dit.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:27 schreef Cantare het volgende:
Floriagefeliciteerd!
Vandaag 12 weken!![]()
Je bent gewoon al bijna op de helft!!!! Lekker hoor!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zit me net wat te bedenken:
Volgende week dinsdag ben ik gewoon 20 weken![]()
Waar blijft de tijd?!
nog maar 15 weken en dan mag je op verlof.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja precies... tis wel lekker maar ook een beetje vreemd haha.
Verloopt je jaarcontract? Hebben ze gezegd dat ze niet verlengen? Zolang ze niets zeggen, gewoon doen of je neus bloed. Je kan beter opzoek naar iets anders als je nog een baan hebt...quote:Op maandag 8 februari 2010 11:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Klinkt dichtbij haha.
Nja maar in principe ben ik werkeloos vanaf 13 april
(kan nog wel soort van proberen om te kijken of ze willen verlengen, maar weet eigenlijk niet zo goed of ik dat wil, beetje gaan leuren om mijn baan. Zo bijzonder is ie nou ook weer niet haha. En wil sowieso voor iets anders kijken na de zwangerschap. Weet alleen nog niet zo goed wat)
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ze hebben al gezegd dat ik geen contractverlenging krijg, omdat ik niet flexibel genoeg kan zijn na de zwangerschap...
Das wel duidelijk he, jij onflexibel mens.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja wat ergens een beetje stom is, omdat ik dus gezegd had dat ik in principe 6 dagen per week kan![]()
maar niet ieder weekend wil werken en de vrijdag in overleg. Mja ik zie t wel, heb ergens zoiets van: ik vind het wel best zo
Jeutje das nog ver weg man!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:07 schreef tessie het volgende:
Ow das wel wel sneu dan Sonnetje![]()
Ik heb net alvast een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepalingsecho op 20 april
Yay!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:04 schreef Floria het volgende:
Alles goedIk mag in het lijstje voor 18 September. Over 3 weken weer een echo, de echte echte termijn echo.
Het heeft een hartjeen stompjes
![]()
Toch leuk om de kleine sickmaking bastard te zien op scherm. Opgelucht is!
ik ookquote:Op maandag 8 februari 2010 12:15 schreef pessie het volgende:
Floria een hartje![]()
En Sonnetje niet flexibel![]()
(Ik vind het persoonlijk heeeeel flexibel klinken).
waar is dat?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:06 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Grappig we hebben dubbelglas besteld en daar zou 2/3 weken levertijd op zitten. Dus ik had gezegd dat ik thuis een hoogzwangere vrouw heb zitten en dat het dan niet handig is zo rond die tijd.
Nu belden ze (naar thuis) dat ze woensdag al langs kunnen komen omdat ("uw man had aangegeven dat het zo snel mogelijk moest")
En als het toch niet kan dan hoeven we alleen maar even te bellen.
[edit] Voor wie nog dubbelglas wil er is op dit moment een actie waar je 35 euro per m 2 terug krijgt. Wij hebben de bovenverdieping laten doen (min. 5 m2) en dat kost om netto ongeveer 600 euro ipv 750
Hij heeft zich pas net laten steriliseren toch? Als dat zo zou zijn kun je de boel nog teruglaten zetten..quote:Op maandag 8 februari 2010 13:08 schreef devilishbaby het volgende:
Floria gefeliciteerd![]()
Nog 2,5 week en dan krijg ik mijn 1e echo lijkt nog zo ver weg.
Kom je een dagje niet online hier en dan hebben jullie alweer onwijs veel berichten geschreven, hoe doen jullie dat toch op iedereen antwoorden?
Overigens is mijn vriend een beetje bijgedraait en vind hij het ergens wel een beetje leuk dat hij nu papa gaat worden van een eigen kindje.
Maar zei ook dat hij nu juist bang werd dat wanneer het nu fout zou gaan hij misschien toch spijt zou krijgen van zijn sterilisatie. Tja.............
Ik ben wel blij dat er nu een kleine opening zichtbaar is.
Zo snel weer een kind naar school brengen en boodschappen doen.
niet hoe je er vanaf komt maar wel hoe je het wat "dragelijker" kan maken.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:14 schreef Orea het volgende:
En ik heb een aftennog nooit gehad! Iemand een tip om er zo snel mogelijk vanaf te komen? Auw doet zeer!
ik ben benieuwd wat jij krijgtquote:Op maandag 8 februari 2010 13:22 schreef Orea het volgende:
Das ook nog maar 3 weekjes Tessie! Ik mag 3 maart voor de geslachtsecho..
Thnx Vick, ga ik eens naar kijken. Hij zit ook nog eens lekker onhandig en wordt steeds groter voor mijn gevoel
Dr papa is zo leuk! Heel veel plezier alvast, je hebt nog even haha!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:17 schreef tessie het volgende:
Devilishbaby, wat fijn dat hij toch al wat bijdraait!
Orea, bij dr. Papa! (ja jouw schuld!), als het goed is ben ik dan ongeveer 17 weken.
http://www.meermetminder.nl/subsidieregeling_isolatieglasquote:
En als ze die onderbroek nou eens uitdoet als ze gaat douchen ?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:25 schreef Co_OL het volgende:
Misschien hier toch een beginnetje
Ze heeft vandaag al 3 nieuwe onderbroeken nodig gehad en stapt nu net onder de douche en weer een natte onderbroek
Het rook niet naar urine dus hopelijk vruchtwater en dat het maar eens doorzet
Is het niet handig als jullie vk bevestigd/ uitsluit dat het vruchtwater is?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:25 schreef Co_OL het volgende:
Ze heeft vandaag al 3 nieuwe onderbroeken nodig gehad en stapt nu net onder de douche en weer een natte onderbroek
Was het bij ons ook maar zover. Vandaag is onze uitgerekende datum. Wij zijn echt te ongeduldig!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:25 schreef Co_OL het volgende:
ik had het andersom. Bij Amber wel misselijk maar niet veel overgeven. Bij Tess heb ik tot 16w regelmatig boven de pot gehangen. Daarom dacht ik dat Tess een jochie zou zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk zelf dat deze kruimel een jongen wordt. Gewoon omdat ik tot nu toe niet hoef te spugen maar wel contacnt misselijk ben. En dat was bij Jen anders
En dan? die zegt o mooi wachten tot het begint ?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is het niet handig als jullie vk bevestigd/ uitsluit dat het vruchtwater is?
Dus even een maandverbandje indoen of wat opvangen in een bekertje.
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef Co_OL het volgende:
[..]
En dan? die zegt o mooi wachten tot het begint ?
Ik, denk ik dan, eind juni, tenminste als mijn droom van mei vorig jaar uitkomtquote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh nee doe ik helemaal niet
Mijn directe collega vind het erger dan ik
Ik had het ook wel soort van verwacht van te voren dus tja
Ja Djenneke, samen naar de 20 wekenKlinkt ook zo ver!
Ben benieuwd wie er eerder gaat bevallen
Nog steeds stil hier, VK komt straks langs voor controlequote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hee Co_ol doe eens updaten ....![]()
Net klaar van potjes MW2 ga nu maar slapen. Morgen om 8:00 weer op
die dochters zijn van haar en allebei van een andere manquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:16 schreef freecell het volgende:
@amaranta: eigenlijk vind ik het vooral stomJe gaat toch voor een kind? NIet voor een zoon? En als je al twee dochters hebt is de kans op een dochter gewoon groter! (blijkbaar heeft hij langzaam zaad
) Mijn broer heeft ook 3 dochters en is er helemaal happy mee
En zij mochten er om medische redenen niet meer na de laatste!
I
Jamaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:17 schreef Asyniur het volgende:
Amaranta, die draait wel weer bij. Mijn zus heeft ook gejankt toen nummer 2 weer een jongen bleek te zijn...
Daar wordt het nog maffer van eigenlijk. Dus hij heeft nog geen kinderen, maar gedraagt zich wel een week als 1 als zijn EERSTE kind geen jongen blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
die dochters zijn van haar en allebei van een andere man
Jep.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Jamaar![]()
![]()
Serieus, kinderen worden er toch niet toffer van als ze een piemeltje hebben of niet?
[..]
Daar wordt het nog maffer van eigenlijk. Dus hij heeft nog geen kinderen, maar gedraagt zich wel een week als 1 als zijn EERSTE kind geen jongen blijkt te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |