quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:07 schreef Vlarp het volgende:
Jezus... kan iemand Mikey even in de Cockring droppen?
Oeh, dat worden nog leuke beelden danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij mocht niet door en heeft iedereen doodgeschoten
mja, er er waren maar drie auditiesteden, dat worden wel heel weinig auditie-afleveringen zo.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Cee het volgende:
Gordon, op 't randje met je denigrerend gedoe.
Laat ze maar eens audities doen waarin al die kneuzen niet worden uitgezonden. SYTYCD style zeg maar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja, er er waren maar drie auditiesteden, dat worden wel heel weinig auditie-afleveringen zo.
Ja zeg, de audities is het enige wat ik wil zienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja, er er waren maar drie auditiesteden, dat worden wel heel weinig auditie-afleveringen zo.
dat weet het zelf nog niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Komt binnenvallen...
Was dit net een man of een vrouw?
En terecht die snapte het tenminste, itt RTL, emo's moet je geen aandacht geven.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:09 schreef Rauzer het volgende:
Ah wat sneu, niemand wilde met 'm mee!
Een homoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Komt binnenvallen...
Geboren als man, denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Komt binnenvallen...
daar issie zelf ook nog niet uitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Komt binnenvallen...
Dat vind ik zielug hoor!quote:
quote:
Dat boeit me niet eens. Ik vind het wel grappig gedaan. Niet met z'n drieen, maar met wat afwisseling.quote:
Nu is het genoeg hoor...quote:
Ze zit idd vrij doods aan tafel, viel me op...quote:
Te vaak in het bed in gedoken met haar kandidaat van vorig jaar. Naam kwijt.quote:
Zij ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te vaak in het bed in gedoken met haar kandidaat van vorig jaar. Naam kwijt.
Wacht maar tot ze gaat soppen bij lekkere jongensquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:13 schreef Steve het volgende:
Wat is er met Stacey gebeurd?Nog erger dan vorig seizoen.
Stacey is in de bleek gevallen..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:13 schreef Steve het volgende:
Wat is er met Stacey gebeurd?Nog erger dan vorig seizoen.
zou best wel kunnenquote:
Of is Wendy daarvan zwanger?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
Ben ik de enige die het een gezapig koortje vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |