giechelkutquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
Jesus,heeft ze d'r vibrator er nog in of zo. Giechelkut.
1x nekschot voor haar!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:57 schreef Flappekz het volgende:
mijn
HIHIHIHI
dochter
HIHIHI
van
HIHIHI
16
HIHIHI
is
HIHIHI
zwanger
WHOEHAHAHIHIHIIHHIHII
Wassen met zeepquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
Jesus,heeft ze d'r vibrator er nog in of zo. Giechelkut.
Jeroen Nieuwenhuizen, volgens mij:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:55 schreef Rauzer het volgende:
De voice-over valt ook tegen.
Dat mens kan geen reclames kijken, die hoort ze niet doo rhet gegiechhihihihhihihi-el.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:56 schreef Vivi het volgende:
OMG als ik dit soort dombo's zie wil ik een vork in mijn oog prikken.
Dan heb je mij nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Oei, dat was even vals.
Klopt. Evers vertelde gisteren dat Cas van Iersel aan de kant gezet was en dat Jeroen v. N. het over genomen had.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jeroen Nieuwenhuizen, volgens mij:
[ afbeelding ]
Cas had toch ruzie met RTL en co?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt. Evers vertelde gisteren dat Cas van Iersel aan de kant gezet was en dat Jeroen v. N. het over genomen had.
Vind haar nu ook wel mooi eigenlijk. Maar je hebt wel gelijk, met 20 kg minder zou ze er nog beter uitzien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:59 schreef Vivi het volgende:
Wel een prototype meisje dat bloedmooi is als ze 20 kg afvalt, Zonde.
tumors, tranen en tienermoeders!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:59 schreef babette21 het volgende:
tumors en tranen, we gaan lekker mensen!
Dat had de oma al moeten doen, had wat gegiechel gescheeld.quote:
Komt die ene net vandaan, zie je tochquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:01 schreef Geranium_Opa het volgende:
Achter de ramen, daar horen ze thuis.
quote:
Nja je moet wel weten of het euh klikt zeg maar...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:01 schreef Vlarp het volgende:
Jezus... 9 maanden, en 6,5 maand zwanger
Riep je me?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
Away from this peeeen.
ze hebben wel een toekomst, maar niet eentje die je jezelf toe zou wensenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
16 jaar oud,
9 maanden samen...
een kind op komst en binnenkort trouwen...
dag toekomst
Die is kapotquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
Is dat nou een kuisheidsriem dat ze om heeft?
Te laat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
Is dat nou een kuisheidsriem dat ze om heeft?
zaadvragend, en die vriend nam dat letterlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie ogen had ze!
oela lalalalalaquote:
Het is niet live vandaag babettequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:03 schreef babette21 het volgende:
was ook niet erg verantwoord geweest om door te laten gaan, zij zou écht in de finale liggen te bevallen
Al 6,5 maand. Maar ze heeft al 9 maanden iets met d'r vriendje en ze gaan trouwen dus dat komt HELEMAAL GOED.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:04 schreef DrDentz het volgende:
"Word eerst maar even moeder.."
![]()
Is ze zwanger? 16?
yup en yupquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:04 schreef DrDentz het volgende:
"Word eerst maar even moeder.."
![]()
Is ze zwanger? 16?
omgquote:
Ooooooquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Al 6,5 maand. Maar ze heeft al 9 maanden iets met d'r vriendje en ze gaan trouwen dus dat komt HELEMAAL GOED.
valsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Meisje is erg mooi, maar die jongen zingt eh.. apart.
dat kan niet, tranen hebben we al gehad!quote:
Als het hele kampvolk achter haar staat niet, dat durven ze niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Een beetje gemeentehuis stuurt kinderen van 16 die willen trouwen toch naar huis
In Rotterdam nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Een beetje gemeentehuis stuurt kinderen van 16 die willen trouwen toch naar huis
niet als de ouders (die in dat geval meestal 32 zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik snap het wel. Het is gewoon een niet zo slim nummer om te doen.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet als de ouders (die in dat geval meestal 32 zijn) van de minderjarige toestemming geven...
Hij mocht niet door en heeft iedereen doodgeschotenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:07 schreef Vlarp het volgende:
Jezus... kan iemand Mikey even in de Cockring droppen?
Oeh, dat worden nog leuke beelden danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij mocht niet door en heeft iedereen doodgeschoten
mja, er er waren maar drie auditiesteden, dat worden wel heel weinig auditie-afleveringen zo.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Cee het volgende:
Gordon, op 't randje met je denigrerend gedoe.
Laat ze maar eens audities doen waarin al die kneuzen niet worden uitgezonden. SYTYCD style zeg maar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja, er er waren maar drie auditiesteden, dat worden wel heel weinig auditie-afleveringen zo.
Ja zeg, de audities is het enige wat ik wil zienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja, er er waren maar drie auditiesteden, dat worden wel heel weinig auditie-afleveringen zo.
dat weet het zelf nog niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Komt binnenvallen...
Was dit net een man of een vrouw?
En terecht die snapte het tenminste, itt RTL, emo's moet je geen aandacht geven.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:09 schreef Rauzer het volgende:
Ah wat sneu, niemand wilde met 'm mee!
Een homoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Komt binnenvallen...
Geboren als man, denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Komt binnenvallen...
daar issie zelf ook nog niet uitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Komt binnenvallen...
Dat vind ik zielug hoor!quote:
quote:
Dat boeit me niet eens. Ik vind het wel grappig gedaan. Niet met z'n drieen, maar met wat afwisseling.quote:
Nu is het genoeg hoor...quote:
Ze zit idd vrij doods aan tafel, viel me op...quote:
Te vaak in het bed in gedoken met haar kandidaat van vorig jaar. Naam kwijt.quote:
Zij ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te vaak in het bed in gedoken met haar kandidaat van vorig jaar. Naam kwijt.
Wacht maar tot ze gaat soppen bij lekkere jongensquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:13 schreef Steve het volgende:
Wat is er met Stacey gebeurd?Nog erger dan vorig seizoen.
Stacey is in de bleek gevallen..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:13 schreef Steve het volgende:
Wat is er met Stacey gebeurd?Nog erger dan vorig seizoen.
zou best wel kunnenquote:
Of is Wendy daarvan zwanger?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
Ben ik de enige die het een gezapig koortje vond?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:14 schreef Vivi het volgende:
Gatverdamme wat komt die Wendy toch altijd fake over. En d'r haar zit als een natte krant. Mweheheh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |