/whatevah..
Mijn overburen hebben met de eerste XF meegedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
Het wordt straks nog erger. Ik ben blij dat ik dat soort mensen niet ken. Mijn hemel, wat een achterlijk volk in dit land
Lijkt me eerder zijn zusje. Vond dat hij goed zong.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Centerfold is toch een NL meidengroep?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef Desmonkey het volgende:
Nederland mist wel een bandje a la centerfold of vanity 5.
Ik zal de tip in OUD zetten. Oh wacht, ik heb geen zin in een lynchpartij. Zeker niet als slachtofferquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Geef hun ouders de schuld. Deze generatie kinderen heeft niks anders te horen gekregen dan hoe ge-wel-dig ze wel niet zijn. Krijg je een beetje vertekend zelfbeeld van
Ja, die wil ik ook zien, daar zitten meestal de leuke mannen tussen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef babette21 het volgende:
waar blijven de 26-plussers trouwens?
Dat moet ik googlen, en daar heb ik geen tijd voor nuquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef Desmonkey het volgende:
Nederland mist wel een bandje a la centerfold of vanity 5.
Maar wel leukquote:
waar?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef Anonymousz het volgende:
straks komen die geile hoeren
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat moet ik googlen, en daar heb ik geen tijd voor nu
Die met die tumor was 31.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef babette21 het volgende:
Bestaan die nog? Die zijn nu toch al zeker in de 40.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Centerfold is toch een NL meidengroep?
En wss zo zwanger.quote:
Er zijn er al twee uitgebreid in beeld geweest in het begin.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef babette21 het volgende:
2 jongens?quote:
Maar die zingen toch niet meer?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Centerfold is toch een NL meidengroep?
We zijn overal hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal de tip in OUD zetten. Oh wacht, ik heb geen zin in een lynchpartij. Zeker niet als slachtoffer
leef je uitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:24 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Dat ze nog geen apart topic hebben..
preciesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook zien, daar zitten meestal de leuke mannen tussen.
Schwarzeneggert kon het ook.quote:
bij x factorquote:
Oh! Zie!quote:
dit komt vast zo welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:24 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Dat ze nog geen apart topic hebben..
Heb er een paar maanden eentje gehad. Typisch ding dat je 2 maanden gebruikt en dan weg laat stoffen...helaas...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik wil een Wii en Super Mariomaar ik heb geen geld ervoor.
no shit? ik dacht 23 ofzo (val ik weer door de mand, ik luister altijd maar half en kijk maar eh voor een kwartquote:
Nja als ie zwanger wordt issie in ieder geval niet meer leuk!quote:
Valt wel mee. Je moet ook niet de Intertoys binnen lopen voor de games, die hebben alleen maar zooiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb er een paar maanden eentje gehad. Typisch ding dat je 2 maanden gebruikt en dan weg laat stoffen...helaas...
Super Mario is echt zo'n spel dat ik wil spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb er een paar maanden eentje gehad. Typisch ding dat je 2 maanden gebruikt en dan weg laat stoffen...helaas...
Maar de indo heb je niet gemist toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
no shit? ik dacht 23 ofzo (val ik weer door de mand, ik luister altijd maar half en kijk maar eh voor een kwart)
Gordon?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Die lul weer met zijn sterretje.
heel goedquote:
Nog niet, eerst mijn ruit vervangen die na reparatie kapot is gegaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef Vlarp het volgende:
Carglass moet dood... nou ja, failliet dan dus
Mario Galaxy is ook erg goed. En deel 2 komt ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Super Mario is echt zo'n spel dat ik wil spelen.
Had m om laten bouwen, hoefde geen winkel meer in...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee. Je moet ook niet de Intertoys binnen lopen voor de games, die hebben alleen maar zooi
dat was toch een surinamer? die 'n beetje op Quincy leek?!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar de indo heb je niet gemist toch?
Had je de verwarming te hoog gezet toen het te koud was buiten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ze repareren en vervangen toch mooi wel.
Beter een ster in je voorruit dan een voorruit in je ster...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ze repareren en vervangen toch mooi wel.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
De eerste die gene die Disturbia zingt en door is naar de liveshows verklaar ik tot winnaar
Hoesow?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
De eerste die gene die Disturbia zingt en door is naar de liveshows verklaar ik tot winnaar
quote:25 jaar na de oprichting is Centerfold terug in een volledig gewijzigde bezetting, bestaand uit de half-Egyptische Melissa, de Hollandse Samantha en de Zuid-Amerikaanse Rachel. Het trio neemt in Londen een album op met de producer van George Michael.
Ga in godsnaam niet naar carglass, puur vanwege die reclames. Concurrenten genoeg!!! (autotaalglas ofzo?)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nog niet, eerst mijn ruit vervangen die na reparatie kapot is gegaan
Liever een ster in je voorruit dan een voorruit in je...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had je de verwarming te hoog gezet toen het te koud was buiten?
Weet je wel wat er dan kan gebeuren met dat sterretje?
uhumquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
Het begin van het einde.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:28 schreef Miam het volgende:
De eerste keer dat ik het eens ben met Stacey.
Uh...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:28 schreef Steve het volgende:
Nou ja, zingen kunnen ze nog wel enigszins.
Ja, volledige nieuwe bezetting, dat telt niet hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Centerfold eind jaren '80, met o.a. Laura Fygi (zingt nog steeds, heeft een niet onverdienstelijke carriere in Azie geloof ik):
[ afbeelding ]
Centerfold nu:
[..]
[ afbeelding ]
Dan weet je gelijk dat ze niet doorgaan...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wacht eigenlijk op de eerste die Lady GaGa gaat zingen!
bierquote:
Neej, die wou je er om een andere reden in houden!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat blondje kon het wel redelijk volgens mij
Van mij mogen ze, ik vind Lady Gaga echt tof!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wacht eigenlijk op de eerste die Lady GaGa gaat zingen!
danielle is leukerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
Ze doet me denken aan Jennifer van vorig seizoen.
yo, doe's even antwoord geven want nu twijfel ik aan mezelf (en da's stom)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was toch een surinamer? die 'n beetje op Quincy leek?!
Deze is leuker en kan beter zingenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
Ze doet me denken aan Jennifer van vorig seizoen.
Het heeft alleen weinig met zingen te makenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, ik vind Lady Gaga echt tof!
"Gordon is haar vriend."quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:32 schreef Vivi het volgende:
Wat zei ze nou over Gordon? Ik verstond het niet.
ik vind t verschrikkelijk, lady gaga... kan zij eigenlijk een beetje zingen, live enzo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, ik vind Lady Gaga echt tof!
Nja volgende week weer zo'n samenvatting, en de week daarna en de week daarnaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Wat gaan ze snel door de audities heen dit jaar
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Wat gaan ze snel door de audities heen dit jaar
Check 'r maar eens op youtube, die stukjes aan de piano zijn grandioos. 'Speechless' bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Het heeft alleen weinig met zingen te maken
Geen idee, maar ik vind die muziek gewoon leuk, beetje disco-achtig, daar houd ik wel van.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik vind t verschrikkelijk, lady gaga... kan zij eigenlijk een beetje zingen, live enzo?
Ja, ze heeft een waanzinnige stem..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik vind t verschrikkelijk, lady gaga... kan zij eigenlijk een beetje zingen, live enzo?
Speechlessquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Check 'r maar eens op youtube, die stukjes aan de piano zijn grandioos. 'Speechless' bijvoorbeeld.![]()
hierna nog 2quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Hoeveel auditierondes krijgen we eigenlijk?
ik hou van haarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een waanzinnige stem..
Amsterdam, alles moet snel, gehaast.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:34 schreef D. het volgende:
Hij heeft haast?
Ah toe alleen omdat je er op zit te fappen...quote:
quote:
Andere is omaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
hij heeft 2 moeders?
nee joh, die kleine is z'n oma... toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
hij heeft 2 moeders?
Ik fap nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah toe alleen omdat je er op zit te fappen...
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:37 schreef babette21 het volgende:
ze zijn vergeten 'n broek aan te trekken...
ah die. Net uit de luiersquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
die 2 geile hoeren
Ze mogen wel 2 dagen achter elkaar in de sauna.quote:
Dat verbaast me ook best wel inderdaad!quote:
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:37 schreef babette21 het volgende:
populair.... of goedkoop?!
wtf wat ordinair zegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:37 schreef babette21 het volgende:
ze zijn vergeten 'n broek aan te trekken...
fantastischquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een waanzinnige stem..
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
We zijn meer AmerikaansNet zo dom en leeghoofdig ja, dat klopt wel.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
X-benen heeft ze iig alvast, die doos in het grijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |